Сваляте налягането в гумите до 1,5 атмосфери и получавате гуми с 5% разлика от зимните. Не давайте пари за глупости.
а бе,отворковци,много сти наясно с милилитрите,километрите и т.н.....преди два дни една тиква даже апелираше да не се карало със зивни гуми,щото само се давали грешни пари и пълнили нечии джобове и дава съвет да се карало с 1,5 атм. налягане в летните гуми и....готово-никакъв проблем!!!!! А да ми кажете сега колко гориво повече ще изгори тая тиква????? И едва ле ще пълните нечии джобове,а гробищните парцели....*** народ,ей!!!!!
този естествен подбор не трябва да ни плаши....*** намалява за сметка на качествения материал...
Карането на фарове увеличава разхода със 100 до 300 мл на 100км в зависимост от двигателя, на година ако средно изминава 10000км сердно по 150мл/100км това е 15 литра на година, при 100 000 коли, това си е 15 000 000 литра, по 2,50 на литър => 37,5 млн. левагруби сметки
И СЪС КОЛКО НАМАЛЯХА КАТАСТРОФИТЕ ОТ КАКТО КАРАМЕ НА ПРОЖЕКТОРИ ДРУГАРИ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ? КАТО ГЛЕДАМ ВМЕСТО ДА НАМАЛЯВАТ ТЕ СЕ УВЕЛЕЧАВАТ. ДА ОБАЧЕ ОБОРОТА НА МУТРЕТАТА СЕ УВЕЛИЧИ ДЕСЕТОРНО. ПРОДАВАТ КИТАЙСКИ МЕНТЕ КРУШКИ ЗА ПО 20 ЛЕВА БРОЙКАТА И СЛЕД 20 ДЕНА ОТИВАШ И ПАК КУПУВАШ. АКУМУЛАТОРИТЕ СЕ СКАПВАТ НА ВТОРАТА ГОДИНА. ТОВА Е РАВНОСМЕТКАТА ОТ ВКЛЮЧЕНИТЕ ПРОЖЕКТОРИ. ТО ТОВАЕ И ЦЕЛТА НА ЗАНЯТИЕТО ДА СЕ ПРАВИ ОБОРОТ НА МУТРЕТАТА. НАЛИ ТАКИВА СИ ГИ КАЧИХТЕ НА Х.Я ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ.
До Пит Брат Съдията пиянде си има съставен акт за нарушение на ЗДП. С нищо не е по-различен от останалите над 50 човека хващани ежедневно да карат поркани. Щеше да е скандал ако не му бяха съставили акт. ГЕРБ имаха 3 години да поменят ЗДП така че при над 1,2 промила да се конфискува колата на място, а пияндето няколко месеца да работи санитар в спешното или да поядисва пешеходни пътеки, а при повторно хванат поркан освен предишното - да си губи книжката завинаги.
До 681 И аз помня времето когато при 9 милионна България имаше 1,3 милиона лични автомобила, ама това време мина. И понеже не може да отчуждим домовете на хората че да правим 4 лентови булеварди навсякъде - се налага някаква организация че да може да се придвижваме нормално и единия начин са еднопосочните улици и забраната на левите завои. Другия вариант е на такива тесни места да се допускат само коли с евро 3 и нагоре (както е в нормалните държави) - ама тогава електоратът ще ореве оратлъка
До Анонимен 14Какви конспирации те гонят "заядливо човече"? Да съм споменал тази дума или нещо подобно?Помня времето , когато в София всички улици бяха двупосочни и въпреки това нямаше проблеми с шофирането. Сега улеците са еднопосочни ,защото половината улица е паркинг и няма как да се разминат две коли. Този проблем се решава градоустройствено с изграждане на паркинги. Такива бяха думите на СОС по време на кметуването на Янчулев , преди да направят първете еднопосочни булеварди.
До 681 А като завиеш напряко и 10 мин се чудиш как да се разминеш с някои дето ти идва насреща - хич не харчиш гориво, нали умнико? Сигурно в Австрия, Германия, Чехия (и там в старите центрове на градовете, поне в частта където може да влезеш с кола уличките са еднопосочни) - Златев им плаща че колите да горят повече.... Ами ако нямам пари за бензин - каква е файдата на Златев? Аман от *** теории за конспирации!
този естествен подбор не трябва да ни плаши....*** намалява за сметка на качествения материал...
Ако говорим за по-големи печалби на Нефтохим и Златев , то еднопосочните улици носят по-голям разход на гориво и от фаровете. Пътуваш към домът си например и вместо да завиеш вдясно и да спреш пред гаража , продължаваш напред до следващата пряка , завиваш по нея , караш до следващата разрешена. Завиваш отново вече по твоята улица и след като си изминал излишните 600-700 метра спираш пред дома си. Ако се замислим годишно навъртаме по няколко хиляди километра в повече!!!!
Това е ГОЛФ ! Фолксваген ГОЛФ 3 !Как може да го бъркаш с Москвич. При такъв удар москвича нямаше да го има .
Най- големия смях - понеже електромобилите са съвсем безшумни, като нищо ще се наложи да караме и на клаксони...
Малко са, разрешете им и да се зомбират с марихуана, та белким ги докараме до 10-15 на денонощие! Парцуцата спря да върши работа!
Как така загинали??? Нали фаровете спасяват живота??? Нали затова унищожаваме природата и чистия въздух, карайки с включени светлини??? А резултата - все повече загинали...
До СалахадинОколо 80 тона гориво продава Лукойл на ден само от пуснатите фарове. С толкова скочиха продажбите след промяната.
Нормален ден в България, тук реалната скорост градско е 70, извън градско е 120, а по магистралите 160 минимум. Голяма част от 18-27 годишните карат дърти бмв-та или а3-ки, което ги прави почти безсмъртни, имат само едно ограничение - цената на бензина тъй като повечето считат, че средното образование ги прави твърде квалифицирани за работа със заплащане от 400лв., затова не работят.
Четирима загинали и 18 ранени в катастрофи за денонощие