126

Анонимен

преди 11 години

***, к'во спорите ве? Сега и едните немски и другите руски в сегашно време по магистъралите трябва да ги спират от движение защото не само пречат нас пътното платно с ниската си скорост, а има вероятност поради култовата скорост за тях от 130 км примерно да се откачи някоя част от тях и да предизвика произшествие. Времената са били тогава едни, сега други. Все едно да ми сравнявате спшортисти от различни поколемния...Марадоната с Меси примерно. Оня го имат само папардаците на хартия легенда.

125

Анонимен

преди 11 години

ДРУГАРИ ТАВАРИШЧИ И ТЕМ ПОДОБНИ ПАРТИЙНИ И БЕЗПАРТИЙНИ БОЯДИСАНИ И ПРЕБОЯДИСАНИ. НЕ РАЗБРАХТЕ ЛИ ЧЕ ДЪРЖАВА НЯМА? ИМА САМО МЕЖДУ ПАРТИЙНИ ИНТЕРЕСИ И ПРИВАТИЗИРАНЕ НА ГОЛЕМИ ПАЧКИ. НЕМОЖЕ НЕУКИ ХОРА ДА УПРАВЛЯВАТ ЦЯЛА ДЪРЖАНА. ТО АКО МОЖЕШЕ И ОВЧАРИТЕ ЩЯХА ДА СТАНАТ УПРАВЛЕНЦИ. ЗА ДА УПРАВЛЯВАШ ДЪРЖАВА СЕ ИСКА МНОГО АКЪЛ. А ТАКЪВ ЛИПСВА ПРИ ВСИЧКИ АМАТЬОРИ КОИТО НИ СЕ ИЗРЕДИХА ПРЕЗ ТЕЗИ 22 ГОДИНИ.НО ТОЗИ НАРОД СИ ПРОДЪЛЖАВА ДА СИ ГИ КАЧВА НА ВЛАСТ И СИ МИСЛИ ЧЕ ЩЕ ГО ОПРАВЯТ. ДА. ЩЕ ГИ ОПРАВЯТ АМА НА ЗАДНА СКОРОСТ

124

az

преди 11 години

Пенсионерите ни са щастливи увеличиха им пенсиите. Работещите са щастливи вдигнаха размера на минималната работна заплата. Собствениците на недвижими имоти са щастливи няма да им се налага да доказват платени здравни осигуровки при разпореждане със собствеността. Медицинските ни специалисти са щастливи обещаха от 2013 г да им увеличат заплатите. Учителите и научните работници преливат от щастие образованието и иновациите са прогласени за приоритет на държавата. Служителите във ведомствата по сигурността няма как да са нещастни при милиардния бюджет, с който разполагат. Президентът ни е щастлив достатъчно е да се погледнат фотосесиите му.Министрите и те кой от кой по-щастлив. Археолози, депутати, кметове също. У нас дори мечките са щастливи. Имат собствен резерват. Блатните кокичета, и те щастливи. Лично премиерът се зае да осигури комфорта им. Кокошките ни са щастливи. До една. Без изключения. Опитните плъхове, мишки, жаби, зайци и прочие също са щастливи. Доказано. Със сертификат от Европа. Прасетата ни до месеци ще са щастливи на сто процента. След тях идва ред на кравите. Специални вентилация, климатизация, пили за нокти, биберони, играчки, настилки за изтъркване на копита и ергономични постели за отмора всичко е осигурено. За щастието.Щастливи сме И сме богатиПенсионерите ни забогатяха има-няма с 9 лева. Работещите за минимална заплата с цели 20 лева.Богати сме. Щом кротко и по график вече 15 години изплащаме обезщетения, присъдени от Европейския съд по правата на човека (ЕСПЧ Страсбург), вместо да отстраним причините, станали основание за налагане санкции на държавата.Богати сме. Щом към съмнително ниските цени, за които продадохме индустрията и комуникациите си, добавихме безропотно кешов бонус, на който ни осъдиха благодарните купувачи в Арбитражния съд в Париж.Богати сме, щом инвестираме пъти повече средства в примитивно производство на тютюни, вместо в научни изследвания и иновации през 2010 г. 116 млн. лева за тютюн срещу 4 млн. лева за научни изследвания и 45 млн. лева за иновации, през 2011 г. 70 млн. лева за тютюн срещу 5 млн. лева за наука и 36 млн. лева за иновации. Тази година платихме на тютюнопроизводителите 73 млн. лева. Науката и иновациите компенсирахме с въздушни кули от красиви обещания.Богати сме, щом с лежерно безгрижие гледаме как специалистите ни напускат страната и с лека ръка подаряваме талантливите си деца на света.Богати сме, щом харчим милиард за поддържане системата на МВР, чиято ефективност се измерва с невзрачните 6%.Богати сме, щом строим бутикови и на хартия многофункционални спортни зали, докато 2 700 училища сме оставили без обикновен физкултурен салон.Богати сме, щом имаме пари за мастодонти като новопостроеното военно НДК в центъра на столицата, което скоро ще започне да се руши, без да е използвано и ден, щом изградихме парк за отдих на площ от 365 дка на безумно място край летище София, в който никой не иска да си почива вече трета година.Богати сме, щом години наред наливаме пари в АЕЦ Белене, а после го изоставяме. На финала нищо чудно да се окаже, че с всички средства, излезли от джобовете ни в това число тези за неустойките, чиито размер все още не знаем, сме можели да построим единия блок на централата. Вместо генерираща мощност, за сега имаме пари, хвърлени на вятъра.Богати сме, щом финансираме приоритетно строителството на магистрали, а съществуващата инфраструктура на електротранспорта, сочен за перспективен в европейски мащаб заради климата и социалната му функция, негласно унищожаваме.Всичко изброено говори за едно богати, богати, богати сме!И толерантниПоискаха ни 800 дни. Ние дадохме в пъти повече. Провъзгласиха ни за лош матерял, нарекоха ни *** народ, прасета, квичащи в *** и кучета, които трябва да се държат на къс повод. Обвиниха ни, че не се втурваме ентусиазирано да ставаме овчари, че сами сме си виновни, щом сме останали без работа, че сме склонни да се самобичуваме, когато казваме, че корупцията минира обществото ни. Оставихме се да ни управляват хора без образование, на сладури поверихме сложни инженерни системи, а на калинки да се разпореждат с милиарди. Случайни хора на неслучайни места, срещнати на кръстовище, в училищен двор или препоръчани заради експертиза, недоказана и неразгадаема, все по-често се разпореждат с живота ни. Обръчи от фирми години наред изпомпват общински бюджети, приятелски кръгове печелят апетитни държавни поръчки. Всичко това пред лежерно премрежените ни погледи. Танц на ръба на закона. И оттатък него.Толерантни сме. Щом не искаме избори при вида на празната зала по време на парламентарен контрол.Толерантни сме. Щом не изкрещяхме оставка при огласяване на случая с Мишо Бирата.Толеранти сме, щом не казахме вън след всяка една от многото обиди, отправени ни от най-високо политическо ниво.Толерантни сме. Щом продължаваме да мълчим след фиаското на луксозния правителствен воаяж до Катар и дори сега, след атентата на летището в Бугас.Толерантни сме. Щом не сме на улицата, протестирайки срещу бедността, безработицата и некомпетентното управление.Толерантни сме, или овчедушни, бедни и нещастни.Време е да решим какви искаме да бъдем.

123

Анонимен

преди 11 години

Бойко Борисов: Ако на БСП не им стигат подписи за референдум за АЕЦ Белене, ГЕРБ ще им ги даде

122

do 138

преди 11 години

ne che e nemsko prosto mnogo udobna,shiroka,ikonomichna togavashnoto vreme kazvaha kola karash motor podarjash samo me drazneshe masloto

121

Рейгън

преди 11 години

Имаше и Лада-1800,но тя не беше пусната за продажба в България.Имаше по-добро окачване,с по-мощен двигател,возията й се различаваше от тази на 1500 и 1600.Двигателят на Лада-1800 не се чуваше как работи!

120

до 150

преди 11 години

И По коя заповед се правеха 4-ри цилиндрови мерцедеси от 70-тте ако смея да запитам тогава?

119

до 150

преди 11 години

Айде бе? Заповед на СССР ли беше 1990-та производството на Трабант от Обединена Германия през същата година? ***, ще заплача след малко от смях. Точно 1990-та си купихме трабант чисто нов от НОВА ОБЕДИНЕНА ГЕРМАНИЯ. Бахта в смешника. МУахахаахахаххахахахаха

118

до 146

преди 11 години

А ти знаеш ли защо ГДР са правили само двутактови автомобили? Заповед от СССР, от страх, че ще излязат по-читави от тяхните сделани каручки. По същата причина на Шкода са забранявали да пуснат в производство кола с преден двигател.

117

Анонимен

преди 11 години

Аве паляци 90-ти набор. Вие не знаехте аз който съм 75-ти какво нещо беше да имаш Лада 1500..тоест 1,5 чисто нова 82-ра година. Да вдигне баща ми по някой първокласен път 150 и аз да я имах тази кола за нещо нереално....като преди това сме имали Шкода

116

Анонимен

преди 11 години

От соц автомобилите винаги най-много са ми харесвали някои модели на Лада (2103 и 2105) и Заставите (но не ръбатите от по-новите, а тези, които са като Фиат 128, но хечбек) и донякъде Дачиите, тоест все ми харесват версии на Фиат и Рено.

115

до 138

преди 11 години

Така е. Не е лесно човек да е *** като теб...макар и Ладата да е от СССР и да я сравняваш с немският шедьовър Варбург или Трабант. Шмиргел ***, скрий се бе!

114

ггг

преди 11 години

скромен пенсионер съм ама къде да го съдя тоя субект за който дадох гласа си на изборите? мотивиран съм да търся справедливост...нямам време за губене

113

Рейгън

преди 11 години

Потърсете чрез Гугъл Simca-1301 special за да видите за какво става въпрос!Вие с вашите немски коли не знам защо толкова се хвалите!Те са с по-твърдо окачване спрямо останалите.Разбира се,известно ми е всеки един от вас каква кола притежава.И няма защо да ви изненадва това.

112

до 141

преди 11 години

Е, ееее.. сега нищо не каза. Тия за които говориш са 8-маците. Къде ми сравняваш 8-мак с чист 12-так Москвич ? Все едно магаре с кон. А пък да приобщаваш Алеко-този версия- *** на Москвич с 12-така си е гавра. Алекото само дето по-пъргаво беше. За нищо друго не ставаше тази пародия на кола.

111

Анонимен

преди 11 години

Абе вие по соц време сте били късметлии - чисти улици, нямало е молове, нямало е чалга, нямало е драсканици от графити по стените, нямало е грозни рекламни плакати и жълти таксита, накичени пак с реклами. Сега Билата може да я познаеш от километър - накичена е с лампички, реклами, налепени по прозорците, абе все едно е някакъв цирк!

110

до 139

преди 11 години

Като дизайн ми харесват само москвичите с триъгълни стопове /много по-красиви и качествени машини са от по-късните ръбати модели и от уникалния *** Алеко/.

109

Анонимен

преди 11 години

От социализма ми липсва това, че градовете не са били облепени с реклами и шарении като сега. Сега рекламите са навсякъде, таксита, магазини, дори жилищни сгради са накичени като *** каруци. Дари да не искаш да ги забелязваш, няма как - те са навсякъде. Пълен кич, пълна ***. Кога пак ще имаме магазини като онези от соц време с необлепени с реклами витрини? Кога ще видя една улица, на която нито една сграда няма драсканици?

108

до 132

преди 11 години

По-качествена е ладата в кое от москвича? Във возията само и пъргавината. Ладите както ги твареха едно време с багаж пружините им отзад на 10 години вече не ставаха за нищо и задницата беше грохнала. Като двигател са доста по-крехки от БМВ-двигателя на москвича. Москчича отзад беше с амортисьори, не с пружини. Нямаше я тази увиснала кошница след години както при ладата. На черно Москчива ще мине през такива места където ладата даже не може да си помислиш да я прекараш.Имали сме лада и москвич

107

до 135

преди 11 години

Така е, немското е по-хубаво от руското, пък дори да е от ГДР и двутактово!