151

Ех!

преди 12 години

Няма драма,как ще има-те нашите магистрали са за гледане,не за пътуване,макар ,че по този участък никой не беше минал още!Няма драми,има комисионни!

150

кат

преди 12 години

Те там всички са фалшиви не само автомагистрала "Тракия

149

тт

преди 12 години

Нали взеха парите

148

Анонимен

преди 12 години

TEZI OT GERB NE SA SI PILI MEDIKAMENTITE MNOGO SA ZLE

147

ББ

преди 12 години

Археолозите са виновни дърпат нарочно пластовете при строежа

146

Анонимен

преди 12 години

ABE NA VSI4KI E QSNO 4E SA NEKADARNICI VSI4KI OT GERB I SAMO LAJAT NARODA .NO SE 4UDQ DALI IM E QSNO 4E DOGODINA NQMA DA GI IMA I MAGISTRALITE IMA SHTE E KATO SANIRANETO NA BLOKOVETE .NQMAM DUMI

145

Анонимен

преди 12 години

не ми го вкараха / а ми го начукаха / - няма нагъване / има слягане / лилянчеееее бокова ***

144

Анонимен

преди 12 години

Знае ли някой какво образование и изобщо каква квалификация има т.нар. министър. Като ще ходи, знае ли какво ще гледа Или и тя е специалист по всичко, както почти всички гербери. На умните и можещите не им се занимава с политика, пък и нямат остри лакти.

143

строителен инженер

преди 12 години

Г-жо "Министър", "има слягане, а не нагъване, има вълни".Какви глупости говорите? От какви материали е направен насипа?Достигнати ли са коеф. на уплътняване на насипа?Взети ли са необходимите проби?А, и на каква стойност са извършените СМР? Изпълнителят беше избран с цена 1/3 от прогнозната стойност.За какво строителство и какво качество на извършените СМР иде реч.Пълна пародия.

142

Shark

преди 12 години

"няма сериозни дефекти по доизграждането на автомагистрала "Тракия" - значи дефекти все пак има. Сега са несериозни, но след година-две ще станат много сериозни. Защото я направихте на лисицата с опашката, както казва народа. Вкарахте маса пари, на всичкото отгоре лъжете че да от еврофондове. И на всичко отгоре некачествено!! В Германия има вагистрали, сторени още от Хитлер!! Прости ,некадърни ГЕРБ-аджии.

141

Анонимен

преди 12 години

koq magistrala ste pusnat be REZNI LENTI4KA SAMO MOJE D ASE HVALI A PAK KAKVO STROI I KOI GO STROI I KAK NQMAM DUMI ,NAKRAQ SHTE NAPRAVI NQKOLKO SKAPANI MAGISTRALKI OT PO 20 KM DO KATO SI ZAPALISH CIGARTA I SA SVARSHELI KADE OTIDOHA 4 MILIARDA KADE ???????? SOFIQ METROTO LI KAKVO ME GREE E MEN TOVA TE I KOMUNISTITE PREDI TQH BEHA TAPACI I LAPA4I NA KINTI AMA TIQ SA POZOR ZA BALGARIQ TOLKOVA NEKADARNO PRAVITESTVO NE E IMALO ,....DA JIVEEE CIGANIQTA NA CVETANOV

140

Анонимен

преди 12 години

Леко слягане е нещо като леко бременна, така ли г-жо Павлова?Но май след това имаше и лаф много бременна, да не стане така и със слягането на магистралата!!!

139

Smurf

преди 12 години

Абе то магистрала Люлин също нещо не успя да годиняса без да започнат проблемите. Миналата седмица ходих до Перник , и на първия мост преди възела на Драгичево , вече бяха почнали да отнемат горния слой асфалт в крайното платно, но се маскираха все едно монтират осветлението на моста. Също имаше и доста свлечени земни маси по откосите даже на места аварийната лента беше затрупана , и *** с лопати трескаво изгребваха. Така че качественото строителство на Герб може да се види още сега

138

Анонимен

преди 12 години

До 168Само не ми казвай, че Боко е построил магистрала Люлин, това че е прерязал лентичката не значи че той я е построил.Апропо от Младост в посока Перник през магистрала Люлин ли минаваш?

137

Водещ инженер-

преди 12 години

Лазар Лазаров - След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. Трудов стаж 0 г. водещ инженер!?! Водещ инженер с нулева практика = гола вода!

136

Анонимен

преди 12 години

Лазар Лазаров е роден на 2 октомври 1969 година в София. Завършва през 1995 г. Университета по архитектура, строителство и геодезия, специалност "Пътно строителство".Научен сътрудник е l-ва степен при Научен съвет - УАСГ.След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. От 09.08.1995г. работи в Централната лаборатория по пътища и мостове, понастоящем Централен институт на пътните технологии, национални и европейски норми и стандарти - специализирано научно звено на агенцията.Заемал е последователно длъжностите Научен сътрудник III степен и II степен по повърхностните качества на настилките , началник на сектор, началник на отдел "Конструктивни качества на настилките", "Пътни конструкции и геотехника" и от 05.10.2007г. е директор на Централния институт на пътните технологии, национални и европейски норми и стандарти .Женен е, с три деца.След завършване на висшето си образование започва работа като водещ инженер по асфалтополагане в Автомагистрала "Хемус" ЕООД. Трудов стаж 0 г. водещ инженер!?!

135

Анонимен

преди 12 години

Давайте лузърчета и хейтърчета плюйте на воля.След няколко месеца ще ви затворят устите с пускането на магистралата.Така плюхте и за Люлин а сега мълчите.По-добре ли ви е, като няма пътища и не се прави нищо.

134

Анонимен

преди 12 години

GLEDAH E ZA SANIRANETO SHTE E SASHTOTO KATO MAGISTRALITE ZAEM OT 2500 SHTE SE PLASHTA PO 34 LEVA NO IMA EDNO NO ZAEMA NQMA DA E 2500 I INTERESNO I KOQ BANKA GI OTPUSKA PARITE VSI4KO E TAKAVA SHEMA NA GROB 4E SHTE STANE GOLEMIQ BATAK .I SE 4UDQ TOZI TOLSTOLOP KAKVO RAZBIRA OT MAGISTRALI I SANIRANE DORI SE POQVI I VINETU I KAZA UBEJDAVAITE GI DA TEGLQT KREDITITE DA AMA NE

133

инж

преди 12 години

Тая чувала ли е за техническа спесификация, става смешна. Има нормативна уредба, която ако се спазва не би трябвало да се получават такива повреди. При тази ниска стойност на км ми е чудно как ще я довършат. Асфалта за няколко месеца от 100-лв/т -сега е около 300лв/т.

132

Анонимен

преди 12 години

слягане, а не нагъване... бе както и да му викат, все е резултат от некачествена работа и некачествени материали... не напразно са богати и проспериращи държавите, в които обичат да казват "евтиното излиза прекалено скъпо"