19

До 17

преди 12 години

То по това , което си учил в АОУНСУ - институт в който се учи само един предмет: "Как излъжим народа и го углупим по-резултатно".... та трябваше да знаеш, че комунистическата партия има един лозунг: "Народа това е партията., партията това е народа"..... Така че, твойте крадци от бесепе още се имат за "вождове" на целокупния окраден от тях народ....

18

Анонимен

преди 12 години

*** от ГЕРБ и в Сахара да отидат ще организират внос на пясък с некадърността си!

17

БДЖто

преди 12 години

Лентяите от раздутата администрация на БДЖ да излязат да бутат вагоните,а не да седят на топло и да цъкат в интернет !!!!!

16

До ГЕРБер /№14/

преди 12 години

Че то по твойта логика всички българи са комунисти...

15

Жепеец

преди 12 години

Колко "бонуси" и колко "консултантски" пари са получили мъдрите шефове на БДЖ?

14

Анонимен

преди 12 години

ГЕРБ такъв *** ще им забият скоро, че дори здравите депутати, носещи бюлетини, няма да им помогнат!

13

ГЕРБер

преди 12 години

Не е важно състоянието на железниците, нито икономиката на *** страна...Важното е комунистите да са зле!!!!!!!!

12

Анонимен

преди 12 години

а пък аз подкрепям подкрепилите подкрепата за първия подкрепил онова мнение ...

11

F-1

преди 12 години

До 10.Абе олиго..н, когато хората дискутират за сериозни неща защо не си стоиш в ***?

10

Анонимен

преди 12 години

При ГЕРБ е така! Чакаме и държавата да спре!

9

ГЕРБер

преди 12 години

Браво, Бойко!Мачкай кумунизите!!!

8

Анонимен

преди 12 години

Напълно подкрепям 6 и 7, познавам двама души, специалисти с дългогодишен опит, които бяха изгонени, за да има място за верните на Партията.

7

галактика

преди 12 години

Кй сега кара влака?!...... /във връзка с една стара реплика/

6

Бивш железничар

преди 12 години

Подкрепям казаното преди мене по отношение на кадри,техника,оборудване и т.н. Проблемите обаче основно се крият в недъгавото,комерсиално насочено,без необходимият ПРОФЕСИОНАЛЕН опит в тази система и просташко-циничният манталитет на висшето ръководство на БДЖ! Не си спомням в изминалите 40-45 години това дружество да е било управлявано от непрофесионалисти,и без огромен стаж в системата!Борисов, тези момченца не помагат а унищожават БДЖ. Време е да смениш КУ---ТЕ в този бардак.Ти си ги сложил!

5

ф-1

преди 12 години

От БДЖ бяха изгонени всички с опит специалисти и назначени на тяхно място абсолютно случайни момченца-верни на ГЕРБ, които в разговор не знаят професионалните термини. Режат вагони за скрап и плащат с парите обещетения на съкратените.

4

Жо

преди 12 години

ЗАЩО ЛИ не съм изненадан от тази новина?Състоянието на Държавните железници е ПОКАЗАТЕЛ ЗА СЪСТОЯНИЕТО НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА. Не може да очакваме нищо добро в БДЖ за следващите години. Причините не са само в техническото оборудване- локомотиви, вагони, железен път, сигнализация и т.н.БДЖ загуби кадърните си кадри, като ги прогони с неплащането на мизерните заплати. И, ако локомотиви и вагони могат да се купят със заеми от Европа, то висококвалифицирани и опитни железничари се "изграждат" с години

3

До №1

преди 12 години

Някой от "Вазов"-3 ти е сложил "минусче"...

2

dasdasd

преди 12 години

Аз бях един такъв "***" чиновник, както казваш, и мога да те уверя, че от мене нищо не зависеше. Имах шефове и правех това, което ми кажат, така че съди тези, които са на високите и отговорни постове, а не всички.

1

Яко

преди 12 години

Вместо държавната субсидия да се дава конкретно на локомотиви и вагони, тя се дава на некадърните чиновници на БДЖ. Чиновниците си получават заплатата и неим пука за състоянието на парка. Ако заплатата на чиновниците е "вързана" за прихода от локомотиви и вагони, щеше да е друго. Но тъпите чиновници си получават парите, събрани от данъкоплатеца директно от Дянков и изобщо не им дреме...А ние плащаме...