46

Браво

преди 12 години

на правителството. Справи се перфектно със синдикатите,защото тази стачка беше тяхна, подкокоросвани от Тренчев и Димитров, нещо като светия синод до сега. Нека синдикатите и синдикалистите да си обявят публично имотното състояние ,както направи Цветанов.Те също са публични личности.Може би ,ако се изиска това от тях, пак ще изтичкат при президента Първанов за сетен път да търсят крилце:)))))

45

Инкогнито

преди 12 години

До 43: остави го, румен пак си плямпа неговите си глупости...

44

Анонимен

преди 12 години

Шоковият скок на цените на жп билетите от 1.01 ще отблъсне още пътници на БДЖ и влаковете ще се движат полупразни.

43

До №29

преди 12 години

Разделянето на БДЖ на 3 части е важно, защото :-Когато се продадат линии и маршрути на частни фирми ,те ще си плащат винетка на "НКЖИ" както сега камионите и автобусите си плащат.-Човек трябва поне веднъж да се вози на влак в чужбина , за да види какво губиме от сегашното положение в БДЖ

42

Анонимен

преди 12 години

Ами не пътувайте и с метро тогава.

41

Анонимен

преди 12 години

Профсъюзите изираха своята роля във фалирането на "Пътнически превоси" с измислени искания ,като БДЖ да им плаща GSM-ите ,командировки в чужбина и да им събира по веземост членсия внос. Целта беше техен човек-на Профсъюзите ,да купи БДЖ. Това е. Не Правителството ,а синдикатите водят БДЖ към умишлен фалит.Където има синдикати, там има и мафия- това го знае всеки ,прочел поне една книга за Ал Капоне.

40

Анонимен

преди 12 години

как не се сети някой да префразира и крилатата фраза... за бога , братя, не пътувайте с влак

39

Анонимен

преди 12 години

хората отвикнаха да пътуват с влак мждувременно

38

Анонимен

преди 12 години

Влакове няма и автобусите качиха цените.

37

Браво

преди 12 години

На комунистите пак не им се отвори парашута да съборят със стачки правителството :))) Сега и реформите ще проведат, и крадците на дизел ще съкратят. Евала на Бойко и на ГЕРБ. Железни са :)))

36

дУ 33

преди 12 години

"Плътно зад 29",като Доган зад Станишев...!

35

до 33

преди 12 години

А кой ни "ВКАРА" в ЕС,.......?Вчера ли се роди ,та не знаеш?

34

до 31

преди 12 години

Румба,това което се случва ----от вчера ли е ?

33

мен

преди 12 години

плътно зад номер 29. мутрата е лъжец и крадец и колкото по скоро го обесим и приключим отношенията си с ЕС толкова по голям шанс имаме да оцелеем като държава на българите.

32

има и ПЕЧЕЛИВШИ

преди 12 години

Румбата Петков ---запалката ,заедно с братята ГалеНи ,от Дупница ,продадоха само 1000 вагона ,които се ----търсеха !

31

rumen221

преди 12 години

Огнянчо,Пропускаш най-важното...:- "... ВЪВЕЖДА СЕ ТРУДОВА ПОВИННОСТ (с минимално заплащане и два чифта дрехи годишно, за която си признават, че са копирали от А.Стамболийски) С ИЗПОЛЗВАНЕ НА МАСОВ РЪЧЕН ТРУД, ЧРЕЗ КОЕТО СЕ ЛИКВИДИРА БЕЗРАБОТИЦАТА...Като кажеш А казвай и Я...!!!

30

Анонимен

преди 12 години

28, тогава да почнат да строят и апартаменти в София, някои хора имат по-голяма нужда от жилище, а не от асфалт, по който може цял живот да не стъпят. И защо точно държавата ще строи пътища, има си частни фирми и те да си строят пътища.

29

rumen221

преди 12 години

ПРОДАВАЙТЕ БДЖ-то ПО-БЪРЗО, ЧЕ ЩЕ ДОЙДЕ ЛОШИЯ ГОРСКИ (РАМПОЙ) И ЩЕ РАЗВАЛИ СЕДЯНКАТА ЗА, ПОРЕДНИЯ ПЛАДНЕШКИ ГРАБЕЖ...(следват Български пощи)Дори и баба Глупла, от Горно *** разбра, че БДЖ и НКЖИ умишлено се водят към фалит, за да се "купят" за 1 лев, от ПОРЕДНИЯ СЛУЧАЕН"ЧЕСТЕН ЧАСТНИК"...- КОЙ И ЗАЩО ИЗОБЩО РАЗДЕЛИ БДЖ-то НА ТРИ ЧАСТИ?!?!?- Разбра се, че най-новите 500 вагона са продадени С НОМЕРА, което означава, че НЕ СА БРАКУВАНИ и то на цена 1/3 от цената им като скраб..!!!, а други 1 000 са ОТКРОВЕННО ОТКРАДНАТИ и чакат да се пуснат в оборот от "СЛУЧАЙНИЯ ЧЕСТНИЯ ЧАСТНИК"...!!! Така Честния частник е готов да купи Пътнически превози и да пусне по-новите вагони- БДЖ-то НЕ МОЖЕ да поема пътниците и товарите..., и губи дневно по 250-300 000 лева, според някои експерти по 600 000, а НИ ЛЪЖАТ, ЧЕ НЯМА ПРИХОДИ...!!!- НАРОЧНО са спрени 140 милиона "оборотни" средства за БДЖ, ГЛАСУВАНИ ЦЕЛЕВО ОТ ПАРЛАМЕНТА..., други 60 милиона стоят на влог, та от тях ПЕЧЕЛИ БАНКАТА на един друг ЧЕСТЕН ЧАСТНИК!!!ИЗМАМИ БЕЗ КРАЙ...!?!?!- ПРАВИТЕЛСТВОТО ТВЪРДИ, ЧЕ БДЖ-то НЯМАЛО ПЪТНИЦИ И ТОВАРИ И И ЗАТОВА РАБОТЕЛО НА ЗАГУБА..., ТА ЩЕ ПРОДАВА ВАГОНИ... ПЪТНИЦИТЕ ПО ГАРИТЕ И ТОВАРОДАТЕЛИТЕ ПИЩЯТ, ЧЕ НЯМА ВАГОНИ... А СЕГА ДЕ - КОЙ ЛЪЖЕ...!?!?!?...ЯВНО ШЕФОВЕТЕ НА СИНДИКАТИТЕ И БДЖ-то, са обикновенни ликвидаторчета, а не специалисти в транспорта, ЗАЩОТО пътнически превози, С ОБИКНОВЕНО УПРАВЛЕНСКО РЕШЕНИЕ, могат да се ИЗВЕДАТ НА ПЕЧАЛБА ЗА 1 ДЕН!!!1. Премахват се безплатните пътувания2. Връщат са на Сименс 15 ПЪТИ ПО-СКЪПИТЕ мотриси, а за новите плащаме 15 ПЪТИ ПО-МАЛКИ ВНОСКИ(Кабинетът на НДСВ купи мотриси "Сименс" на цена над 20 хиляди евро за едно място, в същото време конкурентни фирми предлагаха около 1600 евро т.е. 15 пъти по-евтини. Освен това са продадени стари спални вагони за по около 40 хиляди евро всеки и веднага след това са купени ОЩЕ ПО-ОСТАРЕЛИ за 800 хиляди евро на вагон)- ПЕЧАЛБА, ПЕЧАЛБИ ОТВСЯКЪДЕ!!! НО, това ще стане след като бъдат продадени на случайния ЧЕСТЕН ЧАСТНИК за 1 ЛЕВ Товарни превози и сега са на печалба, та се чуди човек - ЗАЩО ДА СЕ ПРОДАВАТ НА ЦЕНА ГОДИШНАТА ИМ ПЕЧАЛБА?!?!? СЛЕДВАТ БЪЛГАРСКИ ПОЩИ!!!

28

Огнян

преди 12 години

До 18-тиНапротив господине, от този асфалт се хранят строителите, които след началото на кризата останаха без работа. И не само те. Ако имаш идея от история след голямата депресия през 1929 година САЩ изпадат в страхотна криза, която се преодолява с т.н. NEW DEAL включващ строителство на мащабни инфраструктурни проекти и за 6-8 години се преодолява срива. Същото става в Германия през 1933 година, когато започва сроителство на първите аутобани.

27

Огнян

преди 12 години

До 17-ти .Много се изхвърли. Цитирай източник на данните. Всеки може да пише такива глупости. Ако вдигаш пенсии и мин. работни заплати без покритие само помпаш инфлация. Резултат няма.