ЕГАТИ , СТАЧКАТА .....ТЕ ОТ ТИЯ 261 ВЛАКА ...,150 СА ПРЕД ЗАКРИВАНЕ!АКО 60 -бр ., СА СЕ ДВИЖИЛИ, ЗНАЧИ НЯМА СТАЧКА!ЗНАЧИ ВСИЧКО Е ...."ПУНТА МАРА", НАДУВАНЕ НА *** ПО ЦЕНТРАЛНАТА ГАРА И ВЕЕНЕ НА БАЙРАЦИ....!КЪДЕ СА ВИ ДОКТОРИТЕ, УЧИТЕЛИТЕ , ПЕНСИОНЕРИТЕ И ПОЛИЦИЯТА....ЩОТО НЕ ГИ ВИЖДАМЕ....ХА,ХА,ХАААА.....КОМУНИСТИЧЕСКИ ИЗЦЕПКИ ......ВРЕМЕ Е ЗА СЪКРАЩЕНИЯ НА ЧИНОВНИЦИ, ОТ КОИТО...МНОГО ХАРЧОВЕ ---НИКАКВА РАБОТА!ТАКА СЕ ПРАВИ ИКОНОМИЯ НА БЮДЖЕТА!
Нищо не зависи от нашите профсъюзи. Те са миманс. С такива ояли се ръководители-ченгета от началото на прехода те нямат никакъв авторитет. Сега се разтревожиха, защото видяха, че никой не ги пита за нищо и губят изцяло позициите си. Въобще в ръководстото на профсъюзите има много "стари муцуни", които вече трябва да отстъпят местата си.
Каква национална стачка е това?От 261 не движат 201?Товарни превози си се движат нормално?Това не е стачка бе,това е цирк.Едните стачкуват другите не.Нищо не става от българите,затова сме на този ред и никога няма да се оправим.
Железничарите дали се усещат как ги "гласят" профсъюзите: Вдигнаха се на стачка, а собствениците на автобусти покриха техните маршрути и то почти без да вкарваат в действие извънредни МПС. Същевременно германските фирми си искат локомотивите, за които не са внасяни вноски за откупуването им. След 2-3 седмици жепейците ще спрат стачката ,но локомотивите няма да ги има и те ще се хванат за палците, уволнени поради липса на локомотиви. Това означава, че с пътническия превоз настъпва край. Остават товарните превози. А Д.Манолов и шефът на КНСБ ще се изнижат като мокра връв...
9К79 точка У ,и аз не съм против реформата, ами целта е неясна...днес попитах, ако дойде частна фирма да екипира вагоните, Вие ще плащате повече, явно сте лоши управленци... ама е по-добре да се направят, че не чуват:):):) ЦИРКА е пълен, каквото е и в държавата
ЖП-то вози успешно товари, даже печели... обаче завиден % от товарните превози бяха пренасочени към първата българска частна железница, собственост на бивш жепеец. Практиката в европа показва, че също така успешно можеха да му се лепнат малки губещи пътнически линии, които да обслужва наравно с печелившите товари, но НЕ. Защо да го правят... оплели си кошницата... истината е че целта е да се купува, ама ако печелят... цената ще е друга...
до УУУ .. това че инфраструктурата е построена с парите и труда на нашите баби, дядовци и бащи е АБСОЛЮТНО вярно! Затова за да не се стигне до продажба на БДЖ-то, трябва да се реформира и да заработи нормално, дори и с по-малко персонал! Последните години бяха внесени хиляди таратайки от моргите и сега нашенеца пътува с автомобил, не с железницата! Нямаме тежка индустрия, металургия, произв. на торове и т.н. и затова няма какво да вози ЖП-то!
Стачкувайте,ама утре да не ревете за заплати!И не 2000,а всички ще си отидете след някой и друг ден като фалират железниците!Ама точно това е целта на всички-включително и на синдикатите!Да си отидете без да вземете никакви заплати!Синдикатите и работодателите работят заедно за фалита на бдж!
9К79 Точка У, защо продаваме и печелившите АААААААА? ссссс нека ни купят, то и без това скоро ще сме малцинство...ама аз дупе не давам пък вие... може и да ви харесва,... ама аз главоболие имам, писна ми от лъжци... аз не искам да плащам за пенсия, която няма да дочакам, защото ще ме уморят предварително, аз искам да ме4 питат може ли да продават държавата... защо не се правят референдуми.....сссссссссс, аз ще ти кажа... в техните очи-ние сме *** народ, щом сме ги избрали....:Д:Д:Д
98 - Тоя пък! Нормална компания! Я сравни какво внасяше БТК преди приватизацията като данъци и какво отделяше като дял за държавата, преди приватизацията и сега:))))) да не говорим за заетостта:))))) ГФО-тата са публични:))
Да направи и реформа и в МВР - то.Всеки ден минавам покрай парламента и жандармеристите, които са на стойка с ръце в джобовете, пуши или говори по мобилния.Срамота там би трябвало поста да е за пример. Пък ще се пенсионират с 25 години стаж и 20 заплати на куп.
Предпочитам автобусите! само това лято горяха 10, а вчера още два, а няколко тръгнаха и през полето за по пряко:)))) така че ми излиза по-евтино:))))
уахауаха стари полицейски навици.... все ми е едно кой ще е горе... ама знаете ли, че в тази държава е имало самоволен труд, че всичко построено е наше, че всички имаме част от него, защо ТЕ ще продават труда на нашите баби,дядовци и родители, защо продадоха БТК(смешна цена-само жицата струва повече),да не би да бяха губещо предприятие, ми какви са тия ЧЕЗ,ЕОН, утре и задниците ни ще продадат, а ние чинно ще им пляскаме със сълзи на очи...
До УУУ ... относно стратегическите обекти .. БТК беше стратегически обект, самия го казваш, приватизираха го и сега какво, да не би да заваляха камъни от небето!? Нормална компания, която пуста 3-тия GSM оператор! Стига с идеологеми от миналото ... тази фирма трябва да печели или поне да е на нула със субсидията около 25 млн. лева за пътническите превози, поради това, че изпълняват социална функция! Обема работа намалява, нормално е и персонала да намалява 2005 г.- 20 млн. т. товари -2010 10млн.
Браво на жп-то! Евала! Така се отстояват права! Не обръщайте внимание на гербрерите! Нормалните и интелигентни хора ви подкрепят! Тези, дето разграбиха мандрата на Маркелито под полицейска охрана и разкарваха Цар Киро по 5-звездни хотели няма да ви разберат!
Ден четвърти от стачката: Не тръгнаха 201 от общо 261 влака