216

John Mac Dik

преди 12 години

"Няма да се замесва " Росенчо, *** ниеден. Ти или си с отговорна гражданска позиция - като твоя колега, който съдейства' на полицията, или вече си се замесил - и резултатът е налице - "Бизнес парка" Представете си двойката Борисов - Росенчо. Б-"Сваляй гащите муцко", Р-"Добре шефе, само моля да е с вазелин", Б-"Остави, муцко, остави, имаш желание".

215

Анонимен

преди 12 години

Не става за президент този човек!Добър служител е но не и лидер!

214

до228

преди 12 години

ГЕРБЕАЛНОСТТа?Какво значи това.Доста си ***

213

ГЕРБеалността

преди 12 години

ГЕРБ ЩЕ СПЕЧЕЛЯТ НА ПЪРВИ ТУР ЗА ПРЕЗИДЕНТ!КАЗАХ!

212

никой

преди 12 години

Влезе някакъв човек, в разстояние на 20 секунди..." как така влиза НЯКАКЪВ ЧОВЕК в кабинета на МИНИСТЪР!?

211

хихих

преди 12 години

и две години си натиска парцалите, сега се сти, че те изнудвали..да и *** ви мръсни

210

Onq s konq

преди 12 години

Не пиша тук щото сайта е платен! Ама не мо га се сдържа като глеам такива кат 221!!! Нямам думи за да те обидя, много си зле.... жал ме е....

209

До Илия

преди 12 години

Абе Илия, да не би да си бил на Пл. България 1, НДК Административна сграда,ет. 17. Това по-достоверно звучи.

208

Илия

преди 12 години

Приспа ми се, отидох да си легна, а в кревата познайте кой! ***!! Тъкмо си викам "Е сега как ще си поиграем с теб.." и иъведнъж нещо отзад.. в дупето! Обръщам се и там Серго! Останал да спи на Позитано, страх го било, че Първанов ще го изгони от партията, милия той...Айде, лягам си, прости ***, утре пак съм на смяна, пак ще ви съсипвам!

207

Анонимен

преди 12 години

Той каза: "Ваш интерес наш интерес." В момента, в който каза "наш интерес", той беше изгонен", описа другият случай кандидатът за президент на ГЕРБ._______________________________________________________Разбирайте, човека го интересува само невговият интерес : ))) Сладур.

206

Анонимен

преди 12 години

Kartofi , morkovi i tn nqmat ni6to ob6to -tova e zelen4ukOtvori si dokumentite - vij kakvo pi6e na -mestorojdeniee tova zna4i selqninkakvi sa teq roditeli da si krustqt deteto - IliqSelqni slu6ali pesenta gradil iliq kiliqpone Iliqn da be6e - 7tqh da zamul4a Taka Ili ina4e kumune mrusno - svur6i vi dalaverata prosta anadolska do tuk ne se nervi

205

Анонимен

преди 12 години

"Има само едно определение за селянин - ГЕРБЕР"Какво са ти направили селяните, та така ги обиждаш?

204

Илия

преди 12 години

Има само едно определение за селянин - ГЕРБЕРна който мога да му платя картофите за да бъде насърчен да произвежда и за догодина...

203

Анонимен

преди 12 години

Европейската комисия е на път да пореже бляновете на кабинета "Борисов" за 7 магистрали и 7 скоростни отсечки до 2020 г. Причината е промяната в политиката на Брюксел да финансира иновации, зелени технологии и енергийната ефективност вместо пътища и магистрали. Макар тези приоритети на ЕК да са заложени в "Стратегия Европа 2020", до момента кабинетът "Борисов" не й се противопоставяше по никакъв начин.Изненадващо вчера вицепремиерът по еврофондовете Томислав Дончев алармира, че на страната ни може да се наложи да убеждава Брюксел от нуждата за инвестиране в пътни проекти. "Трябва да е ясно, че следващата бюджетна рамка ще е много различна. Идва краят на щедрото финансиране на проекти от полза за Европейския съюз и отделните държави", предупреди Дончев. Той даде да се разбере, че занапред отпусканите европари за дадена държава ще са пряко свързани с разходите на собствената й хазна и ако се допусне дефицитът в бюджета да мине 3%, най-вероятно ще последва орязване на еврофондовете й. След всичко това министърът по еврофондовете обяви, че от тук нататък държавата трябва да има водещ приоритет убеждаването на ЕК за финансирането на магистрали у нас. "Нашата първа задача е да убедим ЕС, че новите държави членки имат нужда от инвестиции в базисна инфраструктура, за да достигнат останалите страни в общността. Вярвам, че позицията ни за достатъчно средства за инфраструктура ще бъде уважена", заяви той. А по-късно дори се зарече, че ще убеди ЕС да отпусне с 20% повече спрямо 7-те млрд. евро, които ЕС ни предостави от 2007 до 2013 г.Транспортният министър Ивайло Московски обаче призна, че ситуацията съвсем не е розова. С половин уста той посочи, че програма "Транспорт" не върви според неговите очаквания. Причината е, че договорените средства по нея са около 70%, но реално платените били едва около 14%. "Това е проблем, с който трябва да се справим", заяви лаконично Московски. Никой от министрите не се нае да каже колко пари е възстановил ЕС на бюджета на България за строежа на магистрали. От опозицията коментираха, че място за оптимизъм няма. "Министър Дончев като че ли сега открива Америка, приоритетите на "Стратегия 2020" са ясни отдавна и там субсидирането на инфраструктурата е заменено със зелени технологии и иновации", коментира Меглена Плугчиева, бивш вицепремиер по еврофондовете в кабинета "Станишев"."Министърът да не дава заден ход. Напротив, заедно с бъдещия президент Росен Плевнелиев да се подпишат под обещанията си, защото през пролетта биха барабана, че в периода 2014 - 2020 г. ще осигурят по всички европрограми 16 млрд. лв. Тогава те не се вслушаха в предупрежденията ми, че ЕК вече има нови приоритети, а и заради кризата в новия програмен период европарите за отделните страни членки няма да се увеличават, а ще се намаляват. Сега България не може да усвои 14 млрд. лв. и ще загуби значителна част от тях. Как тогава очаквате Брюксел да ни отпусне нови 16 млрд. лв. за нови 7 години?! Това не е сериозно. Специално за магистралите как може да очакват повече пари, като в момента администрацията не успява да възстанови и стотинка от Брюксел, а харчовете в бюджета увеличават дефицита", коментира още Плугчиева. Тя настоя Томислав Дончев да подаде оставка, ако не изпълни обещанията си.Дори и да бъдат договорени 16 млрд. лв. за времето от 2014 до 2020 г., само заявките на регионалното министерство за пътища и развитие на регионите са 11 млрд. лв., а има още 6 оперативни програми. Затова експерти бяха категорични, че парите за магистрали няма как да стигнат.В стратегията на "България 2020" на кабинета "Борисов" седемте магистрали и седем скоростни пътя са водещ приоритет, а вече бившият строителен министър Росен Плевнелиев в края на юни т.г. обяви "голяма победа за България", защото тези пътища вече са част от трансевропейската пътна мрежа. Включването им там обаче не означава директно финансиране, а дори ако се реализират отсечките, те трябва да отговарят на по-високи изисквания. До момента кабинетът "Борисов" има само една магистрала - "Тракия", одобрена за финансиране от ЕС, но дори и след брюкселското "да", продължава да се товари националният бюджет, защото администрацията не може да изготви документите, за да си възстанови разходите от ЕС. От ведомството на Ивайло Московски вчера се похвалиха пред "Сега", че очакват още този месец правителството да реши и строежът на магистрала "Струма" да започне с пари от бюджета, без да е сигурно, че страната ще може да защити финансирането й с европари. За магистрала "Марица" Министерският съвет вече гласува отпускането на 398 млн. лв. с ДДС, колкото е стойността на липсващите 67 км от Оризово до Харманли. Одобрение на Брюксел за тази магистрала все още няма. Ремонтът на жп линията от Септември до Пловдив също започна с 200 млн. лв. от бюджета, въпреки че и този проект трябва да се финансира от еврофондовете. След всичко това съвсем естествено Министерството на финансите призна преди ден, че дефицитът през юли се увеличава заради разплащането на средства по еврофондовете с пари от националния бюджет, които още не са възстановени от ЕК. Минусът по евросредствата през юли е 270 млн. лв. срещу 196.2 млн. лв. през юни.ОБЕЩАНИЯ 7-те магистрали и 7-те скоростни отсечки ще погълнат 3.5 млрд. евро, обяви през пролетта Плевнелиев. През май бе завършена магистрала "Люлин" при цена от 185 млн. евро за 19.5 км. Оставащите 116 км от магистрала "Тракия" вече се строят за общо 248.1 млн. евро и трябва да бъдат готови до средата на следващата година. В средата на 2011 г. ще тръгнат две от отсечките на аутобана "Марица". Магистрала "Струма" пък ще струва 1.150 млрд. евро. До края на 2014 г. трябва да е завършена и магистралата Калотина - София. 75 км от нея струват 405 млн. евро. Магистрала "Хемус" все още е с неясно финансиране - концесия, европари или средства от бюджета. До 2020 г. тя трябва да бъде завършена изцяло. Прогнозата е, че трасето ще струва 1.282 млрд. евро. 2020 г. е и срокът за аутобана "Черно море" с прогнозна стойност 450 млн. евро. Правителството планира да получи по програма "Транспорт" средства за скоростните отсечки между Видин и Ботевград, Русе и Маказа, Русе и Шумен, Гюешево и София, магистрала "Рила", Варна и Дуранкулак, Пловдив и Асеновград

202

do Iliq

преди 12 години

Iliq ti si basi tupiq selqnin - 6to ne se vurne6 da pase6 kozite na selo mi se obajda6 po forumitebrukni sipak v dupeto i vij dali pak miri6e

201

Илия

преди 12 години

Разлог , Разлог , Разлог е меката на хотелите на Бойко Борисов, от днес и на купените гласове от ГЕРБ ( факти)....лека нощ селяни от ГЕРБ

200

Илия

преди 12 години

Когато Бойко загуби изборите ще позеленее от яд -- а поради липса на здравеопазване ще пратят линейка от ЕВРОПА да го реанимира !!!!

199

208

преди 12 години

210, ***, Аз съм 208. Светни ме за к*ра или сложи "до".

198

Илия

преди 12 години

Приспа ми се утре ще преговорим за спрените пари от ЕВРОПА- ако не ме изпреварят в новините, а ГЕРБЕРАСТИТЕ спете спокойно Бойко още е министър - ха ха ха ха ха ха ха ха

197

Илия

преди 12 години

Покланяте ли се пред Бойко и джипа на Бойко-- повечето всеки ден !!!