206

към 212

преди 13 години

е дъртите дупета и русите порно-звезди, дето не си знаят настройките на X5-ците по-малко заблудени ли са? аз също имах ядове зимата, с недобри гуми ... но предно не искам никога повече :) и допреди 1989-та дедмовците ни само на FWD са бръмчали, а зимите не са били никак тежки, нали ;)

205

до 208

преди 13 години

Теглил съм не само млади дупета, които си мислят, че като имат ESP и TC са безсмъртни, все пак физиката не може да я надвиеш :) помагал съм зимата и на опитни шофьори които са запознати с фзичните закони :)не съм карал RWD в лоши атмосферни условия и не знам какво е, обаче когато тръгнеме с приятели за Боровец или другаде по планината всички RWD коли се оставят в града и собствениците им се качват или на FWD или на AWD :) Според мен кола до 200 коня си е за FWD, над 200 вече си е за RWD :)

204

Себастиан Льоб

преди 13 години

Минавал съм през този подлез с около 120 км/ч, но през нощта когато няма никакъв трафик и хора по спирките. И то с кола, '94 набор. Всичко зависи от две неща - какви са гумите и дъгата на завоя. А освен това зная всичките шахти наизуст, така че нямам проблеми. Предно или задно предаване, това няма никакво значение, важно е задкормилното устройство и опита :).

203

към 209

преди 13 години

не е точно така, доста сериозна част от хората в средна ръка 15-годишни коли също са страшно комплексирани, засичат, скачат от платно в платно и стздават рпедпоставки за ПТП ... голяма част от тези с нови коли средна ръка се държат все едно всички са им длъжни и трябва да им пазят новичките пластмасови сапунерки ... и е ужасно трудно да се кара нормално по нашите пътища ... там, нека не се делим на бмв-исти, комплексари и прочие, пътят е за всички

202

факт е

преди 13 години

факт е, че много от ГРАЖДАНИТЕ, които седят зад волана на малко по-висок от съседните автомобили са доста комплексирани хора, които от "високото" си положение започват много да си вярват в превъзходството си НАД останалите и развоят на събитията е логично да е такъв. хубаво е, че няма "цивилни пострадали" и още по-хубаво да му вземат книжката, да му обявят името, да му проверят доходите и филмчетата от камерите на рекетьорите от "видеонаблюдение" защото е сигурно, че този има доста изцепки

201

към 204

преди 13 години

аз не говоря от теория, а от доста скромната си практика, карам астра ф 1.4 и е36 компакт 1.6 :)навиците са различни, няма нужда да се коментира ;) факт е, че 80% от хората навън нямат никакви навици, нито за влизане в завой, нито за излизане, нито за поведение по време на завой, нито за градско каране, нито за съобразяване с маркировката и въобще мислят с г.за сии да, ужасно много шофьори разбират, че тракшън контролът не е това, което те очакват от него по неподходящият начин ;)

200

neka poglednem

преди 13 години

нека погледнем снимката и ще видим - Х3 - 4х4, стига сме коментирали предно и задно предаване... сега пък ще тръгнат коментари - 60/40, 50/50 и тем подобни... както и да е ... може да е опитал да избегне шахтата, може да имало повърхностен филм от кал и прах, може всичко.... ясно е ,че е карал по-бързичко, от колкото му позволяват личните възможност /'щото количката има доста възможности/... наистина може да се мине със 100 км/ч през този подлез, но и леко колебание на водача - и мелето е готово

199

Baceto

преди 13 години

Haha, brao bace! Edin pyt ma kak si tree!

198

Анонимен

преди 13 години

Да мре!

197

до 201

преди 13 години

Това, което пишеш е вярно с изключение на последната част, не че и аз не съм чел тонове материал за това как RWD е по-по-най, но аз на теорията не вярвам, вярвам на практиката - ако знаеш що мерцедеси и BMW съм вадил от преспите зимите с фоксвагена, това сигурно е защото RWD позволява колата да бъде управлявана и когато поднесе - само където забрави да уточниш - да бъде управлявана на къде, към мантинелата от ляво или към канафката в дясно :)

196

limonad

преди 13 години

като искаш пусни си саундтрака от Need for Speed!има вече доста части на играта, така че матриал много. а за бързите скорости няма нищо по надъхващо от техно :d.така че бегай у лево с таа чалга. единствения недостатък на слушаштите чалга е че го правят на отворен прозорец с не много добра техника :d

195

minuvach

преди 13 години

Еййй, ама разбирачи бре!Не виждате ли,че това е джип X3 (4х4), кво задно само ???Не е в това проблемът!А в КАТ-ПЪТНА ПОЛИЦИЯ !!!Трябва да ги избесят всички от тях барабар с корумпираната им администрацията!А онзи *** нещастен, (имаше чин полк. майче) Алекси Стратиев, който беше "десетилетия" шеф на КАТ, трябва собственоръчно всички роднини на загинали в ПТП да го обесят на един от уличните стълбове пред НС, защото е виновен (и лично!) за смърта на 20 000 души за последните 20год.

194

до Во

преди 13 години

питаш защо правят автомобили със задно - ами защото това са истинските автомобили :) никак не е вярно, че предното се овладява по-лесно, при предни движещи колела и 2/3 от масата на автомобила отпред, има страшничко недозавиване и при непреценан скорост в завой или не завива, или се завърта ... задното предаване позволява колата да бъде управляема дори когато поднесе ...но е факт, че човек, учен ан рпедно, като влезне в кола със задно е редно да си промени навиците ... просто се карат различно

193

Анонимен

преди 13 години

Каква несъобразена скорост? Какви пет лева, човека си е карал или дрогиран, или пиян и с ПРЕВИШЕНА над допустимата скорост и то в пъти. Чии син или дъщеря е шофьора? Пак криете името!? Книжката купена ли е или като е карал курсове не е имало камера в учебния автомобил? Може пък да са му я подарили за рожденния ден?! Да не е кола на спец службите? Уж журналистите дават информация, пък колко въпроси.

192

ВИванов

преди 13 години

Що бе, приятелю? Само ти ли ще седиш буден до късно?

191

Анонимен

преди 13 години

ВИванов отивай да спиш, стига философства!

190

ВИванов

преди 13 години

Задното предаване е проблем когато не умееш да управляваш автомобила, споменатото завъртане на сняг е пример точно за това.Тук проблемът също е такъв - мястото на катастрофата е при първия хлътнал капак на шахта в края на тунела - хващам бас, че се е опитал да го избегне и не е овладял автомобила, защото няма опит с маневри на скорост.Със 100 км/ч е съвсем лесно да се мине през този тунел и всъщност всеки ден това се случва стотици пъти - просто трябва по-плавно с волана при каналите в края

189

стефф

преди 13 години

карай бясно на червеноооооооооуууу,направи за мене нещо откаченоооооуууу....ей тва става от слушане на *** ЧАЛГА!!!!!!!!!!!!!!!!!

188

Bo

преди 13 години

Какъв е извода? Карайте внимателно нищо че автомобила ви може 250+ а от 0-150 ги прави за някакви си секунди там. Дори и професионалните рали състезатели се утрепват от време на време камо ли ние с нашите 2ра 3та и повече употреба "пръчки". Лека нощ от мен.

187

ДО Bo..

преди 13 години

хаха а аз си спомням една женка като караше е36 пак на сняг и ей така се завъртя извади късмет че не се удари.. ама тя си беше виновна-. такава газ даде в завоя че........аз НЕ съм фен на бмв нито карам със задно, просто опитах да обясня и за предимствата, както всяко нещо си има + и -те новите баварки дори и със задно със сигурност не поднасят така лесно като старите, толкова много електроники има вече.. есп, тракшън глупости