е дъртите дупета и русите порно-звезди, дето не си знаят настройките на X5-ците по-малко заблудени ли са? аз също имах ядове зимата, с недобри гуми ... но предно не искам никога повече :) и допреди 1989-та дедмовците ни само на FWD са бръмчали, а зимите не са били никак тежки, нали ;)
Теглил съм не само млади дупета, които си мислят, че като имат ESP и TC са безсмъртни, все пак физиката не може да я надвиеш :) помагал съм зимата и на опитни шофьори които са запознати с фзичните закони :)не съм карал RWD в лоши атмосферни условия и не знам какво е, обаче когато тръгнеме с приятели за Боровец или другаде по планината всички RWD коли се оставят в града и собствениците им се качват или на FWD или на AWD :) Според мен кола до 200 коня си е за FWD, над 200 вече си е за RWD :)
Минавал съм през този подлез с около 120 км/ч, но през нощта когато няма никакъв трафик и хора по спирките. И то с кола, '94 набор. Всичко зависи от две неща - какви са гумите и дъгата на завоя. А освен това зная всичките шахти наизуст, така че нямам проблеми. Предно или задно предаване, това няма никакво значение, важно е задкормилното устройство и опита :).
не е точно така, доста сериозна част от хората в средна ръка 15-годишни коли също са страшно комплексирани, засичат, скачат от платно в платно и стздават рпедпоставки за ПТП ... голяма част от тези с нови коли средна ръка се държат все едно всички са им длъжни и трябва да им пазят новичките пластмасови сапунерки ... и е ужасно трудно да се кара нормално по нашите пътища ... там, нека не се делим на бмв-исти, комплексари и прочие, пътят е за всички
факт е, че много от ГРАЖДАНИТЕ, които седят зад волана на малко по-висок от съседните автомобили са доста комплексирани хора, които от "високото" си положение започват много да си вярват в превъзходството си НАД останалите и развоят на събитията е логично да е такъв. хубаво е, че няма "цивилни пострадали" и още по-хубаво да му вземат книжката, да му обявят името, да му проверят доходите и филмчетата от камерите на рекетьорите от "видеонаблюдение" защото е сигурно, че този има доста изцепки
аз не говоря от теория, а от доста скромната си практика, карам астра ф 1.4 и е36 компакт 1.6 :)навиците са различни, няма нужда да се коментира ;) факт е, че 80% от хората навън нямат никакви навици, нито за влизане в завой, нито за излизане, нито за поведение по време на завой, нито за градско каране, нито за съобразяване с маркировката и въобще мислят с г.за сии да, ужасно много шофьори разбират, че тракшън контролът не е това, което те очакват от него по неподходящият начин ;)
нека погледнем снимката и ще видим - Х3 - 4х4, стига сме коментирали предно и задно предаване... сега пък ще тръгнат коментари - 60/40, 50/50 и тем подобни... както и да е ... може да е опитал да избегне шахтата, може да имало повърхностен филм от кал и прах, може всичко.... ясно е ,че е карал по-бързичко, от колкото му позволяват личните възможност /'щото количката има доста възможности/... наистина може да се мине със 100 км/ч през този подлез, но и леко колебание на водача - и мелето е готово
Това, което пишеш е вярно с изключение на последната част, не че и аз не съм чел тонове материал за това как RWD е по-по-най, но аз на теорията не вярвам, вярвам на практиката - ако знаеш що мерцедеси и BMW съм вадил от преспите зимите с фоксвагена, това сигурно е защото RWD позволява колата да бъде управлявана и когато поднесе - само където забрави да уточниш - да бъде управлявана на къде, към мантинелата от ляво или към канафката в дясно :)
като искаш пусни си саундтрака от Need for Speed!има вече доста части на играта, така че матриал много. а за бързите скорости няма нищо по надъхващо от техно :d.така че бегай у лево с таа чалга. единствения недостатък на слушаштите чалга е че го правят на отворен прозорец с не много добра техника :d
Еййй, ама разбирачи бре!Не виждате ли,че това е джип X3 (4х4), кво задно само ???Не е в това проблемът!А в КАТ-ПЪТНА ПОЛИЦИЯ !!!Трябва да ги избесят всички от тях барабар с корумпираната им администрацията!А онзи *** нещастен, (имаше чин полк. майче) Алекси Стратиев, който беше "десетилетия" шеф на КАТ, трябва собственоръчно всички роднини на загинали в ПТП да го обесят на един от уличните стълбове пред НС, защото е виновен (и лично!) за смърта на 20 000 души за последните 20год.
питаш защо правят автомобили със задно - ами защото това са истинските автомобили :) никак не е вярно, че предното се овладява по-лесно, при предни движещи колела и 2/3 от масата на автомобила отпред, има страшничко недозавиване и при непреценан скорост в завой или не завива, или се завърта ... задното предаване позволява колата да бъде управляема дори когато поднесе ...но е факт, че човек, учен ан рпедно, като влезне в кола със задно е редно да си промени навиците ... просто се карат различно
Каква несъобразена скорост? Какви пет лева, човека си е карал или дрогиран, или пиян и с ПРЕВИШЕНА над допустимата скорост и то в пъти. Чии син или дъщеря е шофьора? Пак криете името!? Книжката купена ли е или като е карал курсове не е имало камера в учебния автомобил? Може пък да са му я подарили за рожденния ден?! Да не е кола на спец службите? Уж журналистите дават информация, пък колко въпроси.
Задното предаване е проблем когато не умееш да управляваш автомобила, споменатото завъртане на сняг е пример точно за това.Тук проблемът също е такъв - мястото на катастрофата е при първия хлътнал капак на шахта в края на тунела - хващам бас, че се е опитал да го избегне и не е овладял автомобила, защото няма опит с маневри на скорост.Със 100 км/ч е съвсем лесно да се мине през този тунел и всъщност всеки ден това се случва стотици пъти - просто трябва по-плавно с волана при каналите в края
карай бясно на червеноооооооооуууу,направи за мене нещо откаченоооооуууу....ей тва става от слушане на *** ЧАЛГА!!!!!!!!!!!!!!!!!
Какъв е извода? Карайте внимателно нищо че автомобила ви може 250+ а от 0-150 ги прави за някакви си секунди там. Дори и професионалните рали състезатели се утрепват от време на време камо ли ние с нашите 2ра 3та и повече употреба "пръчки". Лека нощ от мен.
хаха а аз си спомням една женка като караше е36 пак на сняг и ей така се завъртя извади късмет че не се удари.. ама тя си беше виновна-. такава газ даде в завоя че........аз НЕ съм фен на бмв нито карам със задно, просто опитах да обясня и за предимствата, както всяко нещо си има + и -те новите баварки дори и със задно със сигурност не поднасят така лесно като старите, толкова много електроники има вече.. есп, тракшън глупости
BMW с бясна скорост се разби в подлеза на НДК