Nobody, не е така - ОМВ и Шел бензиностанциите са задължени да внасят само премиум горивата - alpine и v-power. Останалите - откъдето си искат.А с престой от 1 месец в акцизен склад на вносните горива, цената им отива на майната си.Колкото до заплатите - с това съм съгласен, но то пак е следствие от липсата на нормална среда за бизнес в България.
Грую, продължаваш да затъваш, брат. ОМВ и Шел са независими европейски компании и като такива винаги ще купуват най-евтиното. Ако Лукойл им е най-евтин - от него, ако не - ще си внесат. Вносът никой не го е спрял и те не реват.Второ - франчайзът означава, че ти си поел ангажимент да спазваш стриктно определени фирмени стандарти, в т.ч. и за качеството на горивата. Тоест - не могат да си напазаруват каквото и да е от когото и да е. И въпреки това - продължават да не реват.И тъй като явно прекрасно съм те разбрал - очевидно с конкуренцията в БГ няма проблем. Проблемът се състои единствено в покупателната способност на населението, защото, ако взимахме една средноевропейска заплата, сега щяхме да удряме *** в тавана, че караме на едни от най-евтините горива.Ама какво общо имат Лукойл и останалите частни компании с жизнения стандарт на населението и защо трябва да бъдат длъжни да го подобряват на всяка цена и за тяхна сметка? Ей на това се опитвам да получа отговор 3-ти ден вече. Това не е ли работа на правителството?
ВСИЧКО Е ЛЪЖА ...... ЛЪЖАТ НИ НАЙ-МРЪСНОО В ОЧИТЕ би мо майката и живот до каде я докарахме Вчера немам лев да зема на детото хляб ми е яло пътжени яйца без хляб ,,,, глад глад а тоя *** борисов ще ми казва да хода да сея картови МАМИЦАТА МО ЕБААМ ЧЕСНО НА ТАЯ МУТРА .... ПОДИГРАВАТ СЕ С НАРОДА....
127,122,121 - това е цитат, и изречението е само едно. Я се пробвай да внесеш една цистерна бензин от където и да е - ще ти се е*е мамата, освен ако нямаш акцизен склад някъде. И горивото ще преседи там 30 дена - ходи го продавай после.А ОМВ е франчайз - не им трябва да внасят - купуват най-евтиното на пазара и го препродават. Също като Шел.И тъй-като май не сте ме разбрали - държавта трябва да облекчи конкуренцията, а не да проси от Русия да ни продават по-евтин петрол.
Вчера "Лукойл България" в съобщение до медиите заяви, че бившия премиер Иван Костов показва удивителна за един изтъкнат икономист липса на познания за международните пазари. "Цените на петрола зависят от цените на всички сортове нефт, добивани в различните части на света". Какво прави тогава Валентин Златев в Москва? ЗАЩО НИ ПРАВЯТ НА ***? Иван Костов може би е прав!
Какво значи да се замрази цената. Ако на световния пазар нафтата поевтинее у нас пак да се продава скъпо ли?!!!Кой ще плаща "замразяването" ако е държавата - това значи аз и ти, читателю да плащаме за нещо което не консумираме за да забогатяват както лукойл така и няколко превозвачи и други консуматори които винаги са печелили за наша сметка
"Държавата може да влияе единствено с размера на ДДС и акциза."Това наистина е много смешно. Ти вярваш ли си?
В България пазара отдавна не е свободен.ТО неможеш едни портокали на спокойствие да внесеш от Гърция,пък камо ли гориво отнякъде.Точно на първата цистерна поне 20 дебели глави ти се изсипват на главата,та ще си помислиш дали да вкарваш втора
Самия ти пишеш за внос на гориво приятелю. ОМВ да речем може да си купи горивото от Лукойл, може от Гърция да го внесе, може от Румъния може от дет си ще. Стига да го устройва. Като наливаш на бензиностанцията теб не те интересува произхода. Не може правителствтото да забрани износа или вноса на горива. Дори бензиностанциите на Лукойл могат да продават бензин от Гърция, ако им е изгодно. Държавата може да влияе единствено с размера на ДДС и акциза.
Грую, Груююююююю.....1. Ако аз или ти тръгнем да вкарваме гориво - ще ни изядат. Но това не се отнася за OMV, примерно. При какъвто и да е натиск от БГ върху тях, те ще изреват в европата и ще долетят Шемета и Кретена да ни изядат. След като OMV не го прави - познай дали някой ги тормози. Да, ама горивото при тях е толкова, колкото и в Лукойл. Значи?2. След като на Лукойл се прехвърлят социални отговорности с горивото, защо да не е навсякъде? Защо пък Метро, Билла, Кауфланд и Лидл да не замразят цените на яденето за 1 месец, като при това ясно признаят откъде доставят, колко им е печалбата и колко заплатите на персонала?Изобщо, пак да задам един простичък ленински въпрос - защо по най-идиотския начин отговорностите на Правителството на БГ и по специално на социалното му министерство се прехвърлят върху една частна компания? И няма ли тая частна компания в един бъдещ период да очаква обратен жест от същото това Правителство?
В Либия бензина е 30 стотинки. Да си го внасяме от там направо готов, още 1,50 данъци да се сложат, печалба - отива към 2 лв.
Честита НоваГодина,големия брат се намеси,как няма да ги обичаш.За любовта към СССР-Русия поеми са писани.А сега мили ми Бойко,размърдайте си дебелите *** и поработете малко за България.И ми казвай да съдя картофи.
Абе вие не четете ли:"Нямало да се променя и режимът на внос на горива и да се разреши акциз и ДДС да се плаща на границата. В момента при внос горивата се вкарват в акцизни складове"т.е. - те няма да пипат цената 1 месец, но няма да позволят и конкуренция във вилаета България.
да не забравяме че през 2008 дизелът имаше и допълнителен акзиз...да спонсорираме войниците ни в Ирак!!! и пак беше по евтин!
Нещо след няколкото експертни мнения (понякога и компетентните хора пишат тук) тия с лозунгите позамлъкнаха. Хайде давайте бе приятели, че нещо става скучно. Почвайте с главните буквиЧЕТИРИ КРАКА ДА, ДВА КРАКА НЕ ....... и така 78 пъти
Бензинът замръзва след “да” от Москва