Не е тяхна работа да предлагат алтернатива. Дайте им правомощията и заплатата на Тиквата и ще го направят.
В случая става въпрос за БДЖ, не за МВР, нито за таксиметровите услуги. Много е просто, аз си купувам билет. Срещу него получавам това, за което предварително съм платил. Не би трябвало да ме интересува, че кондуктора има потенциал да е министър, но всъщност е кондуктор. Пътниците си плащат, в случая това е важното. Проблемът, че той предпочита да се пъчи с кондукторска униформа и кочан и да стои без заплата е негов.
Сега ако шофиорите са солидарни с колегите си и не искат да нямат сътресения в бранша си то трябва да протестират с железничарите . ТРябва да се блокира транспорта за да има ефект . Така правят в нормалните страни . Тотален натиск върху Боко и останалите тирани . Ако има синдикати то трябва да вълнуват всички браншове това правителство да си ходи както и съмнително независимият и много женствен президент .
Здравейте герберчета,*** и всякакви други ориентиращи се.Съгласно принципа на Парето 80 процента от богатствата са в 20 процента от населението.Резултатите от Избори 2011 показват това.Около 25 процента българи повярвах на ГЕРБ.Голяма част от тях си живеят добре.Имат доходи, бизнес и т.н.Останалите до 100 процента са зле.И така народа ще не ще ще се подчинява на волята на тези забогатяли хора.Народа като не ги искаше трябваше да гласува срещу а не 50 процента изобщо не гласуваха!!!
Израел поддържа връзки с който е изгодно. До 1967 г. това беше СССР и неговата заслуга е неоспорима. А за милионите убити ли? Гледай си в твоята паница, за да не говоря за депортартацията на евреи от окупираните територии от жандармерията на тогавашна фашизоидна България. За носталгията си по онова време, времето на Гешев, ще получите жстоко наказанеие, гейбери. А още хо жестоко за използването на неговите методики.
Да гледат да не е много дълга стачката, че хората ще осъзнаят, че с тях и без, разлика никаква ;))))
Интересно, защо никой на коментира, че и сега и при предните съкращения няма намаляване на началниците, а само на обслужващия персонал.
Малко ти е объркана класацията, трябвало е да започнеш с бакшиша и полицая( тея са без определение за тъпота), не че защитавам кондукторите, но не мисля че са толкова напред в тази класация
Не бях ползвал "услугите" на БДЖ около 20 години. Това лято ми се наложи да пътувам в чужбина с тях. Него препоръчвам на никой! Вярно, че положението не е добро, но какъв кондуктор ни се падна - пълен ***. Такъв заслужава да стои без работа, защото простите хора си остават такива, независимо дали фирмата в която работят е печеливша или не. Що се отнася до гърците - вместо да им се възхищавате, помислете какви условия на труд предлагат на българските шивачки, например.
маи е време да прогледнем и разберем че дьржавата е като семеиството,,,,като няма с какво да си купиш продукти не ти трябва хладилник,,,,,,,,,,като пьтуват празни влакове в неизвестното защо да ги обслужваме,,,колко хора се водят на работа на заплата а незнаят защо ходят на работа ,,ако е часна сруктора и ден няма да ви дьржат,,,мина времето аз не работя те ми плащат
Синдикатите надживяха и ДПС ! Те са последния мохикан на соца. Там има хора на пожизнение постове. Седят и си цоцат, на гърба на техните членове. Защо не вдигаха стачки срещу краденето на вагони, нафта и т.н. ?
Синдикатите надживяха и ДПС ! Те са последния мохикан на соца. Там има хора на пожизнение постове. Седят и си цоцат, на гърба на техните членове. Защо не вдигаха стачки срещу краденето на вагони, нафта и т.н. ?
Ще направят услуга на автобусни превози.А те пак ще са в батака.В момента синдикатите ги бутат в калта но те не го осъзнават.Ако имаше премиер като Борисов преди 15 години БДЖ сега щеше да цъфти.Всички преди него искаха да са харесвани да не събират негативи и оставиха тази и други структури да загинат.
трябва да се смени ръководстовото,стига жените им да се чудят на какви острови да почиват и да си копуват НОВИ мерцедеси.
Хигиената във влаковете е като в автобусите в гр. транспорт - линиите които обслужват и квартали населени с *** са много мръсни, разликата с останалите е очевидна. Разликата между експресните и пътническите влакове също. Което означава, че всичко зависи от манталитета на хората които пътуват.
Железничарите отвръщат на удара