1.5 милиона автомобила на Беемве с дефектни спирачки. Според изявление на Беемве не били опасни, но трябвало да се спира по различен начин да се използват и тогава работели. Въпрос на време е и Беемве както Фауве да започне да затваря заводи.
Навремето африканските колонии караха предимно Рено , от поне 15 години , не можеш да видиш Рено , само Тойоти . С германците ще стане същото .
Логично следствие от прекаленото поскъпване на автомобилите.Автомобилните производители да си намалят непомерната лакомия,да коригират цените надолу и всичко ще се оправи.
Точно германците навремето наложиха дизела , иначе цялия остал свят си кара предимно бензин . Сега налагат електричките , но хората просто не ги искат и затова няма продажби ,освен това са много скъпи .
40% спад на продажбите на електрически автомобили след като Германия спря субсидиите за закупена електричка. Германия която беше силна в ДВГ (БМВ означава "баварски завод за мотори") вече не може да прави ДВГ, вече не можеш да си купиш немска кола с добър двигател, БМВ дори вече не правят нови. Вложиха милиарди за разработването на електрички (които в крайна сметка са китайски) и сега ще им трябва поне 10 години да се върнат към ДВГ.
Резултат от "Зелената" политика на ЕК, новият ЕВРО 7 и безумието на русата госпожа Лайен. Избраха си я пак за шеф на ЕК с нейните абсурдни желания. От тук се започва, после ТЕЦ и АЕЦ, накрая ВОЙНА и край на някогашната цивилизация - ЕВРОПА.
Яно хората взеха да поумняват и никой не иска да купува напълно умишлено създадени некачествени автомобили със задължително планирано посещение на автосервиз
скоро никой няма да ги купува. BYD Seal U все по често може да се види в големите европейско градове, въпреки високите мита които фашистите от Брюксел налагат на Китай.
до 15: в София китайска кола не си виждал? Ти идвал ли си в София или не си излизал от Нова Загора?
БАТЕРИИТЕ НА НЕОРЕГУЛИРАНИ КИТАЙСКИ ЕЛЕКТРОМОТОРНИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ГЪРМЯТ В ДВИЖЕНИЕ, КАТО МЕРЦЕДЕСА НА ИВАН ТОДОРОВ ДОКТОРА. НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ТАКИВА АВТОМОБИЛИ, ОСВЕН АКО НЕ ИСКАТЕ ДА ГРЪМНЕТЕ В ДВИЖЕНИЕ.
глупости ,недостиг на работници имало и за това фабриките били роботизирани и персонала съкращаван нали!По скоро се усеща как средната класа вече стана бедната класа и не може да си позволи на всеки 3 г да си купува нова колана двойна цена.
Отворили са повече заводи, сега затварят. Но това не би могло да съсипе немското автомобилостроене, а най-много да вдигне качеството на немските автомобили. А те така или иначе са най-добрите автомобили, които човечеството е произвеждало, това е безспорен факт.
Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa?