До Алекскои са по-достъпни?! "нов" внос от Италия на по половн милион километра без подръжка и с удар?! - да... тези са достъпни и после човек дава два пъти повече пари от сумата, за която е купил ***, за да я пооправи ;)
Обичам да гледам на кабела предавания за класически автомобили, Сервиз SOS, Да продадеш колата си, Братя Дизел, Дани Графа, отскоро един колекционер и частен аукцион, показва луди коли производство до 70-те. Кефи ме реставрацията, частните гаражи, пълни с коли от едно време. Аз се утешавам с колекцията си от колички М 1:34 и 1:24. Та думата ми е, че тия пичове от щатите и Англия често си споделят пред някое Шеви или МГ, че е карал такава кола в гимназията. Ние сме селяни на соца, ЗАЗ, моля.
до 7 Не само в кореком можеше да си закупиш нов автомобил.Имаше и битак ако помниш! С горница от 200 или 300 лв можеше да си закупиш нов автомобил.И понеже нямаше право да продадеш нов автомобил не навършил 5 г.Българина заобиколи закона тогава и я караше с пълномощно!-:) И след петата година си я прехвърляш на твое име!-:)
ПО ОФИЦИАЛНИЯТ КУРС НА БНБ ЕДНА ЖИГУЛИ СТРУВАШЕ ОКОЛО 7000 ДОЛАРА, ПЛАТЕНИ В ЛЕВА, но с уточнението, че официалният курсна БНБ тогава беше 95 стотинки за $1.
Еееее тая зазка е най-голямата работа бе! Едно време имах такава ама с обратните скорости, първа-назад, втора-напред. На втора можеш да тръгнеш и с осемдесет да караш-пълен автомат бе. На такива баири съм се качвал с нея, дето само козите ходят. А пък и бензинова печка имаше и като я пуснеш вътре като баня ставаше.Никога не е загрявала и на път не ме е оставяла, та по-вярна от жената бе...
ТОТАЛНА ДЕЗИНФОРМАЦИЯ ! ПЪРВО, ВНОСКАТА НЕ БЕШЕ ОКОЛО 1000 ЛВ А ТОЧНО 1500 !ВТОРО, ЗА ЛАДА ЧАКАНЕТО НЕ СТИГАШЕ ДО ДЕСЕТИНА ГОДИНИ ,А ЗАПОЧВАША ОТ 10-ТИНА И РЕДЪТ ТИ ИДВАШЕ НА 13-ТА,14-ТА,15-ТА ГОДИНА.ТРЕТО, ПО ОФИЦИАЛНИЯТ КУРС НА БНБ ЕДНА ЖИГУЛИ СТРУВАШЕ ОКОЛО 7000 ДОЛАРА,ПЛАТЕНИ В ЛЕВА.
Е то сега се напълни с нови коли, та не може да се разминеш от нови коли. На където се обърнеш - нови коли. Търся си стара кола на 300-400 к км, но няма! Всичко е само нови коли.
При социализма автомобилът се считаше за лукс и цената беше висока(сметнато спрямо средна или минимална заплата),а за необходимост се смяташе жилището,цената му беше ниска,дотолкова,че 80% от населението имаше собствено.За сравнение-на Запад беше точно обратното,но пък имаха в пъти повече автомобили.
Вторият начин бе да се купи свободно автомобил от Corecom - само че за целта бе нужна конвертируема валута, например рубли, а достъп до нея имаха само онези, работили в чужбина, примерно в СССР. Тогава лака кола Волга, закупена от Corecom, струваше 10 000 рубли.
Що бе, нали сега живеем, добре при капитализма, социализма беше преди 32 години, какво ни интересува социализма! Нали сега имаме банани, магазини пълни със западни стоки и караме новите западни коли по магистралите като излизаме в Чужбин на Запад да почиваме. Никога ние българите в своята 1300 годишна история не сме живяли толкова добре както днес при капитализма в ЕС и НАТО!
На автора ще му дам 1250 долара ако една година кара зазката. Някога виждал чи си това чудо на техниката? Само си пълните сайтчето с глупости
Ай сиктир, колко стрували по време на соца. Колко струва тока по време на фигурантския соц. Това е важно кво пак ни върнахте 50 години назад само в спомените си живеете безполезници.
Колко струваше нова кола по времето на социализма?