До МенЗащото Мен-е,и тези хора имат нужда от автомобил с който да си свършат работа ,не може с градския и междуградския транспорт.
До ТАКА ДЕКато им е нисък дохода да намерят начин да си го повишат. Данъка за автомобил не трябва да се определя от доходите. Като са им толкова ниски защо не ползват градски транспорт?
Данъкът се определя от местоживеене и обезмисля свинетката.Булевардите в големите градове не са по евтини от междуселските.Само селата на цар Доган са с идеални пътища.
До АнонименНа тия с таралясниците все някой друг им е виновен и все някой за нещо им е длъжен. Гледай какво става с коментарите. Ми като нямат пари за нормална кола ще ползват транспорт.
До мухахахдемек си от онези, дето вкарват милионници на по 100 000, дето никога не могат повече да минат Тюв? И после що въздуха мръсен и хората се трепят? Че той данъка и сега си се определя според евростандарта. Само че в Европа никой не го е грижа колко ти е нова колата, а колко и какво изхвърля на абгаз-теста, и дали това е в нормите, които са били при производството и. Това е истината, а не колко е нова.
Докога старите бараки ще плащат символичен данък??? Никъде го няма в Европа. В Румъния който си купи нова кола, три години е освободен от годишен данък.
Голям го вадиш защото крадеш отнякъде и се силиш тук. Нека забранят по-старите коли и да имам късмет да те познавам, ще ти пална колата така, че само джантите ти ще останат. След това ще започнеш да разбираш, че не всички могат да крадат и живеят на широко и да пишат глупости. Такива като теб трябва да се наказвата!
Горите изсякога,реките затлачиха,селата унищожиха и на таратайлите посегнахаБраво,хайде да си ходите!!!! Едната ми кашница е на 38 000 , другата на 120 000.Партииния мерцедес ми е безплатен
Драги ми смехурковци, занимавам се с внос на автомобили повече от 20 г. Наистина е редно данъка да се определя според евростандарта:))
Keinhe Ahnung какви глупости пише за данъците по немско. Моят е 94Е на година за 17-годишна кола, 1.4 75 коня, пък какво включва не съм се интересувал, той си идва на контото като цяла сума еднократно. Тюв струва около 80Е, за две години. Застраховката ми е едва 35Е/месец. Обаче, пушещи, капещи, лош външен вид таралясници няма. Да не коментирам колко просто е да регистрираш кола, стига да е изправна, разбира се. Бг е много, много, ама много назад и още толкова настрани в това отношение.
Притежавам Голф 3-1,6ccm в Германия произведен 1996г. техническо състояние отлично и катализатор както казват у нас "без забележки" от техническият преглед! Плащам данък на година 117?, което е възможно един от най ниските данъци за автомобил.Идентичен данък плащат и сравнително нови автомобили от същият клас.
Най скъпи на запад за плащане са големите кубатури.Има си малолитражки без данък или символичен.Кой е класът автомобили за България за това перкенде?
Ами да вземем един фиат уно 45 конски сили, 900 кубика бензин. Защо да има по висок данък от един нов цди някакъв си. Той харчи и замърсява по малко, ако е на 28 години не означава, че е без поддръжка. В Европа дори не си смениха номерата. Още си карат със старите от преди Ес, а "У" Бг най стриктни или някой иска да захлеби и напълни дисагите....
България коли не сглобява,а единствения завод имаш някакъв капацитет ръждясва.Държавата налива милиони и в разни авиоремонтни заводи за нищоправене.Хората все така са без доходи и се изнесоха.
На 10 коли едва 2 са под 15 г. Само у нас данъкът на "трошките" е нисък