това е стартъп, т.е прохождаща компания с неясно бъдеще. Може и да дръпне , но може и да фалира. Като чета отзивите на ползвателите им във фейсбук страницата на компанията за множество дефекти и некачествени сглобки, България е точно мястото където безпроблемно може да се произвеждат такива непретенциозни колички за непретенциозни клиенти.
В края на статията пише, че там е имало завод Балкан с голямо и разнообразно производство. Демокрацията ли го затри?
Еееее тия ше правят най-големия Луна парк бе! Да им турят на количките острани гумени обръчи, та като се блъскат да не тракат много и да не си чупят пластмасите бе. Е, каква радост ще бъде само и децата ще се радват, пък и аз може да се кача да са поблъскам.Ако има и будки за захарен памук и фунийки с крем-там сме всички пенсионери...
До Анонименпроблема не е че ще се правят коли ами че са неконкурентно способни като продукт, за 40 хиляди лева може да си купиш Октавия а за малко повече на газ и минаваш 500 километра с едно пълнене. Гледайте клипа и чуйте звука как се затваря вратата на този таралясник, по зле е от Трабант, само по това се познава качеството.Пак повтарям едноместна кола в която не може да си събереш 2 стека бира в багажника и покупките и електрическа със само 100 километра пробег на цена 20 хиляди евро!!!
Същата история като с оня дето щеше да спаси ПФК Левски...Минат ли изборите,няма и да чуем повече тая история.Иначе хората са взели едни пари,ако още не сте разбрали,а не както ви казват-след 20 000 автомобила произведени.Иначе ББР бяха лошите.Думи нямам.И едните и другите са еднакви маскари!!!Пък и тази менте-фирма от Германия,има сериозен опит с фалитите...Четете,ще разберете.
Това детска играчка ли е?Този дизаин, ще има пазарен дял ама друг път. За ниво имитация на претенциите на клиента, няма да им стигне нито мощност на батерията, нито приемлива цена.Мъртво родена идея, на лапащи стартъпи и др. Европейски програми по финансиране. Ще се наиграят кръжочниците и ще им мине. И после изоставени мощности, специалисти без работа и отново разруха. И всичката пара за една новина по медии.Жалки претенции, на не състоял се елит.
Тъкмо 2024г МВР ще имат нужда от нови коли и съветника на радеф ще ги уреди с такива за по 50 000 евро бройката от Ловеч!!!
Радвайте се рoби ще сглобявате части и ще работите за жълти стотинки на арийците като пакистанци, бангладешци и индийци. Хайл! Когато американеца занесе кока кола на абopигените и те се радват и подскачат.
Докато дойде реда на завода в БГ, ще имат 4 завода в Европа и Южна Америка които трябва да произвеждат по 80 000 коли годишно. До 2023 всички автомобилни производители ще са пуснали толкова ел. модели на тази цена и с повече качества, да не говорим, че Дачия вече продава такъв и то на по-ниска цена!Ако някой си мисли, че 2023 тия новаци ще продават над 100 000 "коли" годишно за да им трябва и завод в БГ, да вземе да се прегледа!Само показност за събиране на инвеститори е този панаир в момента!!!
Ми кажете оня прецедент Плювналиев каква роля играе,и Ганчев има ли нещо общо..щото Ловеч си е частма собственост
40 000 лева за електромобил който ще може да минава 100км бухахахаха вие сериозни ли сте???това е смешно 100км...
В Ловеч ще произвеждаме моделите - e.GO Life 70, e.GO Life Sport, e.GO Life Cross