72

Анонимен

преди 5 години

Тия магистрали не са за вашите Жигулита!

71

ОСТАВКА

преди 5 години

Повишаване на Стандарта не започва от МАГИСТРАЛИТЕ а от бедните и откъснати от Света села , да ама ГЕРБ не работят за бедните хора а за Бизнеса тоест там тъдето се поръчва нещо с много пари

70

Боко Тиквата

преди 5 години

Таз година асфалт, догодина- ремонт!

69

Анонимен

преди 5 години

Затова плащаме данъци и си строим сами магистралите.

68

Анонимен

преди 5 години

интересно е да караш по магистрала Тракия кафето ти оплисква цялото предно стъкло и седалките

67

х

преди 5 години

Какъв асфалт? Ония между Стара Загора и Пловдив по Тракия ли? Дето не знаеш на магистрала или междуселски път ли си?

66

Анонимен

преди 5 години

Абе другарю от улицата ли ги хващаш тези стрители. Ти за строителни училища чувал ли си. Погледни колко некачествено се строи. Никой незнае откъде да започне как да го направи качествено и къде да приключи.. Погледни какви дунавски вълни са пътищата. Икономисват се материали за да има за крадене. 15 г. съм работил като стрителен инженер по соца построил съм магистрала Тракия и Хемус. Погледни колко години са и не са мръднали. На над 40 годишни са. Твойте кръпки след 40 г. няма да ги има

65

Анонимен

преди 5 години

Съгласен съм с другаря Борисов.

64

Анонимен

преди 5 години

Вашата магистрала е тази до Правец,постоянно са затворени ту тунел,ту виадукт! Останалото е наше! Точка!

63

Анонимен

преди 5 години

Както видяхме преди година край Своге, асфалтът ти носи и смърт. Интересното е, че пак същата фирма (Трейс) е строила и участъка Чирпан-Стара Загора от Тракия, на който се люлееш като пиян моряк. И естествено тъй като са твои хора, вместо да ги накараш да го оправят, ти ограничи скоростта на 90.

62

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен51Често пътувам по магистраа Тракия от край до край.Най проблемна е отсечката от Чирпан до Стара загора..Тя е от времето на Станишев.Рушат се магистралите на тоя който е правил магистрали.Който не е строил - не му се рушат.такива като тебе могат само да плюят анонимно и да разправят, как един километър магистрала струвал 1000лв, ама другите я правели за 1 милион.

61

Анонимен

преди 5 години

Инвеститори като оня със сметището под магистрала Струма край Дупница. ФВ и японците производители на гуми Тойо избягаха съответно в Турция и Събия, които дори не са членки на ЕС.

60

до 58

преди 5 години

И кое е хубавото? Да работиш в завод ? Хахаха Европа и развития свят бяга от това само тук му се кланяте

59

Анонимен

преди 5 години

Бе, където е имало комунизъм трева не никне. Какво ми го хвалите Китай, някой виждал ли е как живеят хората там. Предпочитам да живея на село, отколкото да ме експлоатират диви капиталисти, които се водят комунисти. Това е орисията на комунизма, да се превърне в див капитализъм, тоест първичен.

58

селска Тоалетна

преди 5 години

Глупав Министаре , в Германия селата имат Канализация за фекалните води а у нас още външни Тоалетни от време Византия , само в ЕС ви нямаше

57

Анонимен

преди 5 години

Каквото и да си говорят червените каскети няма значение. Борисов е най добрия Премиер на България за вички времена. След като построи магистралите, новите заводи и т.н. започна масово повишаване на пенсии и заплати. Дано управлява още дълги години иначе с предателите на България като Нинова и Радев е умирачка.

56

Анонимен

преди 5 години

Носи усвояване на едни пари в офшорката, а на населението носи вълнообразна магистрала.

55

АНТИ до неразбралите

преди 5 години

Куба и Венецуела, тръгнаха по грешния път на съветския комунизъм.Китайците знаеха това отлично и си дръпнаха от СССР преди десетилетия още.Китай, взе най-доброто от соца и капитализма.Ние пък, взехме най-лошото от двете !!

54

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 50Вие какво искате бе тикви крадливи да строите с на всички данъците, а после само вие да ползвате и да прибирате парите от винтки и тол.

53

бай Спиро

преди 5 години

През 1991г. си купих първия личен автомобил. По съвет на стари шофьори ВАЗ,/не, че можех да си позволя нещо по-скъпо от Голф-1 или Ритмо/ шото частите били евтини.Така станах монтьор по неволя. Две неща са безкрайни, човешката глупост и ремонтите на съветския автомобил. Но за развитие на монтьорското ми "хоби" огромно влияние оказа състоянието на пътната мрежа завещана от комунизЪма. Пътищата бяха кратери. Сега карам по-хубава кола по значително по добри пътища. Вече не съм "монтьор" по неволя.