103

Анонимен

преди 2 години

Нещо почва да ми мирише тази новина, как пък тази неизвесна за никой компания точно преди изборите е решила да инвестира в БГ :))) Да беше поне некой известен концерн на автомобили по щях да се вържа, ама тез анонимници нещо не ми вдъхват доверие, мейби просто поредната партенка :))

102

Анонимен

преди 2 години

Прилича ми на електронна трабанка.

101

до ужас

преди 2 години

еййй те от летището все идват частите, едно време на Москвичите палетите отСССР да не да ги пускали с парашути. 20000 москала правеха годишно.Кви хотели бе, това да не е град на казината. Ловеч Плевен Троян ще се намерят 500 човека да бачкат. Те само да фават сносни заплати знаеш ли колко ще се върнат от София.

100

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 98 "И много хора ще имат работа." За шест години въпросното фирме е фалирало ДВА пъти и сега в него работят 450 човека, пък в Ловеч щели да били работели 1000! Плува-плува копабче...

99

Анонимен

преди 2 години

До 109: като си толкова любознателен защо не питаш къде са 700 млн от хазарт

98

Che

преди 2 години

Върнахме се в играта, сега дано да ме направят и шефче, ще е супер ;)

97

Най-знаещия

преди 2 години

В колите ще има чипове, като във ваксините ! Пай се народе!

96

Антон Тодоров

преди 2 години

Препоръчвам ви книгата "Шайка", която лично написах преди да се присъединя към нея.

95

Анонимен

преди 2 години

До 106: кажи герберче коя фирма да ти докараме за да работиш и ти истинска работа. Съвсем почнахте да откачате

94

Анонимен

преди 2 години

Фирмето не е произвело нито една кола, може би само някой и друг ван, "съществува" уж от 2015 г., но под различни имена, защото е фалирало поне два пъти и все някой го купува и му променя името. Проверете в Google и ще видите как Киро Язовиро се кани да гушне комисионната и да загроби държавата с поредното комунистическо "активно мероприятие".

93

българин

преди 2 години

До 102. Ами нашата работа е и работа на държавата, ***. Защото пак ще се дадат и някакви наши пари на данъкоплатците, ще се бият в гърдите разни такива пуяци като този клоун от харвард и след две години ще се окаже, че проектът е губещ, колите никой не ги иска и всичко ще се закрие. Затова. За разлика от теб, ние помним и "Роувър Маестро", и "Москвич" и Грейт Уол".

92

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен 106 - Между евро и лев знаеш ли разликата каква е? Ако я знаеше щеше и да разбереш каква е връзката между 140 и 280. Някъде около разликата пъти е.

91

Анонимен

преди 2 години

В повечето немски фирми в България няма доволни служители и работници.Вижте коментарите в нета за кауфланд например.Предполагам и в този завод ще е същото.

90

Анонимен

преди 2 години

Ей тия герберите цял ден не спряха да мрънкат и недоволстват. Кой ще ги кара, кой ще ги произвежда не е ваш проблем. И много по-големи фирми са фалирали и продължават да рботят.

89

Анонимен

преди 2 години

В една статия пишете 140 000 000 инвестиция, в друга 280 000 000 ! Питат ли ме дее зората!?

88

аусгецайхнет гадост

преди 2 години

щом дойчен геноссен дават нещо да се произвежда-значи за тях това е неизгодно, непечелившо и нерентабилно- и колко мильона мигранти се намигрираха в Геремето? Ако колите бяха оппалаа-точно на мигрантите щаха да им монтират по една аутоматише линианен да продуците дии курце-клайне-неланге вагонеткен, майна филибето.Отдело ще ни набутат със забода за ликвидиране на акумулаторите в Пазарджик защото там сме имали акку и колите в Пловдив защото там се е зглобявали Рено10. И край на плодородието

87

Умен и красив

преди 2 години

ВНИМАНИЕ! ТОВА Е ИЗМАМА! НИКОЙ ДА НЕ ГО ВЯРВА!Завод може и да има, в него може и да се произвеждат електромобили, те може и да се продават успешно, ОБАЧЕ НЕМЦИТЕ ЩЕ ИСКАТ ДА ИМ РАБОТИМ, ЗА ДА НИ ПЛАЩАТ! ОБИР! СРАМОТА! СЪСИПАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА! ЧОВЕК НЕ МОЖЕ ДА ЖИВЕЕ НОРМАЛНО ВЕЧЕ БЕЗ ДА СЕ БЪХТИ ПО 8 ЧАСА НА ДЕН, 5 ДНИ В СЕДМИЦАТА! Това е прекалено антибългарско. НЕЗАБАВНО правителството да поиска 1000 работни места, да се плащат европейски заплати, но без да работим! И ние сме хора!!!!

86

Анонимен

преди 2 години

Въпросът е ще има ли кадри за този завод или ще трябва да внасяме.

85

Анонимен

преди 2 години

Боже, кой ще ги купува тези боклуцци?

84

Анонимен

преди 2 години

До Анонимен - това не е бизнес на България, това е използване на тузмемците за евтина работна ръка, а целия бизнес е на запандяците, и цялата печалба се изнася. Нищо не остава в България, освен мизерните заплати.