Нещо почва да ми мирише тази новина, как пък тази неизвесна за никой компания точно преди изборите е решила да инвестира в БГ :))) Да беше поне некой известен концерн на автомобили по щях да се вържа, ама тез анонимници нещо не ми вдъхват доверие, мейби просто поредната партенка :))
еййй те от летището все идват частите, едно време на Москвичите палетите отСССР да не да ги пускали с парашути. 20000 москала правеха годишно.Кви хотели бе, това да не е град на казината. Ловеч Плевен Троян ще се намерят 500 човека да бачкат. Те само да фават сносни заплати знаеш ли колко ще се върнат от София.
До Анонимен 98 "И много хора ще имат работа." За шест години въпросното фирме е фалирало ДВА пъти и сега в него работят 450 човека, пък в Ловеч щели да били работели 1000! Плува-плува копабче...
До 106: кажи герберче коя фирма да ти докараме за да работиш и ти истинска работа. Съвсем почнахте да откачате
Фирмето не е произвело нито една кола, може би само някой и друг ван, "съществува" уж от 2015 г., но под различни имена, защото е фалирало поне два пъти и все някой го купува и му променя името. Проверете в Google и ще видите как Киро Язовиро се кани да гушне комисионната и да загроби държавата с поредното комунистическо "активно мероприятие".
До 102. Ами нашата работа е и работа на държавата, ***. Защото пак ще се дадат и някакви наши пари на данъкоплатците, ще се бият в гърдите разни такива пуяци като този клоун от харвард и след две години ще се окаже, че проектът е губещ, колите никой не ги иска и всичко ще се закрие. Затова. За разлика от теб, ние помним и "Роувър Маестро", и "Москвич" и Грейт Уол".
До Анонимен 106 - Между евро и лев знаеш ли разликата каква е? Ако я знаеше щеше и да разбереш каква е връзката между 140 и 280. Някъде около разликата пъти е.
В повечето немски фирми в България няма доволни служители и работници.Вижте коментарите в нета за кауфланд например.Предполагам и в този завод ще е същото.
Ей тия герберите цял ден не спряха да мрънкат и недоволстват. Кой ще ги кара, кой ще ги произвежда не е ваш проблем. И много по-големи фирми са фалирали и продължават да рботят.
щом дойчен геноссен дават нещо да се произвежда-значи за тях това е неизгодно, непечелившо и нерентабилно- и колко мильона мигранти се намигрираха в Геремето? Ако колите бяха оппалаа-точно на мигрантите щаха да им монтират по една аутоматише линианен да продуците дии курце-клайне-неланге вагонеткен, майна филибето.Отдело ще ни набутат със забода за ликвидиране на акумулаторите в Пазарджик защото там сме имали акку и колите в Пловдив защото там се е зглобявали Рено10. И край на плодородието
ВНИМАНИЕ! ТОВА Е ИЗМАМА! НИКОЙ ДА НЕ ГО ВЯРВА!Завод може и да има, в него може и да се произвеждат електромобили, те може и да се продават успешно, ОБАЧЕ НЕМЦИТЕ ЩЕ ИСКАТ ДА ИМ РАБОТИМ, ЗА ДА НИ ПЛАЩАТ! ОБИР! СРАМОТА! СЪСИПАХА Я ТАЯ ДЪРЖАВА! ЧОВЕК НЕ МОЖЕ ДА ЖИВЕЕ НОРМАЛНО ВЕЧЕ БЕЗ ДА СЕ БЪХТИ ПО 8 ЧАСА НА ДЕН, 5 ДНИ В СЕДМИЦАТА! Това е прекалено антибългарско. НЕЗАБАВНО правителството да поиска 1000 работни места, да се плащат европейски заплати, но без да работим! И ние сме хора!!!!
До Анонимен - това не е бизнес на България, това е използване на тузмемците за евтина работна ръка, а целия бизнес е на запандяците, и цялата печалба се изнася. Нищо не остава в България, освен мизерните заплати.
В Ловеч ще произвеждаме моделите - e.GO Life 70, e.GO Life Sport, e.GO Life Cross