Американците винаги са първи, и в бизнеса, и в расовата дискриминация, и в арогантността си, и в пр*стотията си.
Ладата в момента можете да си купите от салона им в София. Цената е малко над 20 000 лв за базовия седан. Не виждам да има опашка обаче.
До ФранкофонЗа да изтеглят, първо трябва да продадат някакви. Но извън Рашата глупци малко :(
ХА-ХА-ХА , американците много точно са описали поредния безплоден напън на братушките да направят свястна кола !!! На дъртите русофили , които веднага ще скочат и ще започнат да възхваляват ,, ладите " от преди години , ще припомня , че те си бяха ,, фиат"!!!!!!!
От 1908г. до 1928 г. само от "Модел Т" Форд произвежда над 15 милиона автомобила. В цялата Русия по това време я е имало 150 бр , я не:))
До РусофилРуската Лада си е перфектна.Да си чул Лада да изтеглят коли заради дефектни.Не си чул.А можеш да прочетеш как днеска Фолксваген изтегля 700 000 коли.Тва кво ти говори.
112, я кажи, ама честно, ти би ли карал 35 години една и съща кола?Дето примерно едва й работи радиото, а новите имат вече всякакви екстри, за возия и т.н. да не говорим?
Не си прав. В България се търкалят много повече Голф 2-ки от края на 80-те и началото на 90-те отколкото Лади. По селата още могат да се видят 7-ци, но и там вече са рядкост.
Добре ще са американците, само от един заврян зет колко пари прибраха, вместо да останат тук. Кога ще сменят прокурора, че много се забави със Злостър!
Поне АвтоВаз не го спасява държавата през годинаЗа 2017 г. АвтоВАЗ е получил от руския бюджет 20,4 млрд. рубли - с 2.2 млрд. повече от 2016 г. Общо за 3 г. - 53 млрд. рубли.
До АнонименАхахахахаха в Германия имало продадени някакви бройки! Сигурно от емигрирали руснаци, дето са си я купили за паметник да им напомня защо са избягали от земния Рай :)))))
Карал съм лади всякакви до 7-ца (по-новите - не) и трябва да кажа, че повече такава кола не бих карал, НО , Лади - 30-40 годишни все още си вървят и май няма да умрат скоро! От това по-показателно - здраве му кажи!Докато разните хАмерикански, европейски и др. стари коли отдавна са покойници. Ладата е здрава,евтина,надеждна,лесна за ремонт - няма никакви други качества, но тези са безцени за руската провинция.А в рускоте голени градове, вече е екзотика да видиш Лада - факт!
Що не я пуснат тука братушките на тая цена - 5 500 доларчета. а? или там може, щото е щатите, а тука не може щото сме в НАТО.
До ФранкофонКое е руското в новата "лимузина" на ***? Двигателя немски, дизайна е нескопосано краден от англичаните, електрониката пак от немците...?
Лада продава на немския пазар вече, може да е символична бройк, но има продажби, има немци които са я избрали. А какви самолети и каква космическа техника продава Германия в Русия, какви немски космически уреди и техника избраха руснаците?
До АнонименКакви седалки бе седалките на Мерцедес Ауди и БМВ са френски на Форека собственост на Пежо.
То като погледнете в САЩ и Голф и Опел много няма ! Защо ли никой не спомена , че в САЩ кола с двигател под два литра рядко някой я поглежда въобще ! Все едно статия защо чукчите не купуват американски хладилници !
Абе космическа техника, спътници, орбитални станции, авиационна техника, изтребители и самолети всеки може да прави, ама хай-тек кафеварки, печки, прахосмукачки и перални и коли с въздушни амортисьори да возят меко и хай-тек кожени салони седалктата да ти прави масаж само Германия може да прави.
До do Фанкофон-аЕ кое им е немското двиагтелите са френски авиониката на Еърбъса е френска или американска немците особено в Ариана нямат почти никакво участие.Изтрелват се от френски космодрум.немците в авиостроенето са плюнка сравнение с Французите.Тулуза е аерокосмическата столица на Европа.
"Автомобил за просяци"... Американци се гаврят с Лада Гранта