Дано не си остане само рязаната лентичка и гръмкото пъчене с великата китайска стена. Борисов вече се прочу като мързелив и корумпиран политик, който лъже много, но не прави и не изпълнява нищо и накрая пак ще трябва да разчита на комунистите от Китай да спасяват икономиката на България. Така ГЕРБ пак излъга избирателите си, че ще води курс към сближаване с ЕС и САЩ.
до 23 - едва ли има по голям анти - герб от мен , но в случая е нормално премиерът на която и да е страна да пререже лентата ...
Евалата им на китайците, че решиха тук да инвестират и да разкрият нови работни места! Много се радвам!
Сега правителството нека замени колите си с тези от Ловеч - хем по-евтино ще излязат, хем ще стимулират и подпомогнат завода, защото първите години ще са много трудни. Но не вярвам. Безочието на управляващите е безгранично. Но все пак смятам, че така е редно......
Не бих поверил живота си на китайско-българска машина. Иначе успех с производството и продажбите.
На добър час! Дано всичко да е с европейски стандарт, а не с шуро-баджанащина и "калинки"! След не повече от година ще се разбере дали ще е рентабилно и качествено начинанието! Бързо ще станат ясни нещата! Само тази средна възраст на операторите 19 г. и на инженерите 25г. малко ми е странна... твърде малка ми се струва.
Интересно как не са започнали коментарите с плюенето на Костов, БСП и Бойко Борисов. Иначе успех на завода!
Официално: След 16 години България отново произвежда коли