Синът ми е поточен инжинер и отива на работа в рафинерията на Лукойл в Холандия на едногодишен договор с възможност за дългосрочен договор. Заплата му ще е 4200 евро плюс разни бонуси....254... ЗАТОВА ЛИ БЕНЗИНА Е 2.60 ЛВ. ТА ТВОЙТО ЧЕДО ДА ВЗИМА 4200 ЕВРО, ВМЕСТО ДА Е 1.90ЛВ. ? КОГАТО НА СВЕТОВНИТЕ БОРСИ ПЕТРОЛА БЕШЕ 147 $ ТУК СЕ ПРОДАВАШЕ ПО 2 ЛВ., А СЕГА КОГАТО Е 115 $ ЗАЩО ЦЕНАТА МУ Е 2.60 ???
Мерси, кажи на сина ти да продължава да щави кожи в Ихтиман, а моя заминава на работа в рафинерията на Лукойл в Холандия. Той сина ми ще е даже по-добре, ама вие ще сте още по-зле.
И аз отдавна съм в чужбина - още ГЕРБ като дойдоха на власт напуснах. Заплата месечна 7 хил евро, осигуровки, застраховки - всичко точно. Нямам никакво грижи - живея си живота и си пия вискито и хич не ме интересува Кунева и Лукойл и ГЕРБ.
Не се надявай. Руснаците ще си я нарежат сами, както си нарязаха спрените вече производства и ще си изкарат парите. Ние с теб само ще зяпаме като шарани насреща им.
Хаха ти пък ще си стоиш в мизерията в *** или ще си *** бачкатор на Запад в най-добрия случай и само ще злобееш по тези които са си оправили живота.
Ако се притесняваш, че синът ти който работи в Нефтохим сега ще остане без работа защото ти казал че рафинерията е затворена, мога да питам моя син дали при него има работа - той ми разказва че търсели хора. Работи в един цех за обработка на кожи в едно ихтиманско село - дерат животни и после щават кожите и ги сушат и ги продават - ако искаш мога да питам дали ще се намери работа за сина ти като затвори нефтохим и като истане без работа
Вече има откази от чартърни компании да летят до Бургас и Варна (инфо от сигурен човек на летище Бургас) , тур-операторите спешно намират други, но на други цени! Тези които идват са заредили гориво за връщане предварително, или ще кацат другаде за презареждане - от цялата работа губят туроператорите губят и концесионерите на българските летища! Не губи ЛукОил, нито Русия! Браво Борисов, браво ГЕРБ!Довършете я тази страна - като не остане нищо - и мафия няма да има , това че и нас няма да ни има - малък проблем!
В Бг решават проблема с монополите като ги закриват напълно, а на Запад създават конкурентни предприятия. Затова БГ запада тотално.
С един монополист се работи лесно само трябва да му поставиш нещата навреме и правилно, той ще те разбере в крайна сметка изгодата е взаимна.НО ЗАЩО НЕ СЕ пенят на трима монополисти, например в енергетика и GSM операторите ???
Не съм 245-ти, но не съм съгласен да ме рекетира Топлофикация заради такса мощност. Не ползваш парно, но заради тази такса си принуден да плащаш по 30-40 кинта. Откъде накъде? Това са си чисти рекетьори.
Общество"Лукойл" не нарушава закона в България, убеден е Златев28.07.2011 14:48318"Редица политици се опитваха да правят неверни твърдения""Лукойл" не нарушава закона в България, убеден е ЗлатевВалентин Златев. Снимка: Булфото"Не отговаря на истината, че "Лукойл" нарушава закона в България, че умишлено и осъзнато не е направил нищо, за да приведе производствените площадки според изискванията.Това заяви на пресконференция генералният директор на рафинерията Валентин Златев.Още по тематаПропадна срещата при Дянков за "Лукойл"Няма компромис за "Лукойл"!Делегация от "Лукойл" вече е у насБез горива от "Лукойл", Танов запечатва тръбатаОтнети са лицензите за данъчни складове на ЛукойлПо думите му компанията е поставена в невъзможност да изпълни изискванията на Наредба 3, а именно за поставяне на измервателните уреди на тръбопроводите, които да бъдат вързани с митниците."Около 400 точки за отчет трябва да има само в завода. Извършена е огромна част от дейностите по привеждане по площадките съгласно изискванията. Към днешна дата "Лукойл" е оборудван с всички необходими измервателни уреди и системи за отчет, така досега митниците са контролирали всеки грам, който влиза и излиза от завода", категоричен бе той.За почти 11-те години пребиваване в България групата компании "Лукойл" са били най-големият данъкоплатец в страната, най-големият експортьор и най-големият инвеститор, заяви още Златев."За този период групата компании е внесла в държавния бюджет 21,33 млрд. лева данъци, а инвестициите са в размер на 2,35 млрд. долара", пресметна той.Опитът да бъде внушено, че "Лукойл" е причина за засилване на контрабандата е неправилен и неверен"Лукойл" в България винаги е подкрепяла усилията на всички досегашни правителства, да бъде направено максималното петролният сектор в страната да бъде прозрачен и всички участници в този пазар да изпълняват задълженията си към българския бизнес", каза Златев.Той заяви, че опитът да бъде внушено, че "Лукойл" е причина за засилване на контрабандата, е неправилен и неверен."Редица политици се опитваха да правят неверни твърдения. Мълчали сме с разбирането, че подобна дискусия е непрофесионална", каза още той.В близките 20-30 часа ще бъде окончателно преустановена работата в рафинерията."Ден и половина ще отнеме спирането на завода и в този срок може да се направи нещо той да не спре. Месец и половина ще е необходимо за пускането му в експлоатация обратно, а това ще струва 5-6 млн. лева", съобщи още шефът на "Лукойл"."176 самолета зарежда компанията само в Русе и във Варна. Това означава, че след ден те няма как да излетят. 500 000 тона отиват към бюджетните организации, които компанията снабдява. Кой е този външен завод, който ще товари на юнашко доверие, защото вярва, че българското правителство ще си плати?", попита той.На въпрос как ще потърси правата на компанията, Златев отговори: "Логично е да ги потърсим в съда. Въпреки това ние в момента затваряме и колкото и бързо да е решението, ние вече губим милиони"."По никакъв начин не подозирам вицепремиера Симеон Дянков в определено отношение към нас, защото никога не съм имал разговор, който да ми даде повод за такива съмнения", уточни той.Златев заяви, че не знае защо е отложена днешната среща с финансовия министър."Фактът, че познавам г-н Борисов от 30 години, по никакъв начин няма отношение към нашата работа", категоричен бе Валентин Златев.
Така се борят монополи.Кво ме интересуват политиците и простотията им.Хората така процедират по света:Поне 200 българи карат колите си със старо олио и са изключително доволни от това.За гориво на дизели, които не са комън-рейл, те използват стара мазнина от ресторантски фритюрници.Оставям две големи бутилки в ресторанта, те ги пълнят със старото си олио, плащам литъра по 30 стотинки и карам. За филтър използвам крачол от стари дънки, но сега съм си взел електрически, за да става по-бързо. Нито се качва разходът, нито пада мощността. Само отзад мирише на казанлъшки понички, разказва Венцислав Великов, един от 200-те българи, които се движат със стара мазнина.Обикалям България с 30 лева, а като закъсам, влизам в някой хипермаркет и купувам ново олио, пак е по-евтино - литърът е 1,20, и събирам погледите на паркинга, като го наливам в резервоара, добавя той.А хиляди са тези, които добавят към нафтата си отработено олио, защото нямат специалното устройство.Харчите 2 лв.на 100 км, ако карате колата с олиоУплашени от световната финансова криза, пестеливи българи все по-масово посягат към олиото като гориво за автомобилите. Тези, които са се престрашили да използват мазната течност за задвижване на колите, харчат не повече от 2 лева на 100 км при возило от малкия или компактния клас. В специален 25-литров резервоар се налива обикновено употребявано олио, което може да ви излезе и без пари, ако работите в ресторант или заведение за бързо хранене, където обикновено използваната мазнина се изхвърля. Иначе без проблем може да се снабдите с олио от фритюрника срещу 30 стотинки на литър - една неписана цена, договорена между собствениците на заведения и тези, които се придвижват с растителната течност.Преди да минете изцяло на олио, трябва обаче да си монтирате специално устройство (виж интервюто),което у нас се предлага масово от варненска фирма. Може да го закупите за по-малко пари да монтирате сами компонентите за него, но според сподвижници на идеята в интернет тази манипулация не си заслужавала усилието заради опасността от грешки и малката разлика в цената на самоделката и готовото устройство.Преди да купите специалната джаджа обаче, трябва да притежавате дизелов автомобил, който да е произведен най-малко преди 9-10 години, т.е. да е не с новите двигатели с модерните системи "помпа дюза" или "комън-рейл". В Европа вече се правят и устройства, съвместими и с тези агрегати (виж карето),които обаче са доста по-скъпички.
КУНЕФА ама запише се първо и чуй се от страни как звучиш. за да разбереш какви тъпизми блещтиш.
Синът ми е поточен инжинер и отива на работа в рафинерията на Лукойл в Холандия на едногодишен договор с възможност за дългосрочен договор. Заплата му ще е 4200 евро плюс разни бонуси. А ти ще си останеш там където си или ако отидеш на Запад ще миеш чинии.
Като се сетя че Борисов в началото как сладко викаше "Ще оскубя перата на Доган", "Станишев отива в затвора" и тн. а сега май ще го ядем...... Най гадното е че Бойко и четата ГЕРБ си оправиха далаверите ,да го духа народа .
Пожарникаря сам си вкара автогол,то бива да си *** ама чак толкова......със сигурност ще счупи Простомера
А кой позволява на НЕК да е монополист на енергиния пазар? А на БулгарГаз, а на Топлофикация? А на ЕРПтата? А на СИ-Банк да е монополист при плащане на такси и глоби към КАТ? А на американското посолство в София да е монополист при издаването на визи за САЩ :))))))))
Кунева: Лукойл е повод да кажем "не" на монополите