75

China

преди 8 месеца

Това е JAC еhоl А5 Рlu , Русия не произвежда леки автомобили!

74

Анонимен

преди 8 месеца

Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.

73

?

преди 8 месеца

Манивелата в базовата цена ли влиза или се плаща допълнително?

72

Анонимен

преди 8 месеца

Китайските автомобили превъзхождат немските по сигурност, качество на изработката и материалите, кожата, почти няма пластмаса, кожата е перфорирана и седлките имат вентилация, немските коли нямат такова нещо освен за горната класа. Китай имат достатъчнно суровини и материали. Да не говорим за електрическтие двигатели и батериите, там немците са 50 години назад. Единственото с което немските превъзхождат китайците са двигателите с вътрешно горене, но и китайците работят по въпроса.

71

Анонимен

преди 8 месеца

А,предвидена ли е муфа за манивелата?

70

мхммм

преди 8 месеца

Най-отзад в упътването си пише: "При 70 000 км пробег отбивате встрани, излизате от колата и я зарязвате"

69

Анонимен

преди 8 месеца

Новият BYD HAN 2023 разбива теслата и немските по-всички показатели - технически параметри и пърформанс, комфорт и поведение на пътя, сигурност, дизайн, цена. Салонът на BMW изглеждат като скърцаща пластмасова кухня от евтини материали в сравнение със салона на BYD, да не говорим за Тесла, където интериора е пълна мизерия.

68

Анонимен

преди 8 месеца

BYD HAN вече се продава в Европа, може да се види по улиците.

67

Анонимен

преди 8 месеца

Voyah Free 2024 Full-size SUV е с 10 хиляди долара по евтина от предишния модел. Двураменно предно въздушно окачване окачване, многораменно задно също пневмо окачване, регулиране височината на клирънса, два електромотора обща мощност 490 конски сили, ускорение 4.8 секунди, плюс бензинов 1.5 литра турбо двигател 150 конски сили. 37 хиляди долара. Вътре изработката е средно ниво, но е по-добра от немските аналози BMW X3 и Mercedes GLC.

66

Алекс

преди 8 месеца

До Анонимен67 Русофилите бягат далеч от "ЛАДА" и "МОСКВИЧ".Карат западни автомобили.Русия я обичат виртуално,във форума.

65

Не

преди 8 месеца

съм бил в Москва. Нито в Санкт Петербург. За съжаление. Има много какво да се види. Само че гледам в тубата доста съвременни руски филми. Там и "добрите" и "лошите" и всеки който е НЯКОЙ, кара германски автомобил. В краен случай японски!!!

64

Алекс

преди 8 месеца

Китайски таралясник сглобен от некадърни алкохолици..Аналогов нет.Друг подобен дарак е невъзможно да се направи.

63

Невероятни тъпаци

преди 8 месеца

Има забрана за внасяне на руски автомобили в ЕС повече от 10 години. "Статията", както и коментарите са лалaджийство.

62

Анонимен

преди 8 месеца

За 50 х лв си вземам джип Мерцедес или БМВ 2016 та година. Как ли па няма да взема скопен москвич. Това е талига за русофили

61

ТАСС съобщи

преди 8 месеца

Руснаците направиха уникален и неповторим електрически Москвич, а пробегът му зависи от дължината на кабела !

60

Въх мари майка!

преди 8 месеца

Стигнах до "копие на китайския, но с различни емблеми" и повече не издържах...

59

Анонимен

преди 8 месеца

Лично , вчера закупен в Питър. Москвича има всички екстри за модела, страхотен е , до бг пазара може да дойде не след дълго .

58

И

преди 8 месеца

друга руска ,,легенда,, от ВСВ, ППШ изцяло копиран от финландския Suomi, конструкция на Аймо Лахти!

57

Анонимен

преди 8 месеца

БМВ вече не може да произвежа. На сайта им може да се види, спрян е култовия модел М5 не може вече да се купи, а от цялата серия 5 са останали само електрички по 100 хиляди евро и две мизерни бензинови конфигурации с двигатели като на Дачия. Вече няма материали, няма алуминий, енергията скъпа. Да правим скъпи електрички, тях така и така никой не може да ги купи на тези цени.

56

Анонимен

преди 8 месеца

В ЕС сега в най-критично положение е Германия. А най-критична в Германия е автомобилната индустрия. В Германия вече се подготват за рухването на Фолксваген, а след това и унищожението и изчезването на цялата останала автомобилна индустрия, основата на немската икономика - а какво ще правим тогава когато вече няма да произвеждаме автомобили, е, Мерцедес пак ще си прави скъпите луксозни автомобили, но останалите какво ще правят? Икономиката на Германия е на ръба на пропастта.