138

Анонимен

преди 5 години

Май скоро пак ще се почне за визите, тая гавра не се издържа вече.

137

Шаман

преди 5 години

До до 1191989-та отдавна мина а немксият контрол го знаеме всеки ден викат в сервизите за по нещо щото не работи.Къде им е контрола що ги отзовавад ако всичко е читаво.Къв контрол може да има като БМВ се сглобяват от пияни поляци.Скоро имаше инцидент някакъв пиян поляк спрял цялата поточна линия.Българина е много промит мозък и вярва като балама на "немското качество" и тн.И си купува Рендета Виорнер от Телешопа смех.

136

Анонимен

преди 5 години

Присмял се хърбел на щърбел. Хората масово купуват немски и японски коли, никой не ще *** на американците.

135

Питане

преди 5 години

А в Германия като има контрол, не е като при социализма (това беше преди 30 години, ама още ви държи, а) защо толкова закъснява контрола и се задейства едва след като Фолксваген, Мерцедес и БМВ започнат на мамят и вече са измамили милиони хора и са произвели милиони некачествени автомобили и после ги изтеглят или пък лъжат за изгорелите газове, после плащат глоби милиарди и тези глоби ги калкулират в цената на новите автомобили да ги платят пак крайните потребители.

134

Анонимен

преди 5 години

Те американските коли щото са много готини затова си ги карат само в САЩ. По света бедни и богати масово залагат на всякакви марки, само не и американски. :)

133

мухахах

преди 5 години

Много се забавлявам с руските ***. Как само възхваляват "руската" Лада от едно време а то си беше най-обикновен ФИАТ:))

132

до 119

преди 5 години

Нещата за които втълпяваш са несравними. В Германия има контрол. При социализма няма такава практика да се изтеглят коли поради дефект, особено ако са произведени в понеделник. Най-страшното по соца беше да си купиш понеделнишка лада. Направо си ударил "джак-пота".

131

Шаман

преди 5 години

До БобчоДа и тоя Бензъ се оказва със сменен двигател и скоростна кутия ама иначе на 10 млн км

130

Бобчо

преди 5 години

До 112Ако караш една Лада по 1000км на година и зимата е консевираш по ръковдство на руски може и 100години да изкара. Ама това може да стане и със всяка друга кола. Вземи един Бенц примерно от средата на 80-те, има ги още доста по пътищата и една Лада пак от тоя период. Ладата ще е на 150хил.км, Бенца на 1.5млн. И пак Бенца в по-добро състояние.

129

Чушкопек

преди 5 години

Освен тях украинци сириици и албанци.Та на тях се крепи немското автопроизводство.

128

Анонимен

преди 5 години

Из нета има обяви за супер запазени 2107 и 2105 - има по 6-7000 лв., все едно от Мототехника излезли. Ама не ги купуват нещо.

127

Know how

преди 5 години

Лада Веста с всички екстри + навигация е 22000 лева в НАР.

126

рускиня

преди 5 години

Разбирам ги американци, защо оценили тази кола като играчка. като погледна американско предаване по TLS - "мое 300 килограмово тяло" - естествено за затлъстели американци тази кола тотално неподходяща. там те се возят на автомобили по размери ,подходящи за превоз на ***. така че абсолютно прави - за тях тази кола е "играчка"

125

Анонимен

преди 5 години

Самата Америка (и примерно Канада за бонус) е такъв пазар, че дори той им стига :) Колапс, друг път.Неслучайно една от най-продаваните коли в историята е Форд Ф150, а колко такива си виждал наоколо?

124

Чушкопек

преди 5 години

Нека да видим какви работят в немските автозаводи.Поляци руснаци турци.

123

Анонимен

преди 5 години

20 000 за базов седан?Уха.

122

Шаман

преди 5 години

Американската автопромишленост е пред колапс.Някой да ми покаже американска кола някъде да се продава освен в щатите.

121

погр.ебален агент

преди 5 години

В момента Даймлер-Бенц връща 790 000 дизелови автомобила за доработка.

120

Анонимен

преди 5 години

Коментираме коментарите на коментарите в Реддит. Инсепшън разбираш ли.

119

бай Х

преди 5 години

Русолизците няма да спят довечера от яд !