Виж сега г-н пилот изпитател, разликата между автомобил и автомобил е толкова колосална, че не си струва дори да ти коментирал долнопробните простотии. Вероятно след страничния удар, центъра на тежеста на автобуса така се е изместил, че той е станал напълно неуправляем, но нищо ти продължаваш на лееш простотии, добър си в това което правиш.
До 56 Ами важно си е ... Това показва характер. Според твоята логика можеше да иде и по бански ... Не е най-важното, но има някваква тежест ...
До До 59, когато те одарят странично, най-важното е да запазиш самобладание и да не правиш резки маневри. В моята кола се е блъскала друга кола на магистралата, но за щастие имах достатъчно самообладание да не направя рязка маневра, а да намаля и спокойно да мина в аварияната лената. При автобусният шофьор вероятно шокът е бил доста по малък, защото в автобуса се е ударила една малка кола, но той вместо да намали и плавно е направил рязка маневра и белята е станала.
До до 123Добре малко филика за идоти. F=ma. Или Силата р авна на масата по ускорението. Масата (тежестта) на колата е около 1400 кг. Скоростта е около 110 км в час, а на автобуса е около 95, НО при такъв страничен удар векторът на посоката на колата е около 25-до 40 градуса да кажем. Я сега ми сметни колко е силата на удара. А ако е в предната гума си е направо тероризъм.
До Ицо ВинеткатаНай-вероятно, когато един автомобил е до 5 години, техническото му състояние е изцяло в компетенциите на производителя, макар да се прави някакъв измислен преглед на трета година.
До кога ще се карат барутници по пътищата ?! Ей това не разбирам, и това как минават технически прегледи...
До ОбективенСамо да те питам, ти чувал ли си за такива понятия като център на тежестта, центробежни сили, аеродинамика и някакви такива дреболии от някаква измислена никому ненужна наука наречена физика?
Като млад шофьор,при изпреварване на тир,шофьора на тира да си прави гавра,бяхме две млади момичета,този ни погледна в страничното огледало и даваше газ наравно с нас,умишлено увеличаваше газта точно когато бяхме по средата на тира,докато не се появи кола в насрещнотоКъсмет,че бяхме на равен път на Бургаско шосе и отсрещния шофьор сви в края на лентата си,иначе се удряхме челно.След това тираджията спря да се ***,но създаде опасна ситуацияНе можеше и да се върнем,защото имаше отзад други кол
Виновни са Цвета и шофьорът, но защо се ровят само в биографията на момичето? Професионален шофьор няма да се даде на едно Рено. Този не е бил адекватен на случая.
В съвременните коли повечето шофьори нямат усещане за скоростта и силите които са в действие. Въздушната струя от автобуса е отвяла пластмасовото Рено на ляво, а шофьорката се е стреснала и пре-компенсирала прекалено рязко. Това се случва всеки ден, но на повечето хора се разминава.Обикновено когато се завърти някой първите му думи са "Опааа, какво стана?".Сегашните курсове за шофьори за прекалено кратки и общи.
Да започнем от техническото състояние на автомобила- кой е направил ГТП и е оценил този 20 годишен батал за годен за движение? Ако жената е започнала да изпреварва със 110, то автобуса с колко се е движел? Ясно беше казано, че пътниците са били без колани- защо това не се споменава? Също е редно да се отбележи, че в този участък няма мантинели, освен по разделителната ивица, а това можеше да предпази автобуса от обръщане в канавката....има много въпроси и момичето според мен е най-малко виновно.
Може и по телефона да е цъкала нещо в този момент, но да си измисля това с радиото и шумовете, защото си мисли, че е по-оневиняващо. Лесно може да се провери. Прокуратурата да изиска данни от фейсбук/инстаграм/вайбър за активността на телефона в този времеви отрязък. Събират се данни постоянно - дали е включен екрана, дали се натиска по него, къде се натиска, какво се натиска, и т.н. Всичко се събира и записва с цел "подобрение на услугата и персонализация"
Виновен ще е този, който има по-малко връзки с ГЕРБ и останалата част на мафията, а това май няма да е шофьора на автобуса.
Значи викаш като те ударят странично, това не е никакъв проблем, даже въобще все едно нищо не е станало, продължваш си и толкова.
До 123Рено 1400 кг?! Че то цялото е пластмаса бре колега. Я виж в гугъл - собствено тегло 760 кг. С Цвета и багажа мах. 900 кг.
110 км/час и 95 км/час, успоредно движение, ударът не може да е силен. Теглото на реното е около 1200-1300 кг, а на автобуса е над 15 тона, може би 18 тона. Няма как реното да одраска автобуса и да ги измести от пътя. Вината за ПТП-то е на шофьорката на реното, но вината за това, че автобуса се е обърнал в канавката и загинаха хора е почти изцяло на автобусния шофьор.
Този тип катастрофи са пряко следствие от управлението на "Борисов 3". Самото управление насища атмосферата с империлна отрова, чиито напрежения избиват по този начин.
Цвета, обвинена за ада на "Тракия", помагала на ранените! Версията й...