Сега на всички, които пишат коментари от сорта на ... "китайците дошли в БГ заради евтината работна ръка". Седнете и помислете малко бе! Китайците идват в БГ за да пласират продукцията си в Европа не само в България. Това че са избрали България като седалище на завода им, може само да ни радва! Стига с този негативизъм вече! Честито на хората от Ловеч!
Правителството каква роля има в изграждането на този завод ? Проекта за него се мислише от 2007-*** година. Каква роля има държавата в изграждането на този завод !???
Бих предпочел вместо китайски, завода да беше на някои европейски производител, но ... както се казва - претенции.
Сериозно????Защото центъра на София е фрашкан с каруци, не че имам нещо против китайците, но по-добре да ни доставят ечемик за коньете...
Превръщаме се в държава от Третия свят, с население готово да бачка за мизерни стотинки на големите компании...
Официално , след 60 години България все още *** мухите,а китайците си изнасят производството тук ,че и идва по-евтино ххахахахаха.
Сега от Кремъл ще кажат: "Бойковците в България идват и си отиват. Производството на автомобили в БГ е само временно РАЗМРАЗЕНО...рано или късно ще направим така ,както през 1970 и 1996.
Правят завода тук по разбираеми причини, защото в Китай минималната заплата е 900 евро, а тук е 132 евро!
Neznam hora.. Startovata cena na takava kitaiska kolica sglobena v bg e 16 000 leva.Poglednete v internet kakvi avtomobili vtora ypotreba mogat da se zakypiat za syma ot 15-20 bona.Viarno 4e ima razlika mezdy nova kola i takava vtora ypotreba ama vse pak vizte kakvo se predlaga na koi marki.Niama da spomenavam marki,modeli i ceni samo 6te kaza 4e naistina im triabva mnoooogo kusmet za da postignat yspeh.Ina4e se radvam 4e v bg se otkrivat rabotni mesta.
Новината е добра, инвестициите са винаги добре дошли, но от друга страна смятай какви заплати получаваме щом на китайците им е по-изгодно да ги правят тук. мъка, просто мъка... ясно е че китайците не могат да открият завод във Франция или Германия по очевидни причини. А Бг просто им ляга по-евтино вместо в Китай. Много точен показател за положението в Бг.
ГЕРБ почва преход към съюз с Китай и с братската комунистическа партия на Китай. Осъзнали грешките си от горчивия опит с Шеврон, ГЕРБ ще се клонират политически в хамелеона ГКРБ (Граждани за китайско развитие на България).
Колите са много яки и надеждни - както и сайта на фирмата - greatwall.bg..не си правете труда - не работи :)
#23 личи си, че си некомпетентен. "ИМАХ СИ АЗ" ?!?!?!?! Това на какъв език е? Мисля, че изразът е "има си хас" , провери го, ако не ми вярваш. Не съм гербер, но мисля, че тази проява на присъствие от страна на правителството е належаща, за да се покаже, че управата ни подкрепя начинанието.. Стига си търсили причини да храните, един път кажете "УСПЕХ за начинанието и дано просперирате"
Официално: След 16 години България отново произвежда коли