52

ген. Бойко тиквата

преди 12 години

Яз се усрах в гащите, Станишев е виновен!

51

Ivaylo

преди 12 години

Сега на всички, които пишат коментари от сорта на ... "китайците дошли в БГ заради евтината работна ръка". Седнете и помислете малко бе! Китайците идват в БГ за да пласират продукцията си в Европа не само в България. Това че са избрали България като седалище на завода им, може само да ни радва! Стига с този негативизъм вече! Честито на хората от Ловеч!

50

Анонимен

преди 12 години

Бойко памперса пак е на линия!

49

Анонимен

преди 12 години

Правителството каква роля има в изграждането на този завод ? Проекта за него се мислише от 2007-*** година. Каква роля има държавата в изграждането на този завод !???

48

Анонимен

преди 12 години

Бих предпочел вместо китайски, завода да беше на някои европейски производител, но ... както се казва - претенции.

47

Анонимен

преди 12 години

Сериозно????Защото центъра на София е фрашкан с каруци, не че имам нещо против китайците, но по-добре да ни доставят ечемик за коньете...

46

Анонимен

преди 12 години

Превръщаме се в държава от Третия свят, с население готово да бачка за мизерни стотинки на големите компании...

45

Анонимен

преди 12 години

Официално , след 60 години България все още *** мухите,а китайците си изнасят производството тук ,че и идва по-евтино ххахахахаха.

44

Анонимен

преди 12 години

Сега от Кремъл ще кажат: "Бойковците в България идват и си отиват. Производството на автомобили в БГ е само временно РАЗМРАЗЕНО...рано или късно ще направим така ,както през 1970 и 1996.

43

Анонимен

преди 12 години

Тиква, какво стана със завода за софийския ***, бе ***?!

42

Анонимен

преди 12 години

Правят завода тук по разбираеми причини, защото в Китай минималната заплата е 900 евро, а тук е 132 евро!

41

Анонимен

преди 12 години

КИТАЙЦИ(!) избират България заради евтината работна ръка... ***.

40

Анонимен

преди 12 години

Neznam hora.. Startovata cena na takava kitaiska kolica sglobena v bg e 16 000 leva.Poglednete v internet kakvi avtomobili vtora ypotreba mogat da se zakypiat za syma ot 15-20 bona.Viarno 4e ima razlika mezdy nova kola i takava vtora ypotreba ama vse pak vizte kakvo se predlaga na koi marki.Niama da spomenavam marki,modeli i ceni samo 6te kaza 4e naistina im triabva mnoooogo kusmet za da postignat yspeh.Ina4e se radvam 4e v bg se otkrivat rabotni mesta.

39

Анонимен

преди 12 години

хубава машина българска машина бавно върви много гори 14литра на 100километра

38

Анонимен

преди 12 години

Новината е добра, инвестициите са винаги добре дошли, но от друга страна смятай какви заплати получаваме щом на китайците им е по-изгодно да ги правят тук. мъка, просто мъка... ясно е че китайците не могат да открият завод във Франция или Германия по очевидни причини. А Бг просто им ляга по-евтино вместо в Китай. Много точен показател за положението в Бг.

37

Анонимен

преди 12 години

ГЕРБ почва преход към съюз с Китай и с братската комунистическа партия на Китай. Осъзнали грешките си от горчивия опит с Шеврон, ГЕРБ ще се клонират политически в хамелеона ГКРБ (Граждани за китайско развитие на България).

36

За Бога,Братя!

преди 12 години

Да не се излагаме а да се залавяме за работа! Нека оплюем и това начинание!

35

Меркел

преди 12 години

37....Ти покана ли искаш,за да видиш?

34

Анонимен

преди 12 години

Колите са много яки и надеждни - както и сайта на фирмата - greatwall.bg..не си правете труда - не работи :)

33

-

преди 12 години

#23 личи си, че си некомпетентен. "ИМАХ СИ АЗ" ?!?!?!?! Това на какъв език е? Мисля, че изразът е "има си хас" , провери го, ако не ми вярваш. Не съм гербер, но мисля, че тази проява на присъствие от страна на правителството е належаща, за да се покаже, че управата ни подкрепя начинанието.. Стига си търсили причини да храните, един път кажете "УСПЕХ за начинанието и дано просперирате"