Не виждате ли, че всичко е , за да изпростее народа още повече?Кой ни пита нас какво искаме, вслушва ли се някой в мнението ни?Преди да се вземат важни въпроси, касаещи децата ни, би трябвало да има дискусия, да се отчете мнението на хората. Вие съгласни ли сте децата ви да са все по- невъзпитани и неграмотни? Но с тези занижени критерии и неписане на оценки, с *** тестово изпитване , ще е така.
училището трябва да започва година по-рано и да *** оценки, какъв е стимула на детето да учи, как да знае дали се представя добре?!
Предлагам като антикризисна мярка да премахнат външното оценяване в 4 , 5, 6 клас. В този му вариант е напълно безмислен, нерационален , нищо недоказващ и скъпо струващ.
до: Гошо ТъпотоДа ти повторя пак, че си *** и може да си забравил ;)Бъди *** и ***, ще живееш по-лесно когато не можеш да осъзнаеш какво губиш. Бъди ***, ние те обичаме и се радваме, че си щастлив в невеществото си и те приемаме такъв какъвто си. Загубили сме всяка надежда да те променим, защото това е невъзможно. Няма невъзможни неща, а тъпотата на Гошо е изключението, което потвърждава това.
искаше ми се да направим заключения след нашия разговор, но ти категорично отказваш да отговаряш на въпроси, засягащи твоите компетенции. и тъй като знаеш, че ще си много изненадан от заключенията, първо се клонира, за да обиждаш, после обидено врътна опашка. така прави жена ми, когато вече няма какво да каже.
виж сега ти, ако си с забавено умствено развитие , може и на 50 да не се научиш да си връзваш обувките.По въпросите, които задаваш си правя изводите, че или си *** или просто ти е скучно и само се заяждаш.Така че, няма да ти доставя удоволствие да ти отговарям повече.
еее, най-после. аз, за да не получаваш комплекси за малоценност, няма да ти кажа в коя възраст съм се научил да си връзвам обувките. следващ въпрос: нормално ли е тогава на 7-8 години все още да не могат?
Що питаш така настоятелно , дали ти си пропуснал тая възраст и не си се научил.Все пак ще ти отговоря.Това също е строго индивидуално, но да речем , че на 4-5 години повечето деца са усвоили този навик.Надявам се си доволен от отговора и не си много закъснял да се научиш.
на каква възраст е нормално детето само да си връзва обувките? кое не ти е ясно в така поставения въпрос?!
72 , ти не си добре кви обувни центрове те гонят.Ами то началната и предучилищната педагогика , също изучават детска и възрастова психология, как можеш да задаваш такива въпроси,не само, че не си педагог , ами си и пълен невежа.Айде не дей да питаш такива работи вече.
Що се заяждаш с хората бе, какъв педагог си ти , що лъжеш.Ходи копай царевица на село и не се обаждай, че ставаш смешен.
абе аз за времето те питах, не за мястото. да повторя: в коя възраст детето трябва само да си връзва обувките. задавам ти въпрос, свързан пряко с твоите компетенции. не се бъркай в моята работа на педагог, след като не можеш да ми отговориш на толкова елементарен въпрос.
Като си тотално несведущ по въпроса по добре не пиши ,защото само се излагаш.За различните мозъчни центрове може да прочетеш във всяка анатомия и неврология, но това ще е май доста сложно четиво за теб.
Аз пък като гледам ти какъв педагог си.Възпитаник по школата на Макаренко, не бих искал да учиш детето ми.Това с обувките се учи вкъщи с родителя.Щом в цяла Европа не се поставят оценки на малките и тук трябва да е така.Такива учители, които подтискат самочувствието на децата от малки, трябва вече да излезат в пенсия и да оставят младите си колеги да работят.радвам се , че най-сетне имаме министър, който е в час със съвременните изисквания на обучение.
не те знам какъв психолог си и какви центрове ти се въртят в главата. има деца в първи клас, които не умеят да си връзват сами обувките. в коя възраст се развиват тези центрове, обувните имам предвид
Анщайн е бил дислексик-не е можел да чете и пише добре до късна възраст и в училище са го обявили за изоставащ.Много е добре до 4 кл да няма оценки.най-лесно е да зачеркнеш едно дете като глупаво и мързеливо ,вместо да му дадеш шанс ида вложиш повече педагогичен подход/ясно такъв у вас липсва/
Учениците сами избират предметите след X клас