25

Дядо Соци

преди 1 час

Нищо няма да излезе от този зелена революция , както стана с ч-ер-ве-на-та революция.Замърсяването от ДВГ е на пето място по значимост. Какво се прави със замърсителите от първо до четвърто място ?Защо не се ограничат мощностите на най масовите коли примерно до 150 к.с. ?

24

09

преди 2 часа

Правилно Истината е,че определени групи лобират и прокарват политика,за да трупат печалба. Това показват различни проучвания.

23

Кауня

преди 2 часа

Аз съм за тухлите

22

Тя

преди 4 часа

Всичко в Европа е "мижи да те лажем ".

21

Анонимен

преди 4 часа

Много ясно - без служебните коли на бензин и дизел икономиката е съвсем за никъде. Затова зелените измислици ги отнася личният транспорт, за сериозните купувачи с парите те не важат.

20

ПроСоТо

преди 4 часа

ЕС-регулациите са типичен пример за тежко шизофренно ДВУЛИЧИЕ...Даже и "триличие"...Или "Многоличие"...Абе изобщо,ОТКАЧЕНА ПРОСТОТИЯ ..

19

Христо Христов

преди 4 часа

Преди няколко години още ЕС даде милиарди на немските автомобилостроители да не фалират, и затварят поне заводите им в ЕС. С тези милиарди некадърниците от Фолксваген купиха от Китай Ноу хау как се правят коли и инвестираха 300 милиона в сащ за завод за батерии по китайските технологии. ЕС е тор за некадърници. Факт.

18

Анонимен

преди 5 часа

Нищо де, купувайте си електрички, чиято батерия ще струва колкото среден клас автомобил с ДВГ, когато дойде време за смяна. Зареждайте ги по цяла нощ, за да карате 300 км. И все пак имайте предвид, че производството им замърсява колкото производството на един 2.0 дизел + 200000 км пробег. Купувайте, купувайте!

17

Анонимен

преди 5 часа

Преди време един познат реши да го играе схемаджия ,купи колата с подобна врътка, години плаща нисък данък, продаде колата като забрави как е регистрирана и получи писмо от данъчните с уравнителната сметка.

16

Анонимен

преди 5 часа

Ми те и батериите се правят от изкопаеми маТряли ве и си замърсяват колкото горивата при производството, да не говорим колко ще замърсят при рециклирането, защо за тях се дават шокиращи субсидии, кво стана със свободния пазар, конкуренцията, защо налагат тая замърсяваща и неефективна технология насилствено. БАТЕРИЯТА Е ЕДНО ОТ НАЙ ЗАМЪРСЯВАЩИТЕ НЕЩА СЪЗДАДЕНИ ОТ ЧОВЕКА.

15

Анонимен

преди 5 часа

И у нас няма ДДС за тези автомобили!

14

С юдейски привкуст

преди 5 часа

Наглост, подлост, лъжи и лицемерие са в основата на т.н. "евро-атлантически" ценности!

13

Анонимен

преди 6 часа

Тук мутреят с джипари категория N1 с инвалидни стикери, без ДДС.

12

Анонимен

преди 6 часа

Урсула на въжето веднага :)))

11

Анонимен

преди 6 часа

То и един наш ду *** дат обеща по лев4е за конпенсация на оривато, но МАЛК ЗАБРАВИ !

10

Анонимен

преди 6 часа

Супер! Значи минаваме на V 8маци. От кога го чакам това

9

САЙМЪН ЦИПИС

преди 6 часа

ГЕРМАНИЯ ИТАЛИЯ ФРАНЦИЯ = ДАНО СТРАСБУРГ ГИ ОСЪДИ ЗА ТОВА ЧУТОВНО ЛИЦЕМЕРИЕ..И ДА РАЗДАДАТ ДЕНГИ (ЧОК ПАРАСЪ) И НА НАС БЕДНИТЕ ГЪРЦИ И РУМАНЦИ....А НА БЪЛГАРИТЕ = НЕ..БЪЛГЕРИТЕ СА БОГАТИ И КАРАТ САМО МЕРЦЕДИСИ И МАЙБАСИ...НЕ ИМ ТРЯБВА СУБСИДИЯ .

8

Анонимен

преди 6 часа

Пропуснах квадратни километра, но вие сте умни и сте се сетили.

7

гражданин

преди 6 часа

Лицемери долни !!Ще ни спирате 20 годишните коли , заради екологията ,а в същото време ще ни тровите с кошници с по 500 кс.!Пак всичко е направено за богаташите !!

6

Анонимен

преди 6 часа

РФ превзе в Украйна около 111 хил. км. ся се сетете колко е това.