23

Соростак

преди 3 часа

Скоро цялата държава ще закрием, а вие ревете за някакви изтърбушени влакове!

22

Анонимен

преди 3 часа

Релсовите пътища са перспективния правилен подход. Метрото е вид железница, трамваите също.Никакви големи тежки товари не е добре да се рзкарват по каквито и да са , включително луксозни, асфалтови покрития. Буквално преди 2 дена в руските медии показаха най-нов КАМАЗ за 69 май тона товар, за който ще е е забранено да се движи по общите пътища (Конструиран е за изнасяне на земни маси от открити рудници)В градовете колите са напаст буквално.

21

Анонимен

преди 4 часа

В ЕС стратегията на бъдещето е да се залага основно 80% на жп и воден транспорт, а тука закриваме влакове ??? Явно целта е да се обезлюди държавата и да ни затрият като нация.

20

Анонимен

преди 4 часа

САЩ, нашият ментор, нямат добри железници по много проста причина: за железница е нужна здрава основа, която , първо, липсва в голяма част от района на големите им реки, там се заблатява, затова и жилищата им нямат изби, второ, е много скъпо да се достави, защото скали има надалеч и с каруца не става току-така. Използвали са навремето/ а и сега евтин воден транспорт по Мисисипи и Мисури. Страната е крайно неравномерно населена поради липса именно на инфраструктура.

19

Хемус

преди 4 часа

Примерно в Чехия проблемът с второстепенните линии от типа Добрич-Кардам е решен с шинобуси,ама сигурно няма схема с мангизи от тях!На новите мениджъри главите им раждат само закриване и да теглят чертата,вместо да предложат иновативно мислене

18

До 15

преди 4 часа

Да, нямаш представа какво е пазарна икономика и как функционира тя. Пазара е търсене и предлагане, най-общо казано бизнеса произвежда и предлага определен обем от стоки и услуги на пазара, които домакинствата търсят, следователно са склонни да платят определена цена за да ги притежават - това е пазарната икономика, тя винаги е съществувала и никой не може да я изключи. Всеки опит пазарната икономика да бъде регулирана, води до нейното изкривяване, което води до високи цени и/или недостиг.

17

Анонимен

преди 4 часа

Вашата "пазарна икономика" ЗАБРАНЯВА на производителите на селскостопански растения да използав собствен посадъчен материал, въпреки че те знаят какво е най-добро за тяхната почва и климат, длъжни са да го купуват от лицензирани фирми, а лизенците са прескъпи, От това излиза , че Ниделандия, която почти няма земя на четвърто място в света по износ на селскостопанска продукция. Хора от Судан и Етиопия например нямат право да ползват местно семена, трябва да купуват от Канада например...

16

Сифилиско

преди 4 часа

Започва леко пропукване на илюзията създавана десетилетия наред. Истината е, че огромни територии се обезлюдиха до неузнаваемост. Сегашната държавна стурктура и закони няма да са адекватни за предстоящото обезлюдено бъдеще.

15

11 до 13

преди 5 часа

пазарна икономика е фраза. Реално нито сега, нито в България, нито в света икономиката не е и не може да бъде пазарна в смисъл да оцелява печалившето. Спомнее си, точно при ковид, "най-пазарните, най-големите и богати нямаха ресурс да оцелят без външна помощ, освен това действаха диктаторски...Сега стопанството НЕ е пазарно, а стремящо се към голям оборот, не производство на трайни и на полезни неща. Огромната част от производството в САЩ и Русия са оръжиия, те как се вписват във вашите възгледи

14

Анонимен

преди 5 часа

След като е била прекарана железопътна линия, значи там е кипял живот. След като вече е нерентабилна, значи жиивотът там е пренебрегнат, неценен. Номерът с автомобикния транспорт, подражавайки на САЩ и Германия, е крайно глуповат, защото 1. В САЩ няма и никога не е имло добър ж.п транспорт, а бензинът е много евтин; 2. за Г-я това е било оцеляващо за наличие на евентуална промишленост след затварянето много производства.В Б-я се затриха умишлено много селища. УМИШЛЕНО. С продажна политика.

13

До 11

преди 5 часа

Ти къде точно вложи мисъл? На такива като теб нежни душички завладяни от първични чувства и емоции, мозъците ви напълно са атрофирали. Повтаряш безсмилици, нищо общо с реалността, здравия разум и науката - ти дори не знаеш какво означава стопанска дейност, нито си наясно как работят природните закони, глупост след глупост. На къкъв принцип работи пазарната икономика, знаеш ли? Ако си счупиш зъба, ще можеш ли да ходиш или ще умреш за секунди? Имаш ли завършен трети клас?

12

Анонимен

преди 5 часа

Разбита държава в пълния смисъл на думата, всичко е като след ядрена бомбардировка... Положението е катастрофално

11

9 д0 10

преди 5 часа

Игнорирайки грозния ви тон, е полезно и за ВАС да мислите, а не да повтаряте повърхностни фрази. На Вас, ако ви заболи гърло, ухо..., ако се нараните..., не е ли зле на целия организъм, даже не е ли застрашен целият организъм, например? Дали майка не е стопанска дейсност, също е въпрос.Точно стопанска е БИЛО и е сега в пряк и в преносен смисъл,А борбата за оцеляване в природата изключва безсмислено изтребление, тя спира, когато животното се нахани, а растенията съществуват винаги заедно и взаимн

10

До 9

преди 5 часа

Да си майка или баща не е стопанска дейност, така че примера ти е меко казано слабоумен. Само и единствено пазараната икономика носят благосъстояние на едно общество. В природата такова нещо като солидарност не съществува, там има само борба за оцеляване! Солидарността е мантра на инфантилно-глуповати мързеливци, които смятат че тяхно изконно право е обществото да ги обгрижва цял живот докато те изпускат газове и псуват пред телевизора.

9

Анонимен

преди 5 часа

Според пазарния принцип всяка майка и всеки баща са на загуба. Приемайки този принцил, се самоунищожаваме. Най-естественото нешо в природата е солидарността. Даже западняците започнаха да сйвашат, че монокултурите, които са печаливпи, всъшнист носят смърт. Всеки организъм е съсавен от взеимно допълващи се елементи. Събрани на едн място тухли, цимент, стъкла.... не правят сграда.... Мисленето на парче е смърт за всичко.

8

Анонимен

преди 5 часа

Аз пък съм недоволен, че с мойте данъци се покриват колосалните загуби на БДЖ. Аз искам държавата да се оттърве от БДЖ, да се извадят на търг линните и да работят само онези към които има интерес. Алтернативи на жп транспорта има хиляди, държавата не е длъжна да развозва никой.

7

VladTepes

преди 5 часа

Няма причина за престой повече от 15-20 минути на Горна Оряховица - при добра организация това време е предостатъчно за прикачване на вагони, смяна на превозната бригада и т.н. Павликени и Роман са прекалено малки гари за да спират бързи влакове, но няма достатъчно пътнически.

6

MarioXXX

преди 6 часа

ГАРАНТИРАНО: За 21 дни ще правите жесток секс като порнозвезда - ще увеличите трайно пениса си със 7 см и ще започнете да получавате ерекция за 3 секунди (твърда като стомана, колкото дълго искате),прочетете повече тук---- https://come.ac/Menstill

5

Нема пари

преди 6 часа

Какви влакове в погранични райони, останали с под 20 хил. жители, повечето пенсионери. Както и в Ловеч. По центъра има 5-6 пенсионера. Няма пари да се поддържат такива линии. Социални услуги били. Свърши тя. Някой трябва да плати сметката. Българите масово не плащате данъци, гледате да излъжете държавата, негодувате срещу идеи да се вдигне данъка прогресивно, а искате услуги, пътища? Значи айти с 10 бона да плаща 10% данък, а иска от държавата път, влак, детска? Е, откъде бе мен? Да не пожелание

4

Анонимен

преди 6 часа

За някои общини верно е единствения транспорт, ама общините не щът да плащат, хелле пък пътуващите (главно възрастни хора)....... А разходите са си големи! Пусле мъррморите, че БДЖ било на загуба, туй-онуй