143

Анонимен

преди 6 дни

Светъл им път , взеха да падат при тренировки без война. Радев нали щеше там да пилотира ф16 , къде се скрил или мисли , че е атентат

142

Анонимен

преди 6 дни

Къде са им парашутите на тия ?

141

Урсула

преди 6 дни

Обаче предшественикът му L29 трудно излиташе при горещо време. Имахме случаи, когато направо пропадаше над БПРС. Единия даже мина на 90 градуса покрай високите антени :) Лошото беше, че спалното ни и изобщо сградата, бе точно под излитащите самолети. Буквално над главата ти. И гледаш как самолетът ще падне, замръзваш и нищо не може да направиш. Нямаха мощност тия прахосмукачки Л29, макар че минаваха скоростта на звука.

140

Урсула

преди 6 дни

Имахме случай, когато Л39 заора и се окопа в нивата след края на пистата, но не успя да катастрофира. Но това бяха учебни полети. Лично на мен ми харесваха Л39, защото шумяха доста малко при излитане и кацане :) Примерно в сравнение с Миг 21, тоя си беше Мерцедес или Лексус като шум.

139

Урсула

преди 6 дни

Добър самолет. Навремето всички летяха на Л39. Обслужвахме полети на тия и предшественикът му L29. Тогава имахме катастрофа в Каменец през 1990 година, загинаха двамата пилоти. Случват се такива работи. Само че L29 си бяха прахосмукачки, трудно излитаха в горещо време. Но L39 е друга бира. Специално тоя е модернизиран юни месец в Чехия.

138

Летец

преди 6 дни

В летателния план въобще няма летене на такава височина. Въобще.

137

лили

преди 6 дни

100% вина на командващия Николай Русев командир на базата.Наредил е пилотите да летят"по атрактивно" на свръхмалка височина- забърсали с клоните на дърветата и до там. Това е второто убийство на този ***- един пилот по неговите"заповеди" загина в Черно море и сега тези двамата, заради кефа на тоя ***.Разтрел! Кой го прикрива???

136

Анонимен

преди 6 дни

40 годишен плевник със съмнителна поддръжка и инспекции. Учебно боен хахахаха божеее ми то това живи роднини няма. Тцтцтц. Жалко за пилотите и семействата им.

135

Сервиз, инспекция!

преди 6 дни

Сервиз, инспекция! Сервиз, инспекция! Сервиз, инспекция! Или в обратен ред!

134

Анонимен

преди 6 дни

КОЛКО ГОДИНИ ВВС СЕ УПРАВЛЯВА ОТ РАДЕВ? ЕЕЕЕ ТОВА Е РЕЗУЛТАТ ОТ НЕГОВИ УПРАЛЕНСКИ РЕШЕНИЯ-МИЛИОНИ ЗА РЕМОНТ НА СТАРИ КОШНИЦИ И ВВС НЕБОЕСПОСОБНА ,КОЛКО ЧОВЕШКИ ЖИВОТА БЯХА ЗАГУБЕНИ ЗАРАДИ НЕКАДЪРНИКА ПОЗЬОР.!ДА !УПРАВЛЕНИЕ НЕ Е САМО КРЕВАТНА ГИМНАСТИКА И КОРЕМНО!БЕЗОЧИЕ!

133

Анонимен

преди 6 дни

Жалко за момчетата, да почиват в мир! Единственото утешително в цялата история е, че тъй като сме трагикомично жалки, никой няма да си направи труда да ни напада.

132

4 ГОДИНИ ХАОС В БГ.

преди 6 дни

КОЙ КАРА САМОЛЕТА, МАЙСТОРИ НА ПРОТЕСТИТЕ...??..... ДЕ ГО ВИРНАТИЯ ЮМРУК?...

131

Анонимен

преди 6 дни

Кво чета..... Т ъ п и т е военни пак се проявили

130

СЛУЧАЯТ ПРИГОЖИН....

преди 6 дни

АНАЛОГИЧЕН СЛУЧАЙ......

129

До 129

преди 6 дни

Имаш ли една гънка в главата?С Ме 109 по- безопасно ли е?Американците що се трепят и то с по- нови?Бог да прости летците!

128

До 130

преди 6 дни

Така ли и порасна ли ти малката пушка, като пишеш с големи букви още по-големи глупости защото реши,че тук ти е Урколадия

127

До 129

преди 6 дни

И от кога не е подържан,а или България има пари да плаща 1 милиард членски внос за НАТО,а техниката няма пари да се подържа нали така казва сегашния Вожд

126

ПАРТИЯТА НА РУСИЯ

преди 6 дни

УТЕЧЕ В КАНАЛА..... ГЛАВНИЯ КОМАНДВАЩ Е КАРЪК ЗА БЪЛГАРИЯ...

125

Анонимен

преди 6 дни

Колко да е Атлантическа трошката след като е произведена през 61г. в Чехословакия и е приета за използване във всички държави от Варшавския договор за трениране на пилоти. Този самолет е наследство на вашия вожд, печатарът със 7 клас образование, бай ви Тошо. И той като вас е един селски бек, с 70 IQ, човек от пролетариата - роден в калта.

124

До.127

преди 6 дни

Смени опорката просяк с големи букви и малка пушка,да не харесваш украинските просяци няма нищо общо с русофилството