До Анонимен 289 - Tи да нямаш някое порше от коллекцията на Лено или да го. е карал. Джеймс Дийн, че да очакваш, да си. на жус или дори на печалба? Аре стига!
Рено Клио GT 4 комби мотор К9К 90 коня. Лукс-а малко куца, возията не е зле, но не е и много добре, много е шумна и има ужасно лоши фарове. *** оригинален от Рено 320лв. комплект. Ангренаж 350 лв комплект. Гори 4,2 средно с летни гуми без климатика. Е, на мен ми стига.
А, Порше не били зле!!! Аз имах Кайен, побеля ми главата от него. 2 г. и го продадох на загуба.
Аз заложих на японско-френски автомобил, демек Нисан. Няма грешка, евтин за поддръжка и не се краде. Немските са много зле, като изключвам Порше, но там цената е уау.
12хил.лв. вече е 25хил.лв.,уж новито са по добри и сигурни а на краш тестовете пак става на консерва.Китайците се усетиха че Ваг и компания от Европа им пробутват *** за необосновано много пари и взеха нещата в свои ръце.Ще се случи това което се случи с Нокиа,Ериксон и Алкател,единственото нещо което ги спира за момента са ненормалните мита.Време е управляващите Европа да слязат от паралелния свят в който живеят.
Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa? Ами това, че Китай се превръща в автомобилен гигант и за 2023 е АБСОЛЮТЕН ЛИДЕР при електрическите и хибридни автомобили (само китайската БИД е продала повече такива, отколкото Тесла и VW всети заедено, а в Китай вече има над 100 производителя на ел. автомобили). Китайските да два пъти по евтини при равно или превъзхождащо КАЧЕСТВО (батериите на тези от ЕС са китайски, в китай се произвеждат всичко съществено за тях). САЩ-100% мито веве
До Анонимен/265 "Запада източва бившия соц лагер вече 34 години. Явно соц лагера вече не е съгласен ." - така е. 80те години в холандия 20% са се водели бедни. Преди няколко години - 4.5%. Но докато някои на Изток не са съгласни да бъдат източвани, други вече СА източени. както всъщност и западняците.
До 277: то да бяха допълнения с нуждите на шофьора или пътниците но те са ненужни и скъпи и евтино направени.
Гадните Китайци почнаха да продават коли от друг свят.NIO P9 поставя в неравностойно положение супер автомобили,като Ламбо,Бугати,Бентли и т.н.При масовите автомобили е същата работа.Немските премиумии вероятно ще са най засегнати в бъдеще.Ще трябва да махнат дизела и бензина и да намалят цените.Това няма как да стане без нови Трабанти ама на ток с Китайски части.
Постоянно статии за ежемесечен ръст в търсене на нови коли, а истината била че сме с 3 млн назад.
ККП са заповядали всяка китайска кола да стане на микрофон, да праща всички данни от камерите, gps-а и микрофона на китайските тайни служби. Там всеки един с някаква китайска джаджа има досие и се записва всичко, което прави. Къде ходи, не дай боже да имате и банкиране на някое Хуявейче, че тогава даже и парите ви гледат, освен че ви записват как cepeте и ви гледат на живо китайци как си бършете гъзoвете. Не мерси.
Българина може всичко да го правиш, но пипнеш ли му BMW-то или ракията, става див звяр. Не си правете илюзии, че можете да свалите българите от немските автомобили.
По-добре да карам раздрънкан мерцедес на 30 години, от колкото да се возя на китайски таблет с гуми. Китодар кара Мерцедес 190, гледайте го в бричка.ком.
Оскъпяването на автомобилите с различни "екстри" е една от причината. Фолксваген, са далеч от името си - народна кола. Никой не произвежда народни коли, а някакви ненужно скъпи возила. Елементарно е!
Преди две години брат ми си взе чисто ново BMW. Чисто ново, като ви казвам - от магазина. Той е само на 24 години и ни изненада страшно много, защото не ни беше казал, че е гей. В крайна сметка преглътнахме го и сега живеем в мир и уважение. Уважавайте и вие различните. Живота стана много труден.
Причината е, че всички искаме 3 литра нагоре дизели с печки вебасто, но вие ни предлагате котлони и прахосмукачки. Те тва е.
Щом се водят по акъла на САЩ да страдат. Така и не проумяха, че САЩ искат да завладеят европейските пазари, както Европа унищожи нашето производство за да сме зависими от тях и да си пращат по некачествените стоки тук.
Каква е рeaлнocттa зa aнeмичния aвтoмoбилeн пaзap в Eвpoпa?