До Анонимен 20. Ами разбираме защото сме любознателни, интересуваме се и четем. Съжалявай себе си че си напълно безпросветен.
Въздушната линейка я следят като сериал. Толкова екзотично, че всеки ден съобщават какво се случва с линейката.
"...и за монтирането на т.нар. черна кутия и интегрирането на софтуера, които са преминали всички необходими изпити по лицензиране" - Този хеликоптер до сега без черна кутия и лиценз ли е летял?
Да и сложат нов катализатор и да и сменят феродото на спирачките и да видят дали не тече радиатора
Моделът е AW109S Grand на италианската корпорация AgustaWestland, а двигателите са Pratt & Whitney Canada PW207C. Общо взето мазало от всички западни държави. Предполагам надеждността е под всякаква критика, но ние няма да разберем ако се чупи често.
До Анонимен100 часа означава не само времето когато лети, но и времето когато не лети но е с включен двигател.
профилактика или ремонт - 5 хил. евро. на ден + цената на консумативи и резервни части + командировка на служители от италия. разбира се че ще го правят често.
верно че ще се окаже втора ръка с нова боя!Ако на всеки 100 часа полет влиза за по две седмици техническо обслужване .Със какъв двигател е?Гори ли яко масло?
Зарязаха здравите и хубавите Ми 8, които имаха ресурс още и при поддръжка щяха да свършат още работа, но нали Ми 8 са руски купиха тия кошнички малки червени въртолетчета. Те червените нито имат товароподемност, нито обем на товара, а беше ясно, че ще се трошат постоянно.Ще поеме ли сега Кирил Петков разходите по ремонта след като той ни ги натрсе!?
Въздушната линейка влиза в сервиз, сменя я военен транспорт