23

Анонимен

преди 1 седмица

Тия не я гасят, тая линейка! 200 часа са 8 24 часови периода!

22

Наблюдател

преди 1 седмица

има ли от новите прегледи коя еко категория е?

21

Анонимен

преди 1 седмица

До Анонимен 20. Ами разбираме защото сме любознателни, интересуваме се и четем. Съжалявай себе си че си напълно безпросветен.

20

Анонимен

преди 1 седмица

бре, коп е йките вече и от авиация разбират. Жал ми е за вас!

19

Анонимен

преди 1 седмица

Въздушната линейка я следят като сериал. Толкова екзотично, че всеки ден съобщават какво се случва с линейката.

18

Анонимен

преди 1 седмица

"...и за монтирането на т.нар. черна кутия и интегрирането на софтуера, които са преминали всички необходими изпити по лицензиране" - Този хеликоптер до сега без черна кутия и лиценз ли е летял?

17

Анонимен

преди 1 седмица

Да и сложат нов катализатор и да и сменят феродото на спирачките и да видят дали не тече радиатора

16

Анонимен

преди 1 седмица

Дали са ни някаква бракма, а така се гордеехме с европейската помощ.

15

До Анонимен

преди 1 седмица

Моделът е AW109S Grand на италианската корпорация AgustaWestland, а двигателите са Pratt & Whitney Canada PW207C. Общо взето мазало от всички западни държави. Предполагам надеждността е под всякаква критика, но ние няма да разберем ако се чупи често.

14

ивко

преди 1 седмица

До Анонимен100 часа означава не само времето когато лети, но и времето когато не лети но е с включен двигател.

13

ивко

преди 1 седмица

профилактика или ремонт - 5 хил. евро. на ден + цената на консумативи и резервни части + командировка на служители от италия. разбира се че ще го правят често.

12

Вертолет

преди 1 седмица

Че таа линейка кога работи, че я ремонтират вече?

11

Анонимен

преди 1 седмица

Е, на стари като се купува така става. Колко летателни часа издържа?

10

По здравна каца

преди 1 седмица

Въздушната линейка влиза в сервиз, сменя я лешояд.

9

Анонимен

преди 1 седмица

*** тя летя 3-4 пъти. Кога станаха 200 часа?

8

Анонимен

преди 1 седмица

Преработила се е,горката!

7

Анонимен

преди 1 седмица

верно че ще се окаже втора ръка с нова боя!Ако на всеки 100 часа полет влиза за по две седмици техническо обслужване .Със какъв двигател е?Гори ли яко масло?

6

Пак Добре

преди 1 седмица

че не е Тупнала със все Болният и Екипът, че вместо да Спаси-Живот, ще Вземе и то няколко!!

5

Анонимен

преди 1 седмица

Зарязаха здравите и хубавите Ми 8, които имаха ресурс още и при поддръжка щяха да свършат още работа, но нали Ми 8 са руски купиха тия кошнички малки червени въртолетчета. Те червените нито имат товароподемност, нито обем на товара, а беше ясно, че ще се трошат постоянно.Ще поеме ли сега Кирил Петков разходите по ремонта след като той ни ги натрсе!?

4

Анонимен

преди 1 седмица

заваля дъжд и не иска да пали ли? те и италианските коли са така открай време