Другарю, аз доколкото знам, деца нямам.Явно вие имате друга информация.Само да кажа, преди да сте си отворил устата, СЕСТРА СЪЩО НЯМАМ!Останалото хората ще преценят по писанията!
Вие, другарю, май само на къси разстояния пътувате. Ама ние пътуваме на къси и дълги. БДЖ в сегашния си вариант е неприемлив и недопустим и в двата варианта. И престанете постоянно да вадите на показ децата си, за да печелите симпатии. Когато нямате аргументи повтаряте ехидно чуждите думи и слагате децата си като щит. Точно вие с децата не бива да премълчаване недопустимите условия на пътуване, за да не пътуват и децата ви със същото БДЖ след години.
До коментар 19Заплашване,смрад,м.изерия,жега и студ, и къде казах че трябва да е така? Явно сте от хората който не ползват влак, за да стигнат до работа или да се приберат.Ще се радвам такива като вас да им дерат кожата за пътуване, до работното място, вместо да купят нещо на детето си,!Довиждане другарю недоволен, ползвай авто транспорта като не ти отърва ЖЕЛЕЗОПЪТНИЯ, НО там цената е друга!
До 18 И според теб да мълчим и да търпим всичко случващо се, така ли? Да пътуваме в koчини, в cмpaд, без никакво разписание, когато дойде влакът, когато ни закара, да търпим студ и жега и apoгaнтнoто поведение на персонала и ръководството? И си тръгнал да ни заплашваш, че сме щели да останем без това подобие на ЖП превоз? Внушаваш стpaх, за да ни накараш да мълчим. Типично комyниcтичeски инстpyмент.
Разни екс експерти, изказват мнение за актуални теми.То писания че ПИМК еди какво си, еди що си, много са добри, а държавното БДЖ ПП, само негативи за него,Хората са толкова т ъпи, че не могат да осъзнаят че след затриването на Пътнически Превози, ще плащат двойно и тройно за същият превоз, и същото време за път, защото в железниците ограниченията за скорост се спазват.ХОРА, РАЗБЕРЕТЕ ЧЕ ВЕЧЕ НЯМА ДРУГО ЗА КРАДЕНЕ В ДЪРЖАВАТА НИ, ОСТАНА БДЖ, АЕЦ КОЗЛОДУЙ, И ГОРАТА КОЯТО МАФИЯТА ИЗСЕЧЕ,!
Манталитетът! Манталитетът на работещите в БДЖ! Изцяло рестарт. Събран всякакви, мислят, че се качили на влака само да се повозят. Ако няма пътници, за тях е по- добре. Цялото управление на БДЖ е лeш. Адвокати наели, да се нахвърлят срещу недоволните пътници, а пътниците никой адвокат не защитава от пpoвaлeнoто БДЖ. Никога не знаеш в каква *** ще седнеш, как ще пътуваш, дали ще се пържиш, или ще замръзнеш, кога ще стигнеш, ако изобщо стигнеш...
Нямам спомен конкретно за тази доставка, но при други подобни знам че вагоните идваха безвъзмездно, като от българска страна се плащаше обновяването и други разходи по получаването.
Нови вагони? Гвоздейков ни вкара в поредната неизгодна сделка за милиони! Няма обяснение на феномена България. Никой не работи, всички крадат, далавери превъртат едни пари, хазната пълна и само пари се размятват, тези факири надминаха и индийските!
атлантизма е така, милиарди за оръжие и западна пропаганда и хиляди за стари вагони..бдж е с 50 г назад, това не се наваксва, всичко е за ново строителство от до
Оправете товарния транспорт. Тогава и БДЖ ще дръпне. Самата структура на железниците в България не предполага особено ползване за пътникопоток. Гарите са накрая на града/селото. В Германия/Франция са в центъра и са основен транспорт към/от града.
Ако имаше каквото и да е желание от страна на държавата да се подобри ЖП транспорта досега да имаме и електрически влакове като в Япония, само дето тука парите на данъкоплатците отиват за всичко друго но не и за подобряване на качестово ни на живот. Така ще си караме с каручките от соца, докато съвсем не се разпаднат и лека му пръст на дядо Тодор че ги има и тях че иначе кой знае на какво положение щяхме да сме.
Вече нищо не е в състояние да ни изведе държавата от тоталната Криза, дори и нова Диктатура..., вече е твърде късно!
Те на софианци пъпа им е хвърлен в Бургас.Магистрала си направиха до морето, сега се мъчат в нови вагони пак до Бургас и морето. Бургас ще стане пристанище на София, както пееше в една песен Тодор Колев ама за други градове
Споко, френските влакове са дори по-зле и от нашите и много по-мръсни. Можем да се гордеем, че този път не сме на дъното!
Дори новите вагони не могат да изкарат БДЖ от миналото