В една нормална държава тези коли ако не се отремонтират в определен срок се спират от движение.
Поредната умнотоя. Иде ми дойде ми. Простациииии мислете малко бре. Почнете с горивата щото каквато и да е кола с нашите горива след година две е тотално изхабена. После може ли българистаеца да си купува нови коли. И така. Ама мислене трябва
Ей, гербаджии това не е решение! Кажете на хората поне година предварително ще ви спираме колите и това е последният преглед без катализатор и това е. Но да не спирате камиони и автобуси, зад които не се кара, а колата на бай Гошо от някое село дето се кара веднъж в месеца какво ви пречи?! П.п. нямам личен интерес.
Мамалеееееееййййй! И ся Пиронков 'ко '*** пра'й? Кой ' ще връща сега рушветите? И къде 'ше го крият сега от любовта на едрата буржоазия?! М?
Един коментиращ по долу се чуди как 15 годишна кола може да влезе в нормите....Може, приятелю. Ама не и чипосан дизел без DPF. Масово св купуват стари дизеларки. Бегачките на бедните, които грам не мислят за екология и здраве. Мисля само дали вървяла и колко червени букви има на TDI. Аз лично карам Honda Accord 2.4 2009 бензин и на прегледа човека се стъписа и рече, че има перфектни емисии. Кола на 15 години и 180 000км. Ама не е дизел.....не става.....
Пак ли отнякъде ни командват??? Колите ви така, жените ви иначе... Не може да се живее нормално в тази държава. Навсякъде мислят за своето население, само тук мислят как да го доунищожат. На мен ми откраднаха катализатора. Кого да обвиня?? Ако сложа нов, колко ще остане на колата?? Тировете не замърсяват. Никой нищо, само колите на хората
За качествата на горивото никой не говори, сипваш в Германия, колата в нормите, сипваш в България и я спират от движение, иначе пак ще дерем бедните, а доставчиците на гориво може и мазут да ни продават, българското гориво дали ще мине германска проверка!
От 20 години карам коли на бензин/газ, ама с тия безумни промени ще ме накарат да си взема един дизелов чаделник и да му оскубя къде що има катализатори и пр. по него. После един ремап при кварталния майстор и отзад да става все едно на въглища се кара. Ей тва е жалката и тъжна истина.
Интересно как се оправя 30 год. таралясник? Най-ниски заплати,най-стари автомобили.Престанете да гледате как е в Германия.Далече сме от тамошния стандарт и доходи.
С тия завишени норми на екология и 100 дни да дадете все тая, оправете си нормите , а не ние да си оправяме колите! А тоя смешния министър да се маха на мига!
Селяните обожават да дишат изгорели газове над нормите.... Особено дизеларите. Колкото повече дими - толкова по-голям престиж.
Все едно нищо не направиха! Как 15 годишна кола може да има спецификациите си, както когато е била нова?!? За амортизации чували ли са тези?!?
Ала бала и нищо , бракувам колата и си я правя на генератор за ток в двора нито данъци нито застраховки и пак екология никаква
В Германия е така, дават ти срок да оправиш неизправностите, в който таксата важи..Не спазиш ли срока плащаш наново за нов преглед.
Вземете ми повярваите, кола пуши от 4- ри неща свързани със износване от 250 000 км нагоре според колата... 1-во гумички клапани 2- водачи клапани 3 сегменти 4 - бутала -- стигнем ли до 4 правим и 1 ,2,3 --- ако сменим катализатор на пушещ автомобил за нула време сме го запушили според колко масло ни гори от водачите може да вади направо син дим и на 1000 км да гори 1л масло така че може и лесно да се управите но може и да мислите др вариант ....
Зора е за евро 4 и 5--другте са със големи норми а за някои няма нищо ! Евро 4и5 са малък процент на база всички автомобили още от 19..... година !
Няма да спират колите с проблемни газове