Оказва се че Българската фирма която е създала вагоните за поръчката на БДЖ като разбрала че ще е на 100% тяхна и вдигнали цената 3 пъти. Ама не е като фашистка България преди каманиzма които са строили държавата. Аре мрън мрън к о л х з н и ц и
БДЖ е лош избор за пътуване. За какво ни наблъскаха тия вагони тип автобус? Ще стоят хората с часове плътно един до друг в тясното, без да могат да се раздвижат. Удобни са за пътнически влак на къси разстояния, за дълги разстояния не са подходящи. Тия мислят ли като ги купуват, или търсят само дaлaвepaта? И прозорците не се отварят. При тези зарази, пандемии и т.н. много хора не трябва да са набутани наобщо в тясно пространство. Един болен- всички ще натръшка.
ВСЕ ОЩЕ " ДЪРЖАВЕН КАПИТАЛИЗЪМ".../сиреч " комунизъм"/---- ЗАТОВА ТАМ ВЪРВЯТ ВСИЧКИ ДАЛАВЕРИ!
Моргата за отпадъци България. След няколко години ще претопим всички отпадъци с отпадъците които складират и горят, ще ги преработим в ценни метали, ще платим вредните емисии и ще подарим суровините на господарите.
Наведоха се на ЕК и не купиха нови китайски влакове и вагони като сърбите а вземат по скъпо втора употреба от немско!
Още бракувани немски коптори за колония БългЕрия...А "бързия влак" значи под 16 часа от СойФия до Бургас!
Не ми слагай минус има я ифотъо в офффф нюз, напиши в гугъл и ще видиш,че верно се е движил назад 20 км. върнал се към София и взел завоя за Пловдив, това го казва пасажер от влака, казва след 4 часа пак бяхме в София и взехме завоя към Пловдив хаха
Оня ден бързия влак до Бургас стигнал с 6 часа закъснение, движил се и назад! Това БДЖ направо е за награда. Малко се подиграват с пасажерите,ама и 20 км. да се движи назад хахахаха, не стига че стига за 7 часа до морето,ами се движи и 20 км. назад, та да стигне за 12 часа хахахахаааааааааа
Ура.30+ порядъчно експлоатирани германски вагони.Гвоздейков продължава да си прави безмозъчен PR.
Тази подбалканска линия до Бургас и с разклонението от Карнобат до Варна трябва да я направят или за влакове Маглевс 500 км/ч или поне за 330 км/ч с влак на водородни клетки. И в двата случая е Еко транспорт без конкуренция през долината на розите.
България няма пари за нови вагони ....пожарни ...да не говорим за хеликоптери и самолети .....ама да си подарява златото барабар с всички ценни метали може ! Да изчезват 4 милиарда от една банка ...може .....да се купуват нови бмв-та може ....депутати с палати и набъбнали сметки може ...а и не на последно място ...само еднократно 80 милиона евро за Украйна ...може !
Новозакупени, не нови... Пишете го в статията, а в заглавието - си пестите буквите след "ново"
Фалирала държавна фирма, и там потъват милионите на българите, защото никой не знае за какво....!
ВАГОНИТЕ НА ВЛАКОВИТЕ ЗА ВАРНА И ВИДИН СА КАТ ДУШЕГЕБКИ--- НЯМАТ НИТО ОТВОРЕНИ ПРОЗОРЦИ, НИТО КЛИМАТИЦИ---- КУПИНИ СА ЗА СКРАП ОТ СТАРОТО ГДР НА ЕФТИНДЖОС, ЗАЩОТО ПАРИТЕ СЕ КРАДАТ ОТ АДМИНИСТРАЦИЯТА НА БДЖ!!!!
Още германски вагони за бързия влак "Чайка" между София и Бургас