Толкова предвижват 70-90 годишните, че постоянно слушаме и четем как ги мамят и мятат пачки през терасите на ало измамници, толкова са предвидливи и толкова и мислят. :D
Така предвиждат, какво ще стане, че редовно ги гледам да си блъскат главите във ветрините на магазините, толкова виждат и такива рефлекси имат, като на умряла котка.
Опитът при по-възрастните шофьори е решаващ. На тях не им се налага да показват рефлекси, те са предвидили какво ще стане и са реагирали много по-рано.
Просто близките им виждат, че вече са негодни за да шофират и за тяхно и всеобщо добро са им "скъсали" книжките. Само възрастните не го виждат или по-скоро се правят, че не им е дошло времето за да не шофират.
ДО 30Не съм виждал 75-80-85, че даже и над 90-годишни да са с добри рефрекси! НЯМА ТАКИВА! Всичко над 75 е със забавени рефрекси! Проста физиология! Все още и още доста дълго време ще е така, поне докато не измислят неща, които да забавят тези процеси, дотогава това са ФАКТИТЕ!
Познавам доста шофьори на по над 75, 80, 85 и даже над 90 години. Шофират си доста добре, много по-добре от повечето младежи. Някои се отказаха да шофират главно под натиска на близките си, а не че не можеха вече да шофират безопасно
Доста от младите шофьори са много по- зле в шофирането и от възрастните ,но въпреки това 80 г. е "пределна възраст" ,за да може да се шофира безопасно от страна на такъв водач на МПС ,както за него ,така и за останалите.Колкото и да е добър възрастния водач в шофирането и да няма здравословни проблеми от какъвто и да било характер ,които да пречат на шофирането му ,реакциите най- малкото не са същите ,за да бъде адекватен -необходими са законодателни промени ,за шофиране до 70 г. възраст.
Има резон да стане както в Япония ио то от много години. Възрастен шьофьор, върнал книжката си доброволно получава 173 долара годишно за транспортни нужди с такси. ЕС какво чака?
Вероятно някой младок е напинял отзад и човека се е притеснил и направил белята. Принципно не е добре да се дават шофьорски книжки на младежи под 50 годишна възраст.
Европейският съюз обмисля въвеждането на нови правила за по-възрастните шофьори, които са насочени към подобряване на пътната безопасност. Тази инициатива известна като Vision Zero, се фокусира върху осигуряването на психичното здраве на по-възрастните шофьори и включва няколко ключови предложения.
До Анонимен ДОПри дизеловите автомобили проблем са твърдите частици, като има филтри автомобила замърсява по-малко от бензиновите. Така, че недей много да злобеев защо не си минал с таралясника си, а друга са. Пак стигаме до това, че не гледате вие да сте добре, а другите да са зле!
Но има и много по-стари от 80 г.но вместо да има ранят да карат ,ми идтърс на транспорта се чуди как да плащаме повече пари по прегледите ,уж спазвали европейски правила ,то всеки българин не може да си купи нова кола ,масларките на нафта ,замърсяват всичко но бензиновите са не годни
Дядките ми дават минуси, не им харесва това, но то какво остана в тази страна, повечето са пенсионери около 2 милионна, милион и половина деца, още толкова римляни, пиянките, и я останаха 1 милион да плащат данъци...
Както и женските, качил се ЧЕХЛЪЛА и жена му го кара, ти неможеш ли да караш ЧЕХЪЛ. Даже познавам такъв, който не кара той, а жена му, защото го е страх, иначе има и С-категория,а ама не я ползва книжката, от страх, ЧЕХЛЪЛИ.
Време е да се направят истински медицински прегледи за хора над 65 години, задължително включвайки офтамотолог, психиатър, невролози, и изследвания за реакции!!! Но реални! За съжаление дори и да се въведат такива задължителни изследвания, навярно всичко ще е фиктивно... Нагледах се на всякакви дядковки,че и бабички които не могат да карат! Гледам една бабичка изкачва един стръмен участък с един голф 3-ка, разпадащ се, и на полусъединител, а отпред има светофар, неможе да спре, незнае как...
Шофьор на 80 г. блъсна мъж на 83 г. на пешеходна пътека