Слушам света така, светът иначе,еко,еко.Индийците и Китайците са над 3 милиарда души.В райската България сме 6 милиона. Читави в млада и трудоспособна възраст около 2.5 милиона.Другите или за деца по 18г. Или са пенсионери 65г. +.Та ако азиатците пръснат или идат по нужда,ние ще ги наваксаме след 200 години.Американецът си кара 6.2 V8 хеми или 5.7.Ние тук с Корса или Ярис 1.0 3 цилиндрова замърсяваме...... Хайде няма нужда!Не мерете с двоен аршин.
Ако тъй продължавате г-н транспортен министър ще се дерегистрират 1 000 000 коли.90% от българите нямат пари за чисто нови автомобили. От там няма да правят ГО,няма Данъци,Няма винетка към АПИ и няма и пари за пунктовете за ГТП. Гаранционният фонд ще ревне, оборотът на бензиностанциите ще падне с 1/2,магазините и вносителите на авто-части и консумативи,гуми, акумулатори и т.н.Та с две думи имах 4-ки по аритметика,та държавата ще загуби милиард.Щото българинът обича да си потяга возилото.
Как ли ще минат преглед колите за по милион лева ,от производителя им дават 400 -500 гр/км со2 Бугати ,Ферари , Ламборгини пише го в характеристиките им
Му е забит ръждясал пирон в главата му. От Главчев до последния смахнат в това правителство, всички за Белене!
Гвоздейков - ли Пиронков ли - целата държава е в хаус и вие не правите изключение. Побъркахте народа с вашите изисквания. Кой кара нови те коли - министрите, депутатите, влакта и некой друг бизнисмен и мутра, остонолото кара коли над 20 годишни. Когато хората си ги купували не е имало разните му измислени ЕКО 1,2,3 и пр. Е кажете как да стане екото ще ми купи ли нова кола?
всичките политYтки и дYпедати сте хаоса в колония БългЕрия!!! Всичките сте за пожизнено настаняване в петзвездния хотел ЦСЗ на Бай Ставри,лустрация и редовно обезпаразитяване под душовете в колона по един на сапунчето!
Като не мине колата гтп има други начини...ще горя кабели ще забърквам отровни смеси които отделят поне 50 пъти повече отрова от газовете. Важното е да няма пародията държава с олигофренското име България...
Тази сутрин минах технически преглед. С изключение на новата цена от 80лв ( доколкото си спомням лани беше 50 ) никаква друга разлика не видях. Даже ми се струва, че по-бързо става процедурата.
Абе софиянци, много ви тормозят с тези ГТП. Добре, че в останалата част на страната тези прегледи не важат.
"А що се отнася до дизелите: основният замърсител при тях са твърдите частици т.е дима, а не со2!" Е г а ти глипостта! Може би диезелът отделя кислород вместо CO2?
"на бензин не покриваш нормите, няма как на газ да ги покриеш. Газта е по-капризно гориво... писнало ми е да седя зад някой с АГУ и да ми "люти" на очите, защото бил еко...." Явно нямаш много връзка с главния мозък.
Гвоздейков, я сподели защо, колите които са си поставили LPG уредби не се водят ЕКО? Щото ще инвестораш 2000 лв и ще продължиш да карас по-скъпото гориво ли?
Гвоздейков хаоса е в главата ти. Такива като теб се чудят по цял ден какви щуротии да измислят та да имитират дейност. Спрете експериментите. То не бяха финни частици, газове и какво ли още не, а старите шкоди и камази пушат като печки *** любов. Не се виждат пушеците от печките на ***..ските квартали, защото изборите са важни.
За пореден път замитане на неадекватност и натягане пред еврочиновниците. Нашите йесмени предадоха интереса на българите и сега, за да замажат положението се гърчат като змиорка! А нородО блее и спи, докато го свалят от колите и го направят пешеходец!
Гвоздейков, не само че хаос има, даже не е от две седмици, ами откакто ГТП са дадени в ръцете на частници и след това набутахте Демакс в цялата схема. Седнете и прегледайте цялата наредба Н-32 да видите какви пропуски и какви недомислици има.
Гвоздейков: Хаос с техническите прегледи на колите няма