При Бай Тошо чаках две седмици за колата. Кола се купуваше при първа доставка, а доставки имаше няколко пъти в годината. Само за Лада се чакаше повече. Трябваше само да си посочил вида на колата преди доставката, а не след доставката да си прехвърлиш номера за този вид кола. Това съм го играл и не ми говори басните за 10 години чакане. Преди 5-6 години един приятел чака една година и десет месеца за новата си кола, защото искаше да е синя.
Истината е, че не сме първи, а сме последни по регистрации на нови коли на човек от населението. Изоставаме около 5-6 пъти от средното ниво за ЕС. Този уж висок ръст при ниска база означава още по-голямо изоставане от другите държави. Имали сме 30,8% ръст, Ами ако базата е 3 коли и станат 4, това е ръст от 33%.
Добри продажби? Това е голяма подигравка. 10 ПЪТИ по малко продажби на 1000 души от други страни в ЕС.
Страхотна статистика! Ако миналата година са купени 5 бр. нови коли, а тази година са 10 бр. какъв е ръста? Направо сме извън класацията!
Само където в "колхозния" пак според АСЕА за 2023 година продадените нови коли на 1000 лица са 13.76 броя,или точно с 260% повече отколкото в"богата"евроатлантическа България!
С кола не . няма къде да избягаш. По добре лодка с платна яхта . Минаваш босвора и натам пътя за света е отворен.
Сега е момента за нова кола. Утре като завалят бомбите товаря семейството и с *** газ нанякъде. Трябва сигурна нова кола проходима и голям резервоар . Недвижимито имущество фаб 3000 го прави движимо че чак летящо . А ние сме все по сигурна цел.
Така става когато бюджета се прави от ПП-ДБ, както стана последните 3-4 години. Ако искате да обеднеем, гласувайте за партии с диктаторчета, като Копейката, Борисов, Пеевски, Доган или Слави чалгаря....
Номер 1 сме по регистрация на нови коли, но не и електрички