На гумите си има белег до къде може да се ползват зимните са със два белега вторият е на минималната дълбочина на лятната гума... И като чета коментарите че и този който е копирал статията от преводача е явно повечето не карате със нови гуми... Сега проверете закона колко милиметра трябва да е зимният и летният грайфер и ще ви стане ясно че статията е пълнеж ps/ чифт гуми за година изхабяваме на автомобил в семейството...
Качествената гума се износва много по - бързо от евтината.Затова се справя много по - добре в лоши условия,а не ,че трябва да се износват бавно....
Те говорят за екология, аз разбирам: икономическа война с китай, ай да видим кой повече ще издържи, разглезения европеец свикнал на всякакви нови еврини глезотийки
Глупости, това няма нищо общо с околната среда, гумите се използват напълно след употреба. ЕК цели да се увеличат катастрофите да намалее населението и старите коли, за да може да се купуват по-нови.
До 42 - Тея закони с емислят от хора, които не карат автомобили. Тях или ги возя или са с колела. В НАЙ-ДОБРИЯ СЛУЧАЙ, са с някаква малка градска и живеят на 2 км от работа.
Умно е пресложнието,защото качествената(европейска,евентуално японска)гума,няма нужда от често сменяне особено при това глобално затопляне,правилното екаплоатиране и безооасност най вече зависи от опита и съобразителността на задкормилното уст-во,едно време с "видинките" хората си караха цел8щогодишно и то в такива сурови зими,които сега са само далечни "сантиментални" спомени ;)
Аз и без друго ги карам докато не се нацепят по шевовете 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Се преобърне каручката,пътища много!!! ЕСГЕЙСКИТИ ДЕГРАДЪРЛЯЦИ ЧАК СЕГА ЛИ ИМ ДОЙДЕ НА ПРОСТИЯ АКЪЛЕЦ ,ЧЕ ЗИМНИ И ЛЕТНИ ГУМИ НЯМА,И ДА АКО Е МНОГО СТАРА ГУМАТА НО ИМА ГРАЙФЕР НЕ Е МНОГО ОК ,ЗАЩОТО КАУЧУКА Е ТВЪРД И ЕФЕКТА НА СПИРАЧКИТЕ Е ПОЧТИ НУЛЕВ.НЕЗНАМ КВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ СИ ПРАВИТЕ НО НИТО ЕДНА МЯРКА ИЗМИСЛЕНА ОТ ЕСЕСОВЦИ НЕ Е ПРОРАБОТИЛА В ПОЛЗА НА ЧОВЕЧЕСТВОТО ДОРИ ОБРАТНАТА!!! ХРАНИТЕ СЪЩО СА МНОГО ОТРОВНИ ПРИЧИНЯВАЩИ РАК,ТОВА КОГА ЩЕ СЕ СПОМЕНЕ И ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ?
И да има зимни и летни презервативи, летните задължително с канали за отвеждане на телесни течности а зимните с грайфер на квадратчета с остри ръбове за повече кеф лсбено като са нови и стърчат навънка ония характерни гумени рогца. Жените ще бъдат доволни, предполагам от такова решение.
Хахахаха, тия съвсем припаткаха. Гумата държи яко и се държи много добре, ама като грайфера падне под 6мм и става чудо на чудесата - вече съвсем не се държи като нова. А то и материала е остарял. Тия ми говорят за 3мм? Да направят един тест на гума 3мм, да видят как вече не спира за 40м колата от 100 до 0, ами й трябват 50+ метра...
До Анонимен 28 - внимавай! От високо много лесно се пада. И много боли!! Дано не ти се налага да го разбереш..
"Мнението на бачкотещия бачкер всезнайко за гумите никога не ме е интересувало." - Той целия ти скапан живот, никога не е бил интересен на когото и да е било, ама е па на - попаднал си тука и се дърлиш, като човек, дето никога не са го удряли в лицето, ама има нужда...
Аз като истински европеец си сменям гумите на 8 години. Само дето полицаите като едни русофили искат да ме глобяват.
ВИНАГИ СЪМ КАРАЛ С ВСЕСЕЗОННИ ГУМИ ОТ СТРАНАТА НА ХИЛЯДАТА ЕЗЕРА СЪС СМЯНА, СПОРЕД ЗАВИСИ, ПРЕЗ 8-10 ГОДИНИ...
След като трбява да се използват гумите за автомибили по-дълго, предлагам и презервативите да станат за многократна употреба. Да ги правят по-дебели, с грайфер.
ЕС с нови правила за шофьорите: Гумите се сменят по-рядко