Сакам да дращим фносна немска боя, ама неам толко паре, затуй ше си одам пеш, а мое и дасъберем некои лев за некоя народна колца.
До До 49 "Аз съм копейка и карам Хавал, с нищо не е по лош от Фолксваген" И Москвича не е по-лош.
До 49. Аз съм копейка и карам Хавал, с нищо не е по лош от Фолксваген, но ти сигурно караш нещо полуизгнило 20 годишно и си експерт.
Икономията е майка на мизерията. Не искам и да си помисля какви спестявания са направили надолу по веригата преди да засегнат директорите.
Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.
Тук само чета как некви другаре, които нова кола не са помирисвали от 1985 кога техните са зели Жигулата, обясняват какви били яки китайските тенекии. А през това време крепостните ПРОПИЩЕХА от техните китайски Москвичи, Лади и Волги :)))
Автомобилното изложение в Китай, Шанхай. Японските и немските концепт презентации определят бъдещето на автомобилната индустрия! Момчета, много сте закъсняли с концептите, всичко това на вашите концепти китайците вече го продават като реални автомобили, разходете се и вижте моделите по китайските павилиони, ставате смешни.
Китайските коли се продават с доживотна гаранция, а немските след две години започват да се развалят. Ако разрешат вноса на китайски коли, повече никой няма да купува немски, много скоро немските коли и цялата европейска автоиндустрия отива на кино.
С всички зелени идеи ще е зле, защото преди да се отхвърли нещо старо, трябва да има добро и работещо решение за новото, а не да води до фалит и невъзможност за съществуване. Такива решения се взимат от специалисти, а не с гласуване за или против.
Tesla спира доставките на Cybertruck и уволнява 14 000 служители. Причината - ниски продажби заради глобален спад на световния пазар на електромобили.
А бе, като не са убави китайските коли, защо ЕС иска да наложи безумни мита до 50% за китайски автомобили, нали не са убави, нали никой не купува китайски?
Урсула реве от трибуната на Европейския парламент: Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар. Защо реве Урсула, имат пари - субсидират, вие защо нямате пари за хюч събсидиарис, нямате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна.
Mercedes-Benz съобщи, че оперативните маржове са паднали до 9,6% от 14,9% от миналата година, докато продажбите на автомобили са паднали с 8%. Още няколко години с такива показатели и ще дойде време да говорим за прехода на Европа към превози на конска тяга.
Взеха луксозните поршета на шефовете на Volkswagen