До 79. И хибридите не стават, твърде сложно, за да е практично. Карам lexus rx 450h и lexus rx 300, няма разлика в разхода на гориво.
Че хибридните автомобили са най подходящи както са колите в Формула 1 имат електромотор и ДВГДемек от две крави мляко доиш
Ква хубава новина . На Тояга фабриката в Берлин дано още да бълва Тояги и да стоят по паркингите. Красота.
Зелените глупости на негодната брюкселска каста приключи, сега кой от тях ще поеме отговорност за загубите на индустрията, фалитите и загубата на хиляди работни места? Те се разпореждат с живота на хората като игра на монополи.
69. oоловните батерии (12 волтовите с които колата ти завърта мотора) отдавна са рециклируеми. От над 50 години сигурно, ако не и повече. Литиево-йонните (-полимерните) батерии на ел коли и смартфони не се рециклират. Защо ли, защото е много скъпо да се рециклират. Много по-евтино е да се бутнат пари под масата на политици, които да позволят да се изхвърлят на бунища или да се заравят. Същото е и с вятърните мелници и соларните панели. Всичко това под маската на зеленото робство.
И да ми подаряват, няма да взема електрически автомобил. Това не става за нищо, само проблеми с него.
54 - АМИ то за една обикновена кола знаеш ли колко се замърсява природата като се почне от изкопаването на рудата, преработки и т. н. за да се стигне до готов детайл. А и тя има АКУМУЛАТОР.
Германия се задръсти с е-коли, никой не иска да ги купи