Първо трябва да махнат проектите.Защтото учителите не преподават в час а оставят децата и си правят проектите .И да минат на изпит учителите повечето от тях не знаят какво правят там децата го питат той вика виж в интернет.СРАМОТА като гледам в по малките градове се назначават с познати.Писле децата не знаели ТЕ УЧИТЕЛИТЕ И ДИРЕКТОРИТЕ не знаят Продавал в кварталната бакалия и познат на директора и хоп станал УЧИТЕЛ. СРАМОТА И СЕ РЕВАТ ЧЕ ИМ МАЛКО ЗАПЛАТАТА ДА Е ГОВОРИМ ЗА ДР.ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ
Чиновниците от Министерството първо трябва да влязат като учители( не като проверяващи) в поне 50 училища( от които поне 1/3 с билингви и 1/3 с най- ниски резултати от външни оценявания) ,да предадат поне по 5 урока в една и съща паралелка и тогава ще могат да отговорят честно,почтено и професионално на трите простички въпроса:Защо?Как?Кога?
Интересно е и ,че те не могат да пишат правилно на български,НО много държат да научат и чужд език и децата ходят от ранна детска възраст на уроци 😂.
Едно не разбирам,защо трябваше да се сменя съдържанието на учебниците,вместо просто да се добавят новостите в тях.Аз съм на мнение ,че дори самите учители не знаят как да предадат материала ,какво остава за учениците.И как родителите да помогнат ,когато те самите са учили по съвсем различен начин.И това благодарение на нашите мили 240 прасета извинете "управници " в Парламента.
Какво става днес ако ученик не знае материята? Колко са повтарящите класове? Какви са наказанията, за това че не учат? Как са защитени учителите от родителите на учениците? Как са защитени учениците от калпави учители? - отговорите на тези въпроси са нищо, няма/малко, няма данни и никък. Ей затова и резултати - 2
Научете ги как да крадат от всички хора и така ще получат необходимите за вас практически умения.
Като спрем да се отнасяме с тях все едно са малки и глyпави! За пример: имам учебна тетрадка по мат. от 50-та година за първи клас - още на първата страница започва с цифрите от 1 до 10, събиране и изваждане. Днешните учебни тетрадки за първи клас - ченгелчета, чертички и много картинки, сакън да не се претоварят и да не им прегреят малките мозъчета?!? Резултатите са видими! Не трябва да се омаловажава и подтиска естествената любознателност на децата, а да се използва в правилна посока!
Събиране на билки и хартия , връщане на бутилки , летни бригади , Ленински съботници , часове по трудово обучение .Като струни бяхме .
"начело на Държавата", събрани от кол и въже....са 100% неграмотни във всяко отношение....Благодарение на тях неграмотността в България, от година на година расте...
Преди малко по радиото казаха, че учениците от Сингапур, Китай, Япония и Южна корея са най-подготвени и знаещи на междунарони съревнования. Не се чудете после защо 21 век е века на Азия. То и прабългарите са дошли оттам...но...можеше...можише...
Поредната *** ***, не разбираща за какво говори. Аман от изкуфели дърти лели като тая и шефката на синдиката на българските учители. Системата преди 10 учеше децата да мислят. Сега им дават да пишат "есета" и да пълнят джобовете на "колеги" специализирани в частните уроци. Ученици 8-10 клас сричат, не знаят да пишат и четат. Но отбелязваме "прогрес"! Тази година за олимпиадата в Румъния на министерството му се досвидя автобус и децата се лангъркаха 10 часа с влак приличащ на ***. Това е...
МЕСТАТА ВЪВ ВУ СА ПОВЕЧЕ ОТ УЧЕНИЦИТЕ, КОИТО ЗАВЪРШВАТ! И НАКРАЯ ВИСШИСТ ПИШИ С ГРАМАТИЧЕСКИ ГРЕШКИ И НЯМА ПОЗНАНИЯ ОТ ВИСШЕТО СИ ОБРАЗОВАНИЕ!
Едно време имахме една другарка по руски език, Васка Динева, още е жива, към 90 г е. А не знаеш и не си научил урока, имаше един пръстен на дясната ръка, го обръщаше и с него като те хакне по главата да видим следващия път дали няма да учиш. Такива умения ти даваше, че направо.
За практически умения и бачкери има техникуми, СПТУ-та и ТВУ-та. Требват ни отгледани от Образованието мозъци и потенциял за научен прогрес! А това не става с ежегодно оценяване на учениците със смешни тестове
Едно време като ученици бяхме 500 пъти по-натоварени от сега. Учехме всички предмети с еднакви часове и по много информация. А, сега-нищо не учат, учебничета с по 20 страници.
Решението е просто - тест за интелигентност за учителите при приемането им на работа както и психотест както за професионалните шофьори, както и забрана на учителските синдикати и премахване на колективните трудови договори в образованието.
Как да се повишат практическите умения на учениците?