По лични спомени знам, че жълтите павета са изготвени в Унгария.Толкова ли е трудна технологията на изготвянето им, та да не може да се произведат и в България?
Къде отидоха стотици жълти павета, които по времето на соц-а бяха извадени от булеварда в участъка между Ректората и Орлов мост? Отстраняването им било ужким временно, до извършването на ремонтите работи по булеварда. Да, Булевардът с лирични ритъм, както се пееше в една незабравима песен на Мишо Белчев. Не след дълго на това място, обаче, лъсна черният гръб на асфалта
Половината павета ще изчезнат и ще се появят жълти павета по боянските вили и във Факултета. А в центъра на София ще има кръпки с други жълти плочки.
Няма ли 1 благодаря към дънъкоплатците за това.И тук идва проблема, защо не оправите бул.Мадрид, или някои малки улички в които си разбих картера на колата преди седмици?Дадох над 200 лв за данъци. а да не говорим колко за картер, масло и труд
В личен имот на Лиляна Павлова-любимката на Борисов, бяха намерени стотици бройки от тези павета. Писаха един-два пъти и спряха, а Лиляна я скриха някъде в Люксембург. И така и до днес...
До Венко Павлов...Венко,ти изобщо не живееш!..Не в 21-ви,в никой век !...Симпатяго,хората си пазят забележителности от ДЕСЕТКИ ВЕКОВЕ,а ти записука:-"Махайте ги тия павета,дайте асфалта!"...Муха да беше бръмнала вместо теб,по-добре щеше да е !
До Анонимен ама тая гербоидна тлъстачка-"Л. Павлова", НАИСТИНА ли е ПОСЕГНАЛА на тия ЗНАКОВИ павета ?....И на никой не му минава през ум да я пита:..-"Чакай малко,те БАЩИНИЯ ли са ти?"..?!...
Къде били жълтите паветаами в двора на Лиляна Павлова! Защо никой не я пита как се е сдобила с тях?
Цитат:Такива павета няма как да има, тъй като кариерата в Унгария няма такова производство"Има такива павета, има, разходете се до една вила на бивш общинар и ще намерите, също и в двора на една детска градина до кадастъра на Софето, да изброявам ли още?
Поредната глупост! Жълтите павета трябваше да ги оставят символично само пред стълбите на старото народно събрание и около шадравана на Президенството останалото да се ремонтира и асфалтира като в белите държави.
Прав си. Според мен трябва да бъдат заменени със съвременни, с доста по-добро сцепление и отново в жълт цвят. А-а, и да бъдат сложени машинно след подобаваща подготовка на основата (пак с машини). Тогава ще могат да изтраят 100 години-
Тия работници, като приключат с жълтите павета, да ходят да се включват в ремонта на Тунела за Люлин! 6 месеца ремонт си е абсолютен грабеж.
До хи-хи-хииии....Знаеш ли,..само не ме разбирай погрешно,но всички ремонти,които съм виждал,се реализират от тия същите ,които ти наричаш "с цвят на кафе"..И за мое учудване,работят много качествено....Разбира се,ако чорбаджията реши да икономиса нещо от необходимото за да се "отчете" пред възложителя и след два месеца започват нови ремонти,това е друга тема. "Гледай в корена!"..
Не знам каква е историята, но тези, които са там в моемнта са ужасни. С 5 капки дъжд и се парзаля като на лед. Сцепление с чисто нови гуми близко до нулата. За софиянци не знам, но за нас, които не живеем в София си беше доста неприятно изживяване!
Нов облик на площада пред НС, каква е историята на жълтите павета?