До АнонименПрав си като цяло освен за първото. На колко според теб трябва да бъде като години човек за да кара камион ? Щом 33 са малко. на 56 ? Стига глупости в САЩ момчетата на по 19 -20 изкарват курсове и се качват по камионите да разкарват стоки по щатите. Това е работа за млади и енергични не за стари и изхабени вече хора които и им липсва вниманието вече.
Шок и ужас.Всеобща тайна е в Бургаското пристанище че 80% от Тировете са претоварени със зърното което превозват.Вихре се такава голяма корупция срет котролните органи да си затварят .За това трябва всички по централни кантари да бъдат свързани със НАП.
В курсовете по кормуване на МПС и за камиони по категории казваха,че десен завой е по-труден за кормуване по траектория от ляв при еднакви описания,скорост на влизания с маневрирания по завоя за излизане от него поради причината на придобит инстинкт на МПС с ляв волан с реагиране при ситуацията в завой на страничното изнасяне на МПС при движението по него,при десен е към осовата линия на пътя и без голяма видимост за насрещно движение,а при наклон на спускане се кара на ниска предавка и скорост.
А дали връзката не е обратна - неизправни спирачки и оттам заради наклона "превишената" скорост. Иначе, няма изненада, какво казват от КАТ. Те само това знаят - несъобразена скорост, че по лесно.
Като знам как се претоварват тия зърновози, не спирачките ще откажат ами направо ще се разцепи на две някой претоварен камион.Крайно време е ДАИ да наслагат мобилни кантари навсякъде и да следят стриктно за претоварване на осите.В противен случай такива фатални инциденти ще надблюдаваме все по-често.Да не говорим и как увреждат пътищата същите тия претоварени камикадзета.
Помните ли Синанчо със Шкодата при моста на Бяла, дето бутна автобуса?Тук горе-долу е същата история.......
Какво заслужава шофьора на камиона понеже той е виновен не забравяйте и двете малки деца разбира се и бащата едно младо семейство изчезна
'висока скорост'??? Има разрешена и превишение на разрешената скорост. Има и знаци за препоръчителна скорост. Тези измишльотини като висока,несъобразена и от. нямат общо в действителността. По-важното обаче е не само са се гони шофьорът на камиона, ами и къде е минавал преглед и кой му е подписал протокол за изправни спирачки.
То затова трябва да се прави преценка дали изобщо ви трябват шофьорски книжки! След като по дух сте простаци, значи и на пътя ще сте такива. Sorry
В такива моменти, винаги си задавам един въпрос-"Господи, защо не пощади децата?" .... Просто създаваме ситуации в които и Господ не може да помогне. За тази жена....живот повече няма да има. Такова нещо не се преживява .... Милите душички ....
До Анонимен10 - разбира се че е той, разБойко за 10 години се погрижи за всичко и сега РадеФ за 3 месеца счупи системата нали! :) много си смешен, ако и новината не беше толкова трагична щеше да е още по-хубаво!
Млъ кни бе спамаджия неук ! Кво намеси тука пожарникарите и Бойко? Аман от алкохолици начи ...
"Честит" празник на пожарникаря с джипката, разсипника на България. Ако не бе сътворил мафиотскоолигархичното движение ГЕРБ сега България щеше да бъде икономически и социално пред Румъния. Заради него сме последни в ЕС! Посрами българите тоз охранител на диктатори!
Шофьора в затвора, шефа на фирмата също и всички по веригата барабар с ГТП -то дето е правен техническия на камиона ! До кога без контрол бе ?>
Товара голям.Наклона също.Често използване на спирачки и те прегряват. Отказват да спират или по точно не са ефективни след прегряване.Водача трябва да го знае. Е, вече знае.Бог да прости невинните жертви
стига с тези неизправности. всичко е до скорост. Не може един 33г с незнам си колко малко опит да кара тир с пшеница, то става тежко няколко десетки тона. Трудно се управлява. Този е за доживотен затвор, сам е виновен, да си е проверил камина преди да тръгне, да се е съобразявал със скороста. Гилотината и да хвърчат глави.
До 100% - *** си бий 5-та доза, това ще те направи супермен и ще живееш поне до 220 години. Освен това ще те направи неуязвим за инциденти на пътя!
Бай ви Гааню Борисов е виновен, че за 11 години управление не успя да създаде европейска дисциплина по пътищата. Защото такива тираджии в чужбина са по-ниски от тревата и спазват всички пътни маркировки и ограничения, а влязат ли в България не им пука от нищо защото знаят че нито някой ще ги провери нито ще ги глоби.
Пътният ад в Айтос заради висока скорост и неизправност