А неее,Зазът си е чисто тяхно творение!------Ти изглежда си някакъв ***?Зазът е Фиат-600, новият модем е НСУ Принц
До УуууНе видях някой да е писал, че се задвижваха с кардан и диференциал задните колела и като паднеше сняг, всеки носеше торби и камъни в багажника за да боксува по-малко------БМВ и Мерцедес още ги правят така, и кво?БМВ без АSR или без шпердиференциал е също толкова, та и по-безпомощно. Жигулата поне е по-лека и можеш да я избуташ.
Попитали радио "Ереван": - Защо собственниците на руски ги погребвали парави?- Защото цял живот лежали под тях, за да ги поправят...
Руснаците ги бива по войните и военната техника им е без грешка , но тези таралясници Ладите за нищо не ставаха . 20 год след премиерата този Фиат започнаха да го произвеждат в Съюза. Морално остарял . Чувал съм една история когато японците искали да правят бизнес със Съюза и руснаците си харесали мн продукти , които да внасят . После трябвало японците да решат какво да внасят от Русия . Завели ги в завод за радиоапарати .Едно радио било с големината на шкаф а Японците вече имали уокмени
До 9Ами предпочeтоха да купят лиценз и да правят колата на годината FIAT-124. Нещо лошо? Икономисаха време, за да наваксат изоставането си. Да се доказват, че могат да конструират? *** мотив, нали!А западът постоянно копира идеи от Изтока. Откраднаха колелото от индийците, ракетите и барута от китайците и много още неща! Ходеха в конопени кошули, докато не внесоха китайска коприна и т.н.
Моят Моску имаше цифра 1360. Но с цифри или не, руснаките така и не се научиха да правят коли. Като папагали само повтаряха запада. Аз си имам една тематична колекция от метални колички, американски класики, производство до към 70-те. Мащаб 1:34-39. Само като чуеш за Шеви Корвет, примерно 1952...
"Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене."---------------------------------Ако Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене, то ГАЗ 24-10 от КОРЕКОМ беше ролс-ройсът на руското автомобилостроене. Това твърдение важи само за руски автомобили достъпни за обикновените хора, та макари чрез КОРЕКОМ. Имаше руски автомобили без конкуренция - "Чайка", "ЗиЛ", които не можеше да купиш за никакви пари. Те не се разиграваха и в лотариите.
Да оставим гордостта на руската автопромишленост на мира! Но другото чудо-ЗАЗ--- то бе уникално! И до ден днешен се спори какво точно означава ЗАЗ- Завод для Автомобилньйх Зверей или- Заплаха за Автомобилите от Запад? Аз мисля че е първото, ама знае ли човек! Хубавото беше поне,че за Москвич не се чакаше 20 години-като се роди оммче и дядото от село правеше 1500 лв. вноска/безлихвен заем за държавата/ ,та като се уволни внука от казармата-тамън ще му е дошъл реда за Ладата. Каква носталгия,а...
Не направили подобрения? Кви подобрения да правят като се чакаше по 10 години да си купиш лада. Търсенетео многократно превишаваше предлагането.
Магазин за резервни части в Мототехника:Клиент : "Търся едно такова желязо.....ъъъъ......онова де , дето стои отгоре на главата и се износва на всеки 30 000 км.Продавача бърка под тезгяха, вади разпределителния вал с кожуха и пита:- Това ли търсите?? -ДА!!- радостно възкликва клиента-Нямаме го -дума продавача и го прибира отдолу.
Това не е автомобил, това е превозно средство! Моля, не нареждайте това нещо сред автомобилите! Докато в Германия се прави Мерцедес, Русия произвежда тази сапунерка. За АЗЛК да не говорим изобщо....
имах Лада 2107 - така наречената седмица. От Мототехника. Чисто нова. Само дето чаках за нея над 10г. А пък зимата малко сняг или пази Боже лед да има и ставаше като шейна. Да си изпик***еш пред нея и трудно отлепваше! В сравнение с нея трабантчето на баща ми беше като вседеход!
Лада 1600 ЕС от КОРЕКОМ беше мерцедесът на руското автомобилостроене. Подаряваше се на свадби кръщенета, но вноската беше почти 12 години.
Да са благодарни на Фиат че се навиха да им продадат патента за да произвеждат Лада /Жигули.
Не видях някой да е писал, че се задвижваха с кардан и диференциал задните колела и като паднеше сняг, всеки носеше торби и камъни в багажника за да боксува по-малко. Скорости при хубаво време над 120км/ч, бяха не само опасни а даже трудно достижими за кратко време. Това са коли с 4скорости от друга епоха. БМВ, Опел, Ауди от същото време са направо като самолети, но да не забравяме че моделът124 е бил кола на годината, мисля за 1967ма, За качесство не ми се пише!
ВАЗ-2101 или Жигули - защо класическият автомобил има две имена?