Стари ама здрави аз карам мерцедес 124 бетон кола кажете коя нова кола ще издържи повече от старата
Айде пак-стари били колите. Стари, ама здрави! Ние сме с три. Пежо дизел-като стане нещо-200лв/мин, но постоянно нещо и има. Едни тъ.пи ремъци са 200-400лв. Астра-по-стара и почти не дава дефекти, освен реждата и е спартанска за мъже. Вектра-най-старата, най-яката, най-малко гори. На нея и се е чупило само делкото и даже не купих ново, а сложих от друга 2ра ръка. Понякога и сменям свещите и гуми-това е! И с другите марки е така и вносителите се побъркват от яд. Ако могат ще вкарат закон-до 10г
До д-р Иванов"Абсолютен фейк е , че в България е пълно със стари автомобили."Къде? В центъра на помазаните софиянчета?
Нямаше да съм тука да давам коментар ако бяхте поне проверили коя е държавата с най-много жертви. Значи хората са образовани да си намират сами информацията която търсят и тя е тука. <a href="https://etsc.eu/wp-content/uploads/14-PIN-annual-report-FINAL.pdf">https://etsc.eu/wp-content/uploads/14-PIN-annual-report-FINAL.pdf</a>и за финал да кажа че Румъния е пред нас а за нивата за 2019-2020 там са още Дания,Полша и Румъния отново, Като лъжите така ли си пробутвате новните? Срам и позор сте.
Проблемът не е в колите, а в задволанните у-ва. Единствения начин пък да се контролират те е чрез закони и съответно следенето за тяхното спазване. И то такова следене да има, че нарушиш ли веднъж правилника изобщо да ни си и помисляш да го правиш втори път. В България има чувство за безнаказаност, затова сме и на този хал като държава. И това не важи само за пътищата.
Абсолютен фейк е , че в България е пълно със стари автомобили. Огледайте се журналистите и вижте , че повечето коли са чисто нови модели. Вярно е, че са фирмени повечето . Явно народа има високи доходи.
То това няма общо със старите коли, а с купените книжки. Я проверете дали не сме на първо място в ЕС и по купени книжки.
Добре, не гледам само София, гледам и Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Търново, Ст. Гъзора, Хасково, Кърджали. Там е същото. Преобладават луксозните коли. Дори в едно Кърджали всяка втора кула е нова или лимузина
Дължи се на липсата на смислена политика на правителството. Както и във всяка друга област. Единствения приоритет е усвояване, т.е. крадене.
В РБ се продават дипломи и шофьорски книжки.Това е една от главните причини за ПТП-та.За "интегрираните" важи на 100% !!
Ако се плаща както трябва хората му знаят реда, ще си купят нови коли. Да не мислите че хората са толкова глупави.
Няма как в друга държава за 1 година да мина 40000 км, от които 20000 с превишена скорост и да имам един фиш за неправилно паркиране. По тази причина има много жертви.
Ти се бъзикаш, ама нали се сещаш, че в България наистина бая народ кара майбахове, ламборджинита и т.н, да не говорим за Джипове, Мерцедеси, БМВ и други страхотни коли. Само метни едно око на автопарка в София и ще видиш за какво иде реч. Без да ходиш в Бояна, Драгалевци, Лозенец или други баровски квартали....
Затова пък сме най богатите и караме само майбаси бмв мерцедеси а заплатите и пенсиите ни са три пъти по високи от германските. Всичко това е благодарение на пачките от 500 евро и кюлчетата злато на другарят министър председател и първи секретар на БКП другаря Бойко Борисов. Благодарете му за достойният живот който ви осигури през пооследните 10 години. Изберете го за още 10 години за да ви осигури и пътуване до оня свят в райската градина откъдето Бог изгони Адам и ***.
Това че колите ни са най-стари не е причина, а следствие. Причината е че българина е най-тъпичък сред европата, затова най-много се трепе по пътищата. Това е и причината да е най-беден, а от там и колите да са най-старите.
Принципно дали колата е стара или нова, няма никакво значение за катастрофите.Никакво значение няма и качеството на шофьорските курсове. В тази връзка има все пак нещо - появиха се много шофьори, които не познават и не спазват основни правила за движение, не могат да четат и пишат, на шофьорски курсове не са ходилии и т.н.
Катастрофи има, когато не се спазват правилата за движение и правилата за изграждане на инфраструктурата, вкл. знаци и маркировки. Лошата инфраструктура често предизвиква и нарушаване на правилата за движение, съответно води до катастрофи. Правилата за движение, ако може да се спазват, се спазват само ако има контрол по начин убеждаващ шофьорите, че извършат ли нарушение, то неизбежно ще бъдат наказани за него. За България важни са и чужденците шофиращи в България, които са най-опасните шофьори
Профаването на книжки на "хора" не завършили 8 клас и не можеще да четат с BMW и подобни измислени бегачки = жертви по пътищата. Това сами си го направихме.
Катастрофите у нас най-много, колите ни най-старите в целия ЕС