направо вкарайте в нк притежанието и управлението на автомобил и ще решите въпроса със всички птп.голям челен опит само богатите ще могат да блъскат пешеходци.
Момента със споделената вина м/у водач и собственик на пътя ми изглежда много добра идея. Явно там са се уморили да четат "скорост несъобразена с пътните условия" . Като за начало в Бг 90% от "зебрите" трябва да са повдигнати , особено в селата където минава международен път. Второто е преобразуването на много квартални кръстовища в кръгово, което спомага за подобряване на видимостта и принудително намаляване на скоростта на преминаващите.
За България големият проблем са хората заразени с национален нихилизъм, оплюващи всичко българско и прекланящи се пред чуждото.
Да аз съм за,това в централната градска час да се карат коли.Пълна тъпотия е при нас,пред НС,Президенствои др.Държавни и културни згради да ФУЧАТ автомобили .Що не са направили ,,кръгово'' в Париж,около Айфиловата кула,но у нас на всеки паметник и градинка се въртим като ***???
Манталитет. Това е единственият отговор на въпроса, зададен в статията. Няма самонадеяни безпарични псевдо мутри с BMW E60 или Ауди А6 на по 10 години осма употреба от Италия на цена колкото една сносна заплата на квалифициран човек в София, няма комплекси, няма златни вериги и подобни. Балканската ценностна система я няма там. Там хората имат истински ценности, а не ганьовски.
Аз пък съм от държавата Пловдив - и тук нямаме убити хора на пътя, защото са по колите или тротоарите.
Тия сталински мерки естествено, че ще дават резултат за статистиката. Логиката "Няма човек - няма проблем" е ясна. Сега като няма граждански полети - няма да има нито един загинал. Статистиката е готова. НОООО има и друго. Там да караш мощна кола, бързо и смело не е такава ценност към която да се стремят както тука! Нямат тия комплекси.
"Най-безопасната държава в света е Хелзинки, като смъртта по пътищата там е 5,3. Във Великобритания тя е 10,9, а във Финландия е 16,9...." да попитам от кога Хелзинки е държава бе неграмотници, преписването ви е под всякаква критика
А я кажете дали возят шведите и финландците от близките селища със смърдящи и шумни 25 годишни автобуси втора ръка, които вървят по един път на час? Защото за да забраниш автомобилите, трябва да осигуриш удобен транспорт. София не е България.
Не знаех, че Хелзинки е станало отделна държава! Брей, как бързо се променя света, докато си стои човек вкъщи. Да не сте взели на работа под прикритие Черната Златка?!
Повечето в статията е истина...Можеше и да я прочете "автора" и преди да я качи тук , но е нямал желание.Бързата работа е срам за майстора...
Леле само каква статия, и как е написана??? Хелзинки държава а Финландия друга... ах тези дЖурналя неграмотни.
Хора загиват и в самолетни катастрофи. Забраняваме полетите и няма да има загинали. Забраняваме автомобилите и няма да има загинали. Просто е. Забраняваме корабите и другите плавателни средства и там няма да има удавени. Забраняваме строителството на сгради, събаряме съществуващите и няма да има загинали при земетресение.
Като смъртта по пътищата там е 5,3.... килограм на ампер квадратен ? Но това само на четна дата, по принцип е киловат инч за кубичен фаренхайт за галон.А иначе Иран-Ирак, и аз не знам кое по-правилно да се каже ...
От кога Хелзинки е Държава? От кога Осло е в ЕС ? Да не говорим че били най-малките столици в ЕС ? В ЕС има малки столици, като Столицата на Малта, като столицата на Словения, на Естония, но нито Осло, нито Хелзинки са най-малките ЕС Столици, да не говорим че Норвегия въобще не е в ЕС.
Нула убити пешеходци: Как Осло и Хелзинки успяха да го постигнат?