20 задачи за 60 минути!!!!!!!!!!!!!!!!По 3 мизерни минути за задача, част от тях текстови!!!!МОН спешнода си запишат час при невролог и психолог, всички до един вземащи тези екстремално меко казано Безумни решения.
Подобна организация на провеждането на теста, задачи с нарастваща трудност и лимитирано време, е съвсем ПРАВИЛНА. Идеята изобщо не е всички ученици да решат всички задачи, както мислят по-простите родители. Напротив, тук се търси именно да се раздели целия спекътк на математически умения на учениците. Най-вероятно "средният отличник", послушен и старателен ще успее да се справи със половината. Всички задачи ще реши само един от няколко випуска. Иначе как да го разпознаем сред "масовия" отличник
Какво е виновен изпитът за това, че повечето ученици седят на телефона по цял ден вместо да учат?Какво носи на родителите, отрочетата им да имат малко по-високи оценки, ако тези оценки не са подплатени със знания? Да ги късат, че поне да си знаят, че трябва да седнат да учат.
Ами нека задачите са 3-4, но да са задачи, а не тест. Тогава като лъснат двойките ще опищят пак света коолко е насправедливо. От години МОН търсят варианти за тестове, на които просто да не може да се изкара двойка и пак има двойки.
Момент!Какви са тия задачи за 3мин? Т.е. това са тестове тип американски варинат.Преди 15г. виядях американски учебни по математика за 10ти,да десети,клас.Задачите там бяха от вида 3+5=5+3 и да се попълни ВЯРНО,НЕВЯРНО,НЕ ЗНАМ!Тия родители къде спаха до сега?Защо не са поискали разглеждане на целият материал по математика?Очевидно целта на теста не е да изкара грамотни ученици.
ба, и три дена да им дадат, се тоя резултат, еле па по математика! ама нали требе да се протестира! нали требе да се плюе по мон! родителите са същите тъпагьози, децата на кой да се метнат!? се некой им виновен - абе немаш ли си го в главата и 30 часа да ти дадат ...
Ти си поредният несхванал за какво иде реч.Очевидно нивото на образование е много много лошо и ти сам си доказателство за това - горе има ясен текст, който не е трудно да се разбере. Но щом и това те затруднява... Сигурно и ти си МОН-аджия. Те повечето са си такива - не особено грамотни и с недобри когнитивни способности.
Родителите не търсят облекчение за децата си. Търсят справедливост. Те не искат задачите да са по-лесни или по-малко, а желаят децата да имат нормално време, за да ги решат. По тлри минути на задача за 20 задачи е смешно. Да се пробват тия кратуни отгоре да го направят!Това не е състезание по лека атлетика, все пак. Но това един ограничен мозък, за когото математиката е далечна, като мъглявината Андромеда, няма как да го схване!МОН-аджиите - все са такива.
*** ако искате протестирайте и да няма сумиране над 10, щото пръстите на ръцете не стигат. И после пак се съберете и ревете тоя път, че няма качествено образование. Всяка следваща година учениците са все по-неграмотни във всяко отношение и самите родители викат: "Още! Още!". Като не могат да се справят за определеното време, няма да имат отлични оценки. Ако искат отлични оценки, ще се напънат да учат повече, няма да занижаваме критериите. Така се прави!
20 задачи за 60мин, означава тест или казано по-просто, тото! Никакви знания и умения не могат да се проверят по този начин.
На този етап за какво са изпити и училища. Докато парите следват ученика няма как да се говори за качествено образование и реално оценяване. Трябват качествени учители, които обичат предмета, който преподават и безкомпромисно училищно ръководство, което не толерира 300+извинени отсъствия, мързел и мрънкане. Сега училищата се молят на родители и деца, с което образованието си губи уважението. Трябва да се обърне това.
Външните оценявания след 7. клас са абсолютно ненужни. Само създават напрежение и не дават никаква реална картина на нивото на знания. Почти всяка година има объркани задачи и преоценяване.НВО след 4. клас също е ненужна тъпотия. На синът ми му предстои, още отсега не може да спи нощем и се притеснява. Кому е нужно това питам?
Като искат реалистична проверка за ниво на знанията - да си я правят. Но това не следва да е входът за училища и паралелки-често пъти коренно различни една от друга.Разликата да идва от оценките в училище е поредна глупотевина, която само МОН-аджия може да сътвори.Зад тях няма никаква гаранция за равенство.Една шестица в едно училище може да се равни на тройка в друго.У нас си е тъй- всеки си прави, що си знае.Затова приемът трябва да става като на времето - всяко училище изпит според профила.
Задължителната матура по математика е също глупост. Не на всеки е нужна математика. Другите предмети не са по-маловажни, но очевидно у нас математиците имат лоби и цуцат пари от частни уроци. Няма да изтърват тоя източник на сигурен и неотчетен доход, я! Да ходят на такива изпити в МГ, защо за един ТОХ /или както му е името - все тая/ трябва да имат и положен изпит по математика? Че за някои паралелки е удачно да е химия, биология, ИТ и т.н.Да не говорим,че в МОН нивото на кадри е катастрофално
Част от огромната глупост, който се сътвори и се признава от всички, които имат досег с нея, е забрана за оставяне на ученици, които не са овладели материала, да повтарят в начална степен. Какво ще прави един тотално неграмотен в 5-ти клас? Що за скодоумщина? Другата простотия е "парите следват ученика", което прави невъзможно училищата да оставят по изпити и по-големи ученици /те ще се запътят за там, дето ще им е по-лесно, тутакси/, да ги изключват за лошо поведение.
Вярно, *** си и такъв ще си останеш.Системата на образование съществува заради учениците, а не заради вас, учители. Тя следва да е такава, че да предостави възможност на децата сами да могат да се подготвят в учебно време на едно поносимо ниво по всеки предмет. В момента ако от 5-ти клас няма кой да се занимава с едно дете, то няма нищо да разбере ни от математика, ни от БЕЛ, ни от чужд език, химия или физика. И от история нищо няма да разбере. Образователната система в България е гнила!
Няма нито едно,ама нито едно качествно нещо,свършено от МОН-ьо.Некомпетентни,но за сметка на това нагли,безочливи и алчни същества.Забележете как на 2-3 години сменят форматите на изпитите,за да може стадото да купува нова порция помагала. Преди години сортирахме учебниците и предавахме овехтелите за вторични суровини.Сега на ЧЕТИРЛЕТКА чисто новички неразопаковани заминават на ***,за да се изсмуче поредната порция милиони чрез напечатването на нови. Дреме им,че децата имали по 3 мин. за зад
Така е частните фирми прилапват кадърните хора с по 4-5 хилядарки заплата, а на държавна служба остават нагаждачи и подмазвачи които като се изгигнат малко прилагат цялата си пpостотия да измътят някой cмотан закон.
как е тръгнало кредит за средно образование трябва да се взима с изплащане 20 години тия часни уроци не са шега работа
Родители: Променете матурата по математика след 7 клас