Ако искаш по-чист въздух по-добре дизелов, отколкото бензинов автомобил.Никой не казва, че автомобилите не замърсяват. Замърсяват, но в България малко замърсяват, пренебрежимо малко. Причините са ясни - малко автомобили с малък среден годишен пробег при малка плътност на населението.
Зле си с сметките. Колко километра мислиш, че ще изминеш преди батерията да се скапе? Хайде виж колко лева ти излизат 100 км само от цената на тротинетката. Батериите на твоята тротинетка как влияят на екологията?
До Анонимен 25Автомобилите и особено в България въобще не замърсяват.Това, че повечето са стари дизеляци с махнати катализатори, няма никакво значение.
Замърсяването на въздуха от автомобилите в България е толкова незначително, че не си заслужава да се коментира. Проблемът е, че фандъкова дълги години лъжеше, че замърсяването в София било от автомобилите и 80-те процента повярваха на тази лъжа. Със или без автомобили, въздуха в София е почти еднакво чист/мръсен.
Само така ще се намали замърсяването на въздуха. С тези тротинетки раздхоът на 100км е около 1 лв. При нередовен градски транспорт и липсата на велоалеи това е едно много добро и удобно решение. Инвестицията се връща за около 2 г. от спестени пари за градски транспорт. Да не говорим за спестеното време от висене по спирки и задръствания. А регулация си трябва, за да бъде всичко цивилизовано.
И нищо чудно да се сменят, пешеходците са от малкото които имат време да разсъждават а това пречи на мнозина...
Велоалея и тротоар не е едно и също. Не си измисляй правила - има ги в ЗДВП, както и в регламент(ЕС) 168/2013. Последния предстои да се актуализира. Управляващите знаят това. Влагате твърде много емоция и лично отношение срещу нещо добро. Застраховките няма да изгонят хората от площади, паркове и градини. Това и сега е забранено. Проблема е в контрола, а когато парите от застраховките ги приберат на никой няма да му пука за вашия тротоар. Както сега.А сега кряскайте в полза на застрахователите-
Правилата трябжва да се сменят - пешеходците трябва да бъдат пратени да слаломират между колите на улиците, а тротоарите да се освободят за въртипедалковци, за тротинеткаджии и там подобни, които и сега си карат там.
Всичко, което е с мотор е МПС (моторно превозно средство) и като такова, трябва да изпълнява общите изисквания към МПС. Кара се по улиците, без тротоари и велоалеи. Електрическият велосипед също на улицата, а не по тротоар или велоалея. На практика ел. велосипед и мотопеда не са много разлчини - само вида на мотора им е различен. Ел. тротинетка при всички случаи не трябва да е сред пешеходците.
Правилата са едни и същи за влосипед и тротинетка, така както начина им на движение е аналогичен. Просто общините трябва да легализират движението им по велоалеите. Черна медийна кампания внушава, че липсват регулации. Това НЕ Е вярно. Разчита се на незнанието на хората, за да се постигнат определени ефекти. Имайте предвид, че тротинетките под наем, които ще плъзнат ще бъдат употребявани с туристически цели - тротоари, паркове, площади. Аз ходя от широк център до център на работа. Къде преча?
Съгласен съм да се регулира малко къде и как карат, не може да си джитка лапето с 20 и от тротоара да префучи по пешеходната, това дори за велосипеди е забранено.Според мен трябва да се движат точно по вело алеите, принципа на колело/тротинетка е един и същи и трябва да важат правилата като за велосипед.
Задължително със светнати фарове. И гражданска с бонус-малус им турете! Поради липса на предно стъкло, стикерът да се лепи на челото на водача! А техническия преглед - на долната част на гърба, ако ме разбирате правилно....
Няма как , другари - трябват правила, на село може да ги няма, но в големите градове е голяма главоблъсканица, как да ги влеят в движението . А откакто има и смъртни случаи вече съвсем не е шега работа.
Задължителна гражданска отговорност, акциз с бандероли и лицензионен режим на тротинетки, велосипеди, скейтборди, кънки, хвърчила, надуваеми пояси, федербал т.н. Трябва да има ред в тая държава!
Трябва да ги обримчат да плащат да им дойде акъла. Не мога да си карам спокойно джипа, за който съм заплатил над 200 000 честно изкарани левове. От всякъде ми се шмугват и въртят такива с тротинетки, колелета и секви щуротии. Утре ще прегазя някой, дет ми се навира сам под колелата и ще се размъквам и аз по съдилища да ме приказват познатите. Забранявайте ги тия и яко глоби, пътя е за колите, тия с тротинетките за по 400 лв. мишоци да си ги карат в парка или около блока
Невероятно алчни ***. Застраховка, регистрация, данък, винетка, технически, каски, жилетки... Скоро ще има и винетки за пешеходците, понеже си позволяваме да ходим с обувки по вашия мега-гига-турбо-хипер качествен асфалт. Направо такса въздух. И данък върху живота. Ексзистенциален данък, един вид. Направо почвайте да ни татуирате номера на предмишниците като в Аушвиц и да се приключва.
20 км/ч ще е максималната скорост на електрическите тротинетки