Електрическите коли трябва да ги продават с подарък портативен генератор и туба с бензин. Като закъсаш палиш генератора и зареждаш батериата за да стигнеш до първото зарядно.
"През 2015 г. диапазонът й се увеличи до 161 км с 30 минути за пълно зареждане." 2015 имаше коли с по 460 км пробег ...
Електрическите коли са само звено от еволюцията на автомобила както хибридните. Бетариите ще се заменят от горивни клетки с конвенционално гориво (засега са на водород или метанол). Колите ще станат по-ефикасни и по-здрави което е проблем за произвдителите и петролната мафия. В северна америка хонда изкара вече такъв автомобил на пазара, но е само на лизинг първоначално $2900 и после 380 на месец.
Незнам за елeктричките, но Париж е най-красивия и величествен град, а Лондон е дъждовна джyнгла от разхвърляни навсякъде стъклени, студени и подтискащи небостъргачи. Умните французи, ценящи естетиката, създадоха бизнес квартала La Defance, където се строят небостъргачи далеч от историческия център. А лондончани си съсипаха своя. Като резултат Лондон изглежда по-зле отколкото по времето на Блицкрига. Париж > Лондон. Няма сравнение.
До Анонимен 33Ем, ако си от Стара Загора, няма да е проблем с правилният автомобил.И внимавай с тоя мотор, че ми писна от такива, като тебе на пътя ...
Очаквам следващия преход да е от Европа до САЩ с елекромобил .Така написано е глупост - Лондон и Париж е 400 километра .
В момента , а и в следващите 10на години, чисто електрическата кола ще бъде само за града, до офиса и обратно. За дълги разстояния се купуват хибриди. Хибридите на Toyota са доста сполучливи.
Като пусна тъщата да кара до морето и обратно, АКО се върне и АКО каже "нямаше проблеми по пътя", тогава с ръка на сърцето ще призная че имат сериозно развитие електромобилите. Тест-тъща.А иначе - някой(тест пилот) с един-какъв си специален модел кола(незнайно как модифицирана) в идеални условия успял да направи нещо си... не върви. То и на моя мотор му дават 2.6 сек до 100км/ч, ама като се опитам да направя под 3 секунди и всичко свършва с вдигната гума високо във въздуха.
До Анонимен"Може да се карат само в града но след 4-5 години батерията и им се скапва и трудно изкарват и 100км с едно зареждане."Ем да, ама не. CTO-то на компанията ми има Tesla S 2014-а с пробег от 420 км. Сега показва, че са 418 км, а вече има 60 000 км. Не че нещо, ама не е ЧАК толкова лошо ...
и защо германия ще загуби от електромобилите? Виж кои са най добрите производители на батерии и пак дрънкай гупусти
Електромобилите ще дадат голямо предимство на Азия. Петролно доларовата система ще изпита затруднения .Тази система се поддържа основно от американците ,арабите и китайците. Европа ще загуби германската промишленост . Но така ще има конкуренция и качеството ще се подобри .А надявам се и дизайна на азиатците
Реален случай на закупуване на Peugeot I-on от приятели. Пробег 60 км с едно зареждане (казали са им120). Закупено от Варна и тръгват за София (с платформа са им искали за транспорт 500 лева). Решиха да си докарат колата на ход, все пак годината беше 2018 и има вече достатъчно зарядни станции по бензиностанциите. Много преди Шумен, ми звънят, понеже имам генератор, ако може да им го закарам... резултатът беше 3 дни от Варна до София... багажника е малък, но събира един генератор :)
Скоро си направих труда да погледна колко струва тока на зарядните станции в България. Оказа се че е 72 ст. на минута зареждане. Една батерия за малък електромобил, с която се изминават 250 км. се зарежда за 50 мин. до 80 % от капацитета си. Т. е. едно зареждане ще ми излезе 36 лв. Или за да мина 100 км ще похарча 15 лв. Ами на мен със сегашния ми дизелов автомобил ми е доста по-евтино.
Един инженер беше изчислил, че в процеса на производството на един електромобил и батериите за него, се генерира толкова замърсяване, колкото един дизелов автомобил от среден клас прави след изминаване на 120 000 км. Това, че електромобилите са "еко" поне засега не отговаря на истината.
"батериите имат капацитет да изминават хиляди километри" пише в статията, ама това става сигурно с хиляди зареждания. Ако имат предвид с едно зареждане, това е опашата лъжа, няма такъв сериен електромобил.
Електричките са хиляда пъти по-токсични от двг. Друго е решението, с батериите няма как да стане.
...лъжа - "1000 км автономност / средно под и около 400 са и то при идеални, летни условия, на равен път!/, пътищата се били напълнили със зарядни станции / хахахаххххх/, въглеродният отпечатък се намалява / да, ама не/ " и все в тоя дух. Въздух под налягане.
От Лондон до Париж с електрическа кола и едно зареждане