Защо, само лъжете и за катастрофи,и за доходи ,и за всичко основно засягащо България и Народа И. Катастрофите, няма как да са по малко, при положение че нямаме един нормален път "инфраструктурата"- )термин клише обобщаващ състоянието на пътна мрежа с над 60г. стаж и откраднати средства за 500 м.кръпки ) се прави само думи и т.н.т.н.
Статистиката обаче показва нещо друго - БГ е на първо място по смърт на пътя на глава на населението 98 на 100000. Правете си сметка, колкото по на запад отиваш намаляват, що така? Има закони пък и хората са от друго по-високо качество. Няма ги тези 20г съмоубийци с БеЕМВе ... диви нация и такава ще си останем
Започват да намаляват защото намаляват и водачите. Всеки ден по 3 000 човека се изнасят. Само до преди 5 години по бул. Ботевградско шосе неможех да се размина от автомобили, елате днес да видите празен булевард карам си сам и се кефя. Все още по цариградското има задръствания поради Новите Софиянци които са се заселили по младост и дружба но и те ще се изнесат до няколко години. Така че наближава времето когато КАТ трябва да го закрият поради липса на хора и автомобили.
Така си е, Експерте, с изчезването на българското население и затриванито на държавата си намаляват катастрофите...
По едно време СтаниШеф разправяше че асфалта не се яде.Туй социалист ли е все на обратно говори.Социализма е вреден за обществото и трябва да се преследва от закона.Трябва да се преследват и руските шпиони които го разпространяват в България с цел деморализиране на обществото.
Забрави да напишеш, че преди 50 години, колите нямаха и колела.Имаха си колани, имаха си и странични огледала, нямаха airbag и abs. Интересното е, че преди 1989 година частните леки коли в България изминаваха около 3 пъти повече километри средно за една година в сравнение със сега.
Не намаляват, просто не се регистрират.Един автомобил отпреди 50 години няма колани, airbag, abs, дори странични огледала нямаха, т.е. катастрофа, дори с не много висока скорост, е опасна.Освен това в бг може да се види как селскостопански двор с трактори, комбайни и други тежки машини има изход на натоварен международен път.
По-нови и поддържани пътища, по-нови и поддържани коли и естествено катастрофите да намаляват. Ако успеем да вкараме някой архитект в затвора, затова че смята улицата за своя собственост и строи жилища без достатъчно паркоместа, градовете ще станат приветливи и удобни за живеене.Преди букаите на народа бяха партийните секретари - сега са архитектите.
Катастрофите намаляват , финансовия натиск над шофьорите се увеличава.При соца при 4 пъти по малко коли , катастрофите бяха два пъти повече.Да се намалят глобите и да се увеличат наказанията , които не са свързани с глоби. Спиране от движение , отнемане на книжка и т.н.Ефекта ще е по голям.
Ахахахахахах, каква добра манипулация! Изведнъж изчезна новината за жената, блъсната в Ст. Загора с опасност за живота, изчезнаха и всички новини за л-екенцето, блъснало 4 юноши на моста в София, и хоп! - появява се новинка как катастрофите в Бълxария намалявали......Еваларката. Все още има еничари.Апропо, брадатия *** има 5 нарушения на пътя преди катастрофата - 3 от тях за превишена скорост.Даже и л-умпените от вести.бг имат повече съвест от вас.
В България няма експерти по пътна безопасност, а ако все пак има, то те нямат думата. Нещата се решават от калинките на ГЕРБ във властта и съвсем естествено нещата отиват на по-зле.
Експерт: Катастрофите в България намаляват