Това, че някъде се експлоатират деца е защото обществените порядки са лоши, понеже морала е нисък, понеже няма закони, не че електрическия двигател е виновен.
Всъщност никой не говори какви щети се нанасят от производството на електромобилите. Батериите им са смърт за околната среда. В крайна сметка маркетинговите цели са постигнати. Замислете се: от добива на литий, до производството на автомобила какво *** се бълва в околната среда. Газ-бензинките ще ни се сторят като горски цветя.
Хубаво е преди да "напишете статия ",да прочетете молко... техническа и друга литература.Понякога е хубаво и да секонсултирате с човек (хора)вещи в областта в която пишете.Когато цитирате организаций и данни бъдете конкретни. Инжинерите използват числа и аргументи!
Продължение отново:Батерията в Тесла тежи близо 540 кг от които 30% могат да бъдат рециклирани, тоест 360 кг замърсявания за природата, една кола на бензин замърсява около 100-110 мг на 1 км. Тоест 1 грам на 10 км или 100 кг на 100,000 км... не е перфектно взаимоотношение, но като се има на предвид, че си зареждаш Теслата от Марица Изток ... Не особено екологичен, имай на предвид, че батериите не съхраняват 100% от енергията която набиеш в тях, а има и доста която отива на вятъра...
Продължение на долния коментар:На 240 волта ток батерията се зарежда за 9 часа. От 380 км пробег в най-добрия случай. това прави 42.2[2] за час зареждане, тъй като литиево йонните се зареждат по бързо като са по празни, го сложете 50 км пробег за 1 час висене на някоя от малкото бензиностанции които имат зарядни за ел. автомобили. Купуваш си Тесла... искаш да идеш на море от Видин... и трябва да пътуваш 2 дена повече само за да я зареждаш...
Като гледам колко сте некомпетентни, ми става смешно... Първо цъкни в гугъл и тогава говори глупости, от топ моделите на Tesla Model S от 2016-та, ако си доплатиш за по голяма батерия от 85 киловата с нея минаваш 380 километра, като това започва да намаля бавно след 150,000 км пробег (съдейки по това, че няма нови технологии за създаване на батерии и се ориентираме от по старите модели на Тесла).
"... поне веднъж ще сте чули въпроса: "А токът, на който се движат, зелен ли е?"Проучването отговаря и на него - производството на литиево-йонни батерии в по-голямата част е ориентирано в Китай, Южна Корея и Япония, където електричеството се произвежда от въглища и други материали, замърсяващи въздуха."И как точно това, къде се ПРОИЗВЕЖДАТ батериите, определя дали токът, който ПОЛЗВАТ е "зелен"?! Г-жо Христова, дали сте наясно за разликата между производство и потребление?
Има още нещо лошо за електрическите коли. Какво ще стане с Россия и Саудитска Арабия ако света спре да използва нефт във транспорта?
Няма как тока да замени горивото, защото за какво тогава ще се воюва, ако петрола стане ненужен?Колкото въведоха универсалното зарядно (за всички модели телефони едно зарядно), толкова ще въведат и електромобилите за масова употреба.Когато живееш в монетарната система, където без пари не заслужаваш медицина и следователно не заслужаваш да живееш, следва да си последовател на сентенцията - "Интереса клати феса"...
Ама защо в Европейски страни, в които не роизвеждат техни автомобили и имат пари, се изтерепаха да си взимат Тесла? О чакай! Ама това е проблема! Германия няма свестни ел.возила! Нито Франция! Ако не излъжат хората, колко са лоши ел.колите, хрората ще свикнат с мисълта, че Тесла и Киа са "добри ел.коли" а тези на BMW са шега...
До нобиПич, има вече автомобили с по 500 000 км пробег, а капацитета им е над 85% (демек още е над 400 км при по-големите модели). За нормален шофьор, това с почти 25 години каране.
А някой може ли да си представи колко бакър има в една зарядна станция ;)))))здраво бране ще падне ;))
До Анонимен 46Честно ли? Не! Само защото някой имал нуда от работа, няма да се плащам повече, за по-скапан продукт. Ти защо не даваш пари на машщинописка да ти копира документ, ами позлваш притер за 60 лева? Или просто пращап email? Знаеш ли колко машинописки са останали без работа? И аз не зная, но мисля, че не ни пука и на двамата :)
До Анонимен 46Как какво ще стане с хората? Ами просто няма да извършват такъв тежък и ненужен труд. Защо трябва да се притесняваме за нещо, което е хубаво? Милиони хора вече няма да бъдат експлоатирани.
Електрическите коли и техният уж бум са поредната залъгалка за ***. Електрически коли никога няма да се наложат като основно превозно средство. Вие представяте ли си каква инфраструктура трябва да се изгради само за зареждането им? И кой точно ще тръгне да я изгражда.Допълнително един електромотор е толкова елементарна за производство част, че ще се сглобява на 100% само от роботи. А някой пита ли се какво става тогава със милионите хора които в момента са заети във фабриките за автомобили
От 42Какво? Нима не е вярно? Кoe? Единствените хубави ел. коли от Европа в момента са един не особено евтин Ягуар и скапаното Зои.Докато не пуснат нещо друго, ще плюят. В момента в който мерцедес и VW изкочат с яка схемичка, постата ще се смени. Ще видите как били най-хубави ел автомобилите и то не кои, ама тези от ЕС и така. Както говориха и за крушките :)
Елетрическите коли са безопасни? Да, ама не