Някакви тук избраха некадърната Фандъкова, а сега викат - повече няма да гласувам за ГЕРБ. Точно заради тях в София сме зле. Сигурното е, че и следващият път ще гласуват пак за някой, за който после пак ще казват, че няма повече да гласуват за него. И така докато са живи.
1800, ама бруто, с по 100 часа на месец извънредно каране н Кметът Фандък да каже основната колко е, а не стъкмистика някаква- виждате ли, шофьорите вземат голееми пари...
Защо всички твърдите, че селяните ни заливат от 30 години насам, като много добре знаете кога се отприщва селската (прогресивна) инвазия към София.
До СофиянецИскаш да се връщаме АМА НЯМАААААААА!Вече се научихме от вас как се краде народна пара, как се източват фондове, как се цуца от програми ................ ПРЕКВАЛИФИЦИРАХМЕ се вече пич!И ние станахме мошен*ици!
Ако имат акъл от МВР ще се светнат, че возенето от Люлин до Младост със 111 и от Кр.поляна до Гео Милев със 72 безплатно за индобългарите, увеличава възможностите им да крадат в другия край на София безпроблемно.
Вижте новите 111, станаха на кочини за 1 месец, индобългарите са 70% в тях- без билети, но с музика и бири в ръцете. Въобще не знаят за какво служи перфоратора. Да се назначат кондуктори като в провинцията и транспорта ще е чист и не толкова пълен, може някои хора да слязат от колите
ГЛАВНИЯТ ПРОБЛЕМ НА СОФИЯ СА ОРДИТЕ ОТ СЕЛЯНИ, КОИТО Я ЗАЛИВАТ ОТ 30 ГОДИНИ НАСАМ! КМЕТИЦАТА (САМОКОВСКО) И *** (ВРАЧАНСКО) СА СЪЩО ОТ ТЯХ.
Нещо си искал да кажеш явно но не ти сее получило и това с 80% ,онагледява твоя интелект.Явно от скоро си в София и не знаеш къде и в какво се намира тя.
Кметицата си е екстра за софиянци.За,, софийските жители",които тъгуват за родните места и родният си ,,град на мичтити",както се изказа ,,идно момичи",може и да не е добра.А за платените голобради тролчета пък хептен.На който не му харесва метрото и градският транспорт и не помни раздрънканите и вечно претъпканите ,,Икаруси и вопъла",,Сбийте се навътре," зъзненето по спирките, ,дрънчащите заледени трамваи ,да попита по възрастните какъв беше градският транспорт./примерно от Люлин или Дружба/
Само сляп не може да види че града е практически засипан с коли. Няма град колкото София в Европа в който да е толкова евтино и безотговорно да имаш кола. Няма град в който да можеш да паркираш на тротоар/градинка и да не ти вземат седмичната заплата. Българите сме диви и прости и управниците ни с право ни презират и доят и стрижат.
Показателно за дивашкия популизъм на кметицата - В синята зона вече се търси място по 5-7 минути за паркиране. Цената очевидно трябва да се вдигне. ОБАЧЕ до изборите това няма да стане - иска простите да я обичат и да и гласуват.Същото е и с паркирането по спирките на градския транспорт - мигат по 3-4 коли "аварирали". Глобени няма.Тази женица ред не желае да налага интересува я само да харчи бюджета и парите от ЕС.
Написал си типично популистки предложения, всяко едно от което е смехотворно, ако се замисли човек, какво всъщност предлагаш. Заради такива като теб, всеки ден ни цакат с нещо ново, защото "хората така искали".
Основният проблем за придвижването в София е изключително лошата организация на движението и паркирането, която при кметовете от ГЕРБ се влоши около 150 пъти. Това доведе до това, че много от онези 80% смятат, че в София колите са много и трябват ограничения, а всеки нормален човек знае, че огранченията не помагат в такива случаи, а винаги водят до по-лошо, но как да го обясниш на онези 80%, които са като зациклила грамофонна плоча.
Браво, бе! И после ще ме агитирате да сляза от колата?! За какво? Да чакам по 20 минути на спирката ли? Мен какво ме интересува, че не плащате достатъчно и за това няма желаещи да работят? Като ще ме агитирате да ползвам дадена услуга, предложете ми качество.
Достатъчно е глоби по 10 лева за всяка предлагана дивотия по форумите като твоите и бюджета на общините ще набъбне двойно, а в София десеторно.
Фандъкова: Разреждането на линиите не е решение!